Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik zag ze vandaag op school opeens, die aangesnoerde broeken met puntschoenen en van die beenwarmers/slobsokken, en mijn mening: blugh, wat ziet dát er niet uit zeg
![]()
||
Citaat:
![]() en de wortelbroeken ja.. er zijn gewoon nog mensen bij mij op school die erin lopen... ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Bandplooibroeken
Witte sportsokken die te zien zijn Truitjes met 'Madonna' in glitterletters van zo'n vies synthetisch stofje en bij voorkeur roze of lila (van de markt) Die vesten zoals Jamai aanhad in de theaterronde... Moeilijk te omschrijven. Maar dit zijn meer kledingbloopers, nooit echt mode geweest. |
![]() |
|
Verwijderd
|
meisjes die de hele tijd de kraag van hun jasje of blouse omhoog zetten, gasten met zo'n te korte lange broek, geschoren benen, te korte of geen sokken aan en dan van die rubbere lage schoenen zonder iets van veters o.i.d.
Jongens met hun broek in hun sok of met een hoofddoek onder hun pet(GANGSTERS!!! ![]() Ik heb echt een te ordi meisje in de klas zitten die echt veel te veel roze draagt(en dan allemaal van die markt kleren) met van die verschrikkelijke nep bont randen AAAAAAAAAAAAAAAAARGHH!! Verder vind ik dat merken als Tommy heuvelfiguur en Barf Lauren allemaal afgefikt mogen worden want die klote kakzooi kan ik niet uit staan. Nog eentje dan: meisjes die een strakke broek of strak rokje aan hebben zonder string er onder!!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind die helemaal niet fout. Wat ik wel fout vind is meisjes waarbij de string een meter boven de broek uit komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
mannen: jeans waarbij de billen gebleekt zijn.., roze blouse, alle soorten jeans waar iets op gebleekt of ''geverfd''is. van die grote rapper achtige kleren.., die puma schoenen(''racer'' schoenen) en dan je broek omhoog vouwen zodat je ze extra goed ziet.
vrouwen: t-shirt waarop staat--> I'm beautifull, of miss perfect dat soort troep... of princess. puntige schoenen, en die alicia wannabe's hoedje's... mensen die dit dragen--> word niet boos.. iedereen heeft een andere smaak ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Moet je zien wat die aanheeft !!! Verwijderd | 63 | 26-05-2004 15:21 | |
Lifestyle |
Het GROTE MODE topic !!! Verwijderd | 57 | 17-03-2003 18:47 |