Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 22:19
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Die effecten op de bijsluiter zeggen mij genoeg om er nog een lange tijd mee te wachten.... het verworden van een voorwerp, 2-dimensionale visioenen terug naar de jeugd....
Oud 31-03-2003, 16:54
Verwijderd
Citaat:
harrie the 5th schreef op 30-03-2003 @ 23:19:
Die effecten op de bijsluiter zeggen mij genoeg om er nog een lange tijd mee te wachten.... het verworden van een voorwerp, 2-dimensionale visioenen terug naar de jeugd....
het was echt vet

btw, voorwerp had ik niet gehad, maar wel van de jeugd, dat was zoo vaaagh... ik was opeens jonger enzo...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 17:15
Mir-idiotA
Citaat:
SecreT-JunkY schreef op 31-03-2003 @ 17:54:
het was echt vet

btw, voorwerp had ik niet gehad, maar wel van de jeugd, dat was zoo vaaagh... ik was opeens jonger enzo...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 20:45
Verwijderd
Jee, jullie verhalen maken me erg nieuwsgierig. Misschien keertje langs de smartshop dan.

Nog speciale voorbereidingen nodig? Tips?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 21:47
Mir-idiotA
Citaat:
Moenbloem schreef op 31-03-2003 @ 21:45:
Jee, jullie verhalen maken me erg nieuwsgierig. Misschien keertje langs de smartshop dan.

Nog speciale voorbereidingen nodig? Tips?
lekkere omgeving, je merkt het vanzelf iets wat je totaal NIET verwacht
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 22:52
harrie the 5th
Heeft er ook iemand slechter ervaringen met salvia?
Oud 04-04-2003, 08:36
harrie the 5th
Citaat:
harrie the 5th schreef op 31-03-2003 @ 23:52:
Heeft er ook iemand slechter ervaringen met salvia?
Volgens mij zijn er alleen positieve ervaringen
Oud 04-04-2003, 12:32
Mir-idiotA
dus daaruit kunt u de volgende conclusie trekken: UITPROBEREN
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:40
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
BMX-idiota schreef op 04-04-2003 @ 13:32:
dus daaruit kunt u de volgende conclusie trekken: UITPROBEREN
Nou ja, ik vond het eigenlijk niet echt leuk. Wel leerzaam en waardevol, maar echt genieten (zoals tijdens een vrolijke psilocybine-trip)? Neuh. Zoals ik al eens eerder op dit forum had gepost; paddo's zijn als het ware oude wijze geesten die je op vaderlijke wijze door een surrealistische dromenwereld leiden, terwijl salvia daarentegen een klein geniepige alien is die gedurende 5 minuten heel je geest van alle kanten probeert te 'fucken'.

Maar aan de andere kant, voel je je goed in je vel zitten, heb je zin om in een psychedelische achtbaan terecht te komen, probeer 't dan zeker uit, ja!
Oud 05-04-2003, 17:53
Mir-idiotA
Citaat:
Elvira schreef op 05-04-2003 @ 18:43:
Gister had een vriend van me wat Salvia gekocht, samen met nog wat andere shit. Maarre ik heb niet met Salvia meegedaan.
Ik rook niet, en met blowen ben ik ook gestopt, omdat ik er eigenlijk ook wel wat ziek van werd de laatste tijd. Dus ik neem aan dat ik dan van salvia ook grote kans heb om er ziek van te worden??
Ik weet niet of dat een reden is om aan te nemen dat je van salvia ziek wordt.
Ik ben van blowen ook vroeger wel eens ziek geworden en blow al een jaar of twee niet meer. Van de salvia werd ik totaal niet ziek iig
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 18:18
Mir-idiotA
Citaat:
Elvira schreef op 05-04-2003 @ 19:00:
Ow okee, naja volgende week dan maar eens proberen. Als ik het durf
je weet het he? niet doen als je bang bent! en de rest moet zich gewoon lekker stil houden tijdens jouw trip. veel plezier iig
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 18:59
kaaskont
kaaskont is offline
Hallo,

Ik ben 14, en bijna 15. ik wil misschien op mijn verjaardag. samen met een paar andere gasten salvia gaan roken. Er is een andere bij die nuchter blijft. Alleen komen s'avonds laat mijn ouders weer terug, dit is ongeveer om 2 uur. Ik wel graag weten of het gevaarlijk is om op deze leeftijd salvia te gaan roken, hoelang nou precies een trip werkt, en of mijn ouders het aan mij kunnen zien.
Alvast bedankt, en vriendelijke groeten.
Cheeseass
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 12:46
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
kaaskont schreef op 06-04-2003 @ 19:59:
Hallo,

