Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar aan de andere kant, voel je je goed in je vel zitten, heb je zin om in een psychedelische achtbaan terecht te komen, probeer 't dan zeker uit, ja!
||
Citaat:
Ik ben van blowen ook vroeger wel eens ziek geworden en blow al een jaar of twee niet meer. Van de salvia werd ik totaal niet ziek iig ![]() |
![]() |
|
Hallo,
Ik ben 14, en bijna 15. ik wil misschien op mijn verjaardag. samen met een paar andere gasten salvia gaan roken. Er is een andere bij die nuchter blijft. Alleen komen s'avonds laat mijn ouders weer terug, dit is ongeveer om 2 uur. Ik wel graag weten of het gevaarlijk is om op deze leeftijd salvia te gaan roken, hoelang nou precies een trip werkt, en of mijn ouders het aan mij kunnen zien. Alvast bedankt, en vriendelijke groeten. Cheeseass |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is heel anders dan paddo's en het kan best wel heel erg eng zijn. Je moet het goed voorbereid doen, en je ouders kunnen het echt wel aan je zien omdat je heel verward overkomt. Het ligt aan de dosering, maar het kan zijn dat je echt helemaal van de wereld bent. Het is wel heftig hoor, dus niet zomaar heel erg stoned gevoel. Maar als je er tegen kunt, iemand er bij hebt en het goed doseert... kan het heel leuk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik was van plan paddo's ofzo te nemen, maar ik weet niet precies wat het lichtste is, en waar ik het beste mee kan beginne...Salvia heeft een trip van oneveer 20minuten, dan leek mij dat het beste omdat als je fout gaat, je niet 8 uur lang superbang blijft.
Weet iemand het beste spul om mee te beginnen dan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zal wachten met psychedelische drugs tot dat je een jaar of 16-17 bent. deze drugs laten je een hoger niveau van bewustzijn betreden, zodat je de wereld anders zal gaan bekijken. je kan dus beter wachten totdat je de wereld beter leert kennen. je kan het beter nog een jaar of twee bij blowen en alcohol houden.
||
Citaat:
De Salvia trip is toch zo intens dat het kan zijn alsof je ineens een wijze god van 99999999999999999999999999999999990 jaar oud bent. Wel zou ik er voor zorgen dat je goed in je vel zit en je goed voorbereid. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Groeten, de moraalridderlijke psychonaut. (die zichzelf ook nog voor enkele psychedelische middelen te jong acht).
||
Citaat:
||
Citaat:
volgende week?
||
Citaat:
||
Citaat:
ik voelde het zelf wel maar een vriend van mij voelde nix en we hadden 5X extract
||
Citaat:
-erg volle maag, -te veel geanticipeerd op de trip (waardoor het effect uitblijft) - hm, bij nader inzien is dit argument discutabel te noemen -, -gewoonweg resistent -te lage dosage -een goede dosage maar niet lang genoeg in je longen -een te zwak extract. -bij Salvia geldt ook dat de omgeving erg belangrijk is. Als mensen continue tegen je praten en je niet de mogelijkheid hebt om echt diep in je geest te 'graven', is het effect van de trip ook minder.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de pubertijd is in mijn ogen niet de meest ongevaarlijke periode om met drugs te experimenteren.
||
Citaat:
![]() Niet dat dat altijd gebeurt ofzo. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dat betekend, toch wel gevaarlijk??? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En sneller ontwikkelen dan leeftijdsgenoten heeft ook z'n vervelende kanten. Ze begrijpen je niet, jij begrijpt hen niet. Da's niet koel als je nog 5 jaar naar school moet.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb samen met een vriend een dosis extract 5X voor ongeveer 6 man weg zitten roken door een pijpje met de vlam van de aansteker erbij, zo groot mogelijke hijsen genomen en zo lang mogelijk ingehouden maar wij voelden er bijna nix van. We voelde ons alleen een beetje lacherig en stoned, maar meer niet. En dat maar 10 minuten lang.
![]() ![]() ![]() ![]() We hebben dit vanmiddag uit de smartshop gehaal en we verheugden ons er kapothard op. Maar nu ijn we zwaar teleurgesteld. En dat terwijl we al 3 salvia joints van internet hebben besteld ter waarde van 10 euro. ![]() ![]() ![]() ![]() Heeft iemand hier ervaring mee, zeg het ons... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.spores.nl/changelanguage.php?newlanguage=nl besteld? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||