Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 09:45
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
BTL_BTR schreef op 15-05-2003 @ 22:54:
Ik zou iig niet er op vertrouwen, dat je nog op de campus kan, want volgens mij is de wachttijd wel iets langer dan een half jaar. Ik ben naar de open dag geweest ergens in februari/maart (dacht ik) en als ik me toen zou inschrijven zou ik ergens in december een kamer krijgen. Voor mij wordt het dus iig een beetje zoeken in het centrum ofzo. Het probleem is dat ik daar eigenlijk niemand ken, en ik ong. 3 uur weg woon, maar tzou vast op een of andere manier lukken.
Dan was je ook te laat met inschrijven Ik heb me vorig jaar september oid ingeschreven, terwijl ik (nu nog niet) wist of ik er wel ging studerne, maar als ik er ging studern, had ik iig een kamer..

Maar ik ga er misschien wel studeren, maar ik ga waarschijnlijk een kamer in de stad zoeken ipv de campus.. hehe daar zitten wat meer meisjes enom met alleen maar jongens in 1 flat te zitten die nooooooooooit schoonmaken.... nee dankje..!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
BTL_BTR schreef op 15-05-2003 @ 22:54:
Ik zou iig niet er op vertrouwen, dat je nog op de campus kan, want volgens mij is de wachttijd wel iets langer dan een half jaar. Ik ben naar de open dag geweest ergens in februari/maart (dacht ik) en als ik me toen zou inschrijven zou ik ergens in december een kamer krijgen. Voor mij wordt het dus iig een beetje zoeken in het centrum ofzo. Het probleem is dat ik daar eigenlijk niemand ken, en ik ong. 3 uur weg woon, maar tzou vast op een of andere manier lukken.
kheb zojuist gebeld naar acasa en bleek dat ik nu op nummer ergens in de 200 zat terwijl ik 20 november had aangemeld.
dit jaar kwamen er 40 vrij aan het begin van de studie
ze raadde me aan om maar ergens in de stad te gaan zoeken
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 17:35
*maai*
*maai* is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 04-06-2003 @ 15:25:
kheb zojuist gebeld naar acasa en bleek dat ik nu op nummer ergens in de 200 zat terwijl ik 20 november had aangemeld.
dit jaar kwamen er 40 vrij aan het begin van de studie
ze raadde me aan om maar ergens in de stad te gaan zoeken
Ik stond nummer 424. En heb in december/januari aangemeld. Moet dus ook maar op zoek naar 'n kamer in de stad...
Reageren

Regels voor berichten