Ik ben 14, en bijna 15. ik wil misschien op mijn verjaardag. samen met een paar andere gasten salvia gaan roken. Er is een andere bij die nuchter blijft. Alleen komen s'avonds laat mijn ouders weer terug, dit is ongeveer om 2 uur. Ik wel graag weten of het gevaarlijk is om op deze leeftijd salvia te gaan roken, hoelang nou precies een trip werkt, en of mijn ouders het aan mij kunnen zien.
Cheeseass
Heb je ervaring met echte psychadelica? Ik kan zeggen dat je het beter niet kan doen, maar dan doe je het toch.

Het is heel anders dan paddo's en het kan best wel heel erg eng zijn. Je moet het goed voorbereid doen, en je ouders kunnen het echt wel aan je zien omdat je heel verward overkomt. Het ligt aan de dosering, maar het kan zijn dat je echt helemaal van de wereld bent.

Het is wel heftig hoor, dus niet zomaar heel erg stoned gevoel. Maar als je er tegen kunt, iemand er bij hebt en het goed doseert... kan het heel leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 16:05
kaaskont
kaaskont is offline
Ik heb niet echt veel ervaring, maar ik heb aardig veel geblowd.
Ik ga heel voorzichting beginnen, met een kleine dosering. En ben je erg verward ook zo erg dat je dit een paar uur later nog kan zien?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:22
Mir-idiotA
Citaat:
kaaskont schreef op 07-04-2003 @ 17:05:
Ik ga heel voorzichting beginnen, met een kleine dosering. En ben je erg verward ook zo erg dat je dit een paar uur later nog kan zien?
je kunt wel flash-backs hebben als je dat bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:52
drama
drama is offline
laatst salvia gerookt. Een zeer korte, niet echt heftige vaagheid. Wat overigens wel vet was. Ik had duidelijk een te kleine portie. Vanavond ga'k een grotere portie roken waarschijnlijk.
Oud 12-04-2003, 14:56
drama
drama is offline
Citaat:
kaaskont schreef op 07-04-2003 @ 17:05:
Ik ken je verder niet, en kan dus ook niet inschatten hoe "ver"je bent qua ontwikkeling maar ik denk dat 14 jaar gewoon te jong is voor hallucinerende drugs. De kans dat je goed fout gaat is altijd aanwezig en het is gewoon een heftige ervaring opzich.
Oud 12-04-2003, 16:37
kaaskont
kaaskont is offline
Ik was van plan paddo's ofzo te nemen, maar ik weet niet precies wat het lichtste is, en waar ik het beste mee kan beginne...Salvia heeft een trip van oneveer 20minuten, dan leek mij dat het beste omdat als je fout gaat, je niet 8 uur lang superbang blijft.
Weet iemand het beste spul om mee te beginnen dan?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 16:42
Mir-idiotA
Citaat:
kaaskont schreef op 12-04-2003 @ 17:37:
Ik was van plan paddo's ofzo te nemen, maar ik weet niet precies wat het lichtste is, en waar ik het beste mee kan beginne...Salvia heeft een trip van oneveer 20minuten, dan leek mij dat het beste omdat als je fout gaat, je niet 8 uur lang superbang blijft.
Weet iemand het beste spul om mee te beginnen dan?
zo kun je dus beter niet denken. Het maakt niet uit hoe lang de trip is. Als de ene trip heel heftig is en 10 minuten kun je nog weken last hebben als het bij jou mis ging. Heb je een minder heftige trip en dan van 4 uur kan het jist helemaal top zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 17:22
Psychadelic
Psychadelic is offline
Citaat:
kaaskont schreef op 06-04-2003 @ 19:59:
Hallo,

Cheeseass
zeker niet doen.
ik zal wachten met psychedelische drugs tot dat je een jaar of 16-17 bent. deze drugs laten je een hoger niveau van bewustzijn betreden, zodat je de wereld anders zal gaan bekijken. je kan dus beter wachten totdat je de wereld beter leert kennen.

je kan het beter nog een jaar of twee bij blowen en alcohol houden.
Oud 13-04-2003, 06:52
Isa
Isa is offline
Citaat:
Psychadelic schreef op 12-04-2003 @ 18:22:
zeker niet doen.
ik zal wachten met psychedelische drugs tot dat je een jaar of 16-17 bent. deze drugs laten je een hoger niveau van bewustzijn betreden, zