Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 11:27
Phreak
Phreak is offline
Heeft iemand hier een 'DD_OK' fix patch voor mij? Ik heb al gezocht op g00gle maar alle downloadlinkjes zijn down. Deze dus bijvoorbeeld: http://unreal.epicgames.com/files/d3ddrv.dll is down. Kan iemand zo aardig zijn om deze effe te uppen voor mij? Of een goedwerkende download link voor me heeft?

Mijn UT crasht namelijk en geeft een 'DD_OK' foutmelding) Schijnt door de D3ddrv.dll opgelost te worden.

Edit Nog steeds niet opgelost, nadat ik de D3ddrv.dll had gevonden en geinstalleerd. Weet iemand een andere oplossing?

Ik krijg deze melding:

Je kan alles (mijn probleem) hier na lezen: http://gathering.tweakers.net/forum/...es/725813/last ( naam is Alex T. ik heb vaak opnieuw geinstalleerd.

Hier zijn de specs: Thermaltake Xaser 5000 | PIV2.66Ghz | EpoX 4PEA+ | Enermax 350W | 512MB DDR PC2700 |Western Digital 80Gig 8MB cache | Hercules ATi Prophet 9700 Pro | MX500 | Logitech Z-540

Als ik Direct Draw uitschakeld, dan kan ik weer normaal UTen maar dan is de beeld ietsje verkleint dus hij komt buiten de desktop hij opent niet helemaal. Wel als ik het weer inschakeld. Als ik dat Direct Draw uitschakeld krijg ik deze probleem (zeg DX9) opmerkingen:
[*] Direct3D 9+ met hardwareversnelling is niet beschikbaar omdat het beeldschermstuurprogramma dit niet ondersteunt. [*] Mogelijk kunt u een nieuwer stuurprogramma verkrijgen van de hardwarefabrikant.[*] Klik op de knop DirectDraw testen om de werking van DirectDraw te testen.[*] Direct3D-functionaliteit niet beschikbaar. Controleer of u de laatste versie hebt van het stuurprogramma van de hardwarefabrikant.

Ik heb Direct Draw getest en werkt prima, ook D3D. Waar kan ik het laatste versie oid halen? ik gebruik CATALYST 3.2 en DX9. Heeft iemand een idee?

Ik wil gewoon Unreal Tournament goed spelen. Ik heb al tig keren opnieuw geinstalleerd. Of waar kan ik dat nieuwe versie van halen? ik heb ATi 9700 Pro hercules (aub directe download link)
Oud 27-04-2003, 17:47
Hellracer
Hellracer is offline
Ik heb het topic zo eens doorgelezen. Heb je dit zelfde probleem ook als je patch 4.36 gebruikt ??? Anders moet je een keer een dreun geven op ~ knop en dan dit intikken preferences en dan eens bij direct 3d en ga een beetje met je instellingen klote zodat het werkt. Op internet zijn zkers wel wat tweaks guides te vinden. En als dat niet lukt dan ben ik bang dat je toch een format c moet gaan doen zoals ik het op tweakers lees.
Oud 28-04-2003, 01:50
Verwijderd
Het is bekend dat UT niet zo goed werkt met bepaalde videokaarten die zo nieuw zijn dat ze niet meer actief ondersteund worden. Unreal Tournament 2003 had in het begin (versie 2100 ofzo) ook erg veel problemen met de Radeon-serie. Als je 436 al geïnstalleerd hebt kun je er verder niet meer zo heel veel aan doen..misschien proberen 'm in OpenGL te draaien, dat kon in UT1 nog wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten