Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() kan nu niet UT want mn hub doet vaag ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat is je nick / clan ?
||
Citaat:
UT was vet, UT2k3 is dat nu ook. Waarom altijd een strijd tussen wat beter is? Op den duur laat men UT wel los, en gaat men UT2k3 spelen. Kan je hoog en laag springen, dat gebeurt. En tuurlijk, er blijven altijd wel mensen bij UT. Maar uiteindelijk gaat 't gros over op UT2k3. Vergelijk 't met Q2 en Q3; op den duur 'loopt men wel over'. Ik heb UT altijd met heel veel plezier gespeeld. Ik vond 't een geweldig spel. Nu game ik te weinig om nog echt een objectieve vergelijking te maken van spellen, maar ik vind UT2k3 óók een prima spel. Dat moet toch kunnen? Het 'probleem' wat veel mensen hebben is, denk ik, dat men UT2k3 als een 'vervolg' op UT hebben gezien. Maar zo is 't niet helemaal. UT2k3 is een heel andere UT dan men gewend was, en daarom is wennen (vooral in het begin) gewoon heel erg lastig, en zal men al snel denken 'UT2k3 is bagger, ik blijf bij UT'. Ik vond UT2k3 in 't begin ook niet wat ik ervan verwacht had. Maar blijven spelen veranderd je kijk op 't spel heel erg. Ik speel nog steeds beiden; zowel UT als UT2k3. Beiden zijn 't topspellen, klaar. |
![]() |
||
Citaat:
De beste clan van Europa heet 'Servants of Vengeance' (Uitgaande van TDM natuurlijk), en daarin speelt maar 1 Nederlander en die woont in Limburg. Dat ben jij dus niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
de echte bikkel clans spelen geen ladders, omdat ze daar simpelweg te goed voor zijn. Maar alle top clans spelen nu ut2003.
|
het enige wat k nog leuk vind van UT is dat k het wel eens stiekem op school speel in de studie ruimte
![]() zitten we vaak dan met een behoorlijk grootte groep tegen elkaar t knallen over een netwerk.. die oude pc kunnen dat spel nog wel aan ![]() helaas kunnen we er geen UT2k3 draaien ![]() ![]() maar k heb eigenlijk niet zoveel aan t merken op UT k ken dan ook niet zo goed het verschil met UT2k3 maar UT is goed genoeg voor mij ![]() CIAO
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik own niet ![]() maar ik speel wel UT online wel CTF IG graag ![]() En ik zit half in FoD Best koele clan. Maar heb het nu al een tijdje niet meer gespeeld ivm kutconn op internet. En ik vind UT2k3 ook zwaar stinken ![]() Gameplay is echt vernaggeld |
![]() |
|
Lo ]IFS[Phr34k
![]() Btw ik ben ook van mening dat de gameplay van UT beter is dan die van UT2k3, graphics mijn ass, ik heb liever gameplay ![]() En Frank, laatste keer dat ik tegen DMC speelde was het 336 - 98 voor ons ![]() ![]() Maargoed met |Dg^ gaat het ook steeds beter, en {WoY} staat nu 8e internationaal TDM. Insta is natuurlijk wat makkelijker dan Normal Weapons, maar niettemin heb je er nog skills voor nodig, goede dodge en aim zeker, en Nare Man, volgens mij kraak je het zo af omdat je erin zuigt. Je zou een echte "Man" zijn als je m'n uitdagen voor een 1on1 aannam, Ik heb wel een server ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En alle top clans spelen nu UT2k3? HAHAHAHAHA ![]() Ga weg man, dat slaat echt nergens op. |
![]() |
|
ik speelde UT ctf insta
ik heb ut2k3 gespeeld sinds ie uitkwam ben sinds kort weer terug gegaan naar ut ut2k3 is gewoon klote kwam ik dus laatst achter gfx zijn leuk maar daar gaat het verder niet om niemand speelt t online ffs en dan de kwaliteit van de maps in ut2k3 enige die wel ok is is dm-compressed, voor de rest zijn ze allemaal ronduit SLECHT ![]() oja en insta is beter omdat dat aankomt op pure aim skill en movement iedereen heeft gelijke kansen geen gelul met een beter wapen, ammo en power ups dan krijg je oneerlijke situaties en dat vind ik niet leuk nw is wel spectaculairder ja ok |
![]() |
||
Citaat:
En Instagib is niet pure skill. Ik word vaker gen00bt door iemand met een Instagib shock rifle dan door normale wapens. Zeker in grotere maps met meerdere tegenstanders is Instagib vaak meer geluk dan pure aim. Ammo, wapens en power-ups vereisen júist skills. Controle houden over power-ups is heel moeilijk, evenals het hebben en behouden, en gebruiken van de juiste wapens. Daar komt heel wat meer bij kijken dan alleen bewegen en schieten. Instagib is wel aardig, maar erg saai en bovendien veel te ping-gevoelig. Leuk voor een keertje, maar daar houdt 't voor mij absoluut mee op. |
![]() |
||
Citaat:
ze hebben iig allemaal versnellingen en allemaal 2wielers ik heb het over pure >aim< skill he (daar waar het >IMO< om draait bij 'schieten') map control ja, heel tof allemaal dat hoor ik altijd van nwers maar als je 2 nagenoeg even goede spelers hebt dan wint degene die het eerste bij de shield is dat is gewoon kut + in een redelijk drukke public kan je ook pu-timen wat je wil maar er zal vast wel eenofandere n00b net voor de shield spawnen en waar is je uber1337 map control dan? nergens dus of alleen al iets simpels als ammo zonder ammo kan je niet schieten natuurlijk ook nep je spawned net en je wordt meteen belaagd door een shombo en wat flak ofzo lache man dat shieldje maakt geen flikker uit en die assaultrifle al helemaal niet, je kan net zo goed gaan blazen tegen de vijand, heb je m nog sneller dood bij insta heb je dat dus niet ![]() ook is het zo dat je bij insta geen kill hijacks jij loopt iemand met een keg en shield helemaal te raggen tot 10 hp te raggen met je pulserifle komt er eenofandere n00b die net de flak gun heeft gevonden en dik mis schiet maar toch zo dat er net 1 steentje jouw prooi raakt hoppa kill voor hem bij insta is degene die bovenaan staat ook gewoon de beste van de game geweest bij NW kan het ook degene zijn die de meeste mazzel heeft gehad of simpelweg meeste shield en stuff had (die vind ik dan dus niet de beste, de beste vind ik degene die het beste raak kan schieten) dus ik kies voor insta Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 20:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens erger ik me ook al tijden groen en geel aan jouw quasi-volwassen, zelfingenomen arrogantie waar de misplaatste minachting vanaf druipt, dus je bent in goed gezelschap. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat geldt dan ook voor NW ik vind insta juist minder ping gevoelig dan nw ik bedoel als jij ping 2000 heb weet je dat je 2 seconden voor je oppo moet schieten ![]() je begrijpt wat ik bedoel en je bent dom als je gaat zeggen "dat kan helemaal niet" oid ![]() waar je xhair is komt ook direct het schot bij flak en rl enzo is dat niet dus als je daar een kut ping mee hebt is het alleen maar nog lastiger dus nw is gevoeliger voor ping als je dan toch raakt is het mazzel, je hebt gewoon lopen spammen dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ALs je ping bagger is bij insta kun je het gewoon wel helemaal vergeten ![]()
|||||
Citaat:
En map control is wel degelijk belangrijk. Dat kan je aan iedereen die een beetje kan UT-en navragen. En doe niet alsof ik er niks van begrepen heb, want ik denk dat ik langer ge-UT'd heb dan jij. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
--- Overigens, het leuke van NW is dat je er bijna automatisch mee kan IG-en. Een beetje NW-er kan heel aardig IG-en. Aim heb je dan vaak al. Maar een IG-er zien NW-en is vaak gewoon lachwekkend. Dan kies ik liever voor de universelere variant; NW. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mmm bij insta lopen net zoveel noobs op publics als bij NW dus dat boeit niet, je moet gewoon naar de goede server gaan of naar #ut1 op quakenet waar ze pickup games organiseren zonder noobs. en een noob met een flak cannon die ontwijk je zo dus dat is ook alweer gezeik. maja voor iedereen is t anders je moet gwoon spele waar je zin in hebt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
weet je zeker dat het niet MDC| was? ![]() anyways ik vind insta zeker niet makkelijker, maar zoals bendebend (exDUTCH toch ;x) komt het veel meer aan op skills.
|||||||
Citaat:
ik krijg een gevoel van oneerlijkheid als ik net spawn en ik word meteen gefragged door iemand met all weps, pu en ammo en het moet wel een leuk spelletje blijven, en voordat een spelletje echt leuk is moet het eerlijk zijn imo Citaat:
map control is idd belangrijk ja Citaat:
stimmt maar ik neem aan dat je niet gelijk in een clan begint :/ waarom zet je het dan toch door je installed UT voor t eerst je gaat spelen, tis vet gaar in een pub en dan denk jij van "hmm ik vind er geen ruk aan maar laat ik toch maar ff doorzetten en goed worden en dan daarna een clan joinen want dat wordt het wel koel" hoe dan ook, daar gaat het verder niet om map control is ook niet altijd even eerlijk, ligt er maar aan waar je spawned overigens vind ik dat ook gewoon niet leuk (nee idd ben er ook niet echt goed in nee, maar dat komt omdat ik het nooit speel) GEWOON KNALLEN MAN geen gezeik erom heen als ik een zeik-fps wil ga ik wel Raven Shield spelen ![]() Citaat:
yep klopt idd, nw is iets meer team based dan insta insta is toch 4 of 5 individuelen tegen elkaar nw is ietsje meer 1 team tegen een ander team (maar niet te veel hoor, voel je niet gevleid ![]() Citaat:
in wars ook Citaat:
ja maare...nou en? kies je nw omdat je dan zowel nw als ig kan spelen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
we waren naar ut2k3 overgestapt maar laats nog doodgegaan veel waren inactive en ik had geen zin meer in ut2k3 (DIE MAPS!! AAAH!!) en ben ook inactive gegaan vanwege examens ze zijn weer levend tho mazzie had geen zin meer in CL uithangen dus nu is eenofandere vage gozer de cl ![]() ben benieuw of het nog slechter kan dan tijdje terug whaha ![]() ![]() we hadden echt alleen maar n00bs maz had nog wel eens zn momentjes en ik ook nog wel maar de rest was voornamelijk poep op 2 na ofzo, nah en dan zijn ze er nooit allemaal tegelijk voor ctf dus loop je 3v5 te doen ofzo, schiet niet op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie 't zo: Je begint met NW. Dat is de meest uitgebreide, en IMHO moeilijkste variant. Dat leer je zoveel mogelijk, en alleen om af en toe je aim wat bij te schaven kun je hier en daar een potje IG-en. Maar met alleen IG leer je weinig. Je kan een beetje dodgen en aimen, maar mapcontrol, powerups & weapons overview is nul,nul. Zul je denken, wat boeit mij dat als IG-er, maar als je dan een keer op IG uitgekeken bent bak je in NW dus helemaal noppes. Ik heb altijd NW gespeeld, af en toe een heel klein beetje IG. Tegen mensen die altijd IG-en leg ik 't af. Niet met grote verliezen, zeg 20-15 oid. Maar als ik tegen diezelfde mensen NW speel, leggen zij 't af met verschillen als 20-5. Terwijl ze net zolang als ik UT-en. Dan zou ik dus zeggen dat ik met NW-en meer bereikt heb dan zij met IG. En daar gaat het mij om. UT wordt pas leuk als je skills hebt. En die krijg je met IG ook, maar meer met NW. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nu weet ik niet mweer ![]() laten we keer met zn allen gaan dmen of ctfen ofzo:-)
|
ik zat in [DUTCH]
tijd geleden renamed naar ^TFA^ maar lately nog zijn we dus doodgegaan oa omdat ik (en nog wel anderen) geen zin meer hadden ik had het wel gezien met ut2k3, heb toen paar dagen weer UT gedaan en ben toen ff genokt vanwege de examens dus ja nog ff 2 weken vol houden en dan kan ik weer gaan gamen dan ga ik weer UTen maar eerst wil ik Morrowind, Zelda WW en misschien ook Splintercell uitspelen voor ik een serieuze gooi ga doen naar de clancommunity ![]() |
![]() |
|
Hehehe oude UT rulez
Ik had vette kut pc eerst dus was vet lelijk maar met een p4 2.5 GhZ en 64 mb video speelt et stukken beter ![]() UT2k3 heb ik nog niet gespeeld maar UT zal het nooit overtreffen qua spel voor zijn tijd Vooral al die mods voor UT zijn cool Ik ben op UT uitgekeken maar Tactical Ops is vet cool (Mod voor UT met real life terrorists en special forces) Ik heb TO nu gekocht omdat het ook een zelfstandig spel is geworden zoals Counter Strike maar dan 3x cooler Soms speel ik UT nog wel maar ik ken alles al....ik heb een jaar insta en een jaar regular weapons gespeelt
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Unreal Tournament bug? AlienX_NL_ | 20 | 25-02-2005 21:06 | |
Games |
[PC Game]Unreal Tournament 2004 MoHaMeDJaLaL | 63 | 14-03-2004 11:51 | |
Games |
[Unreal Tournament] DD_OK probleem Phreak | 2 | 28-04-2003 01:50 | |
Games |
Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel2 /\/ightmareZ | 2 | 17-03-2003 17:16 | |
Games |
Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic NightmareZ | 567 | 16-03-2003 14:37 | |
Games |
Unreal Tournament Joris Slagter | 18 | 14-03-2002 20:18 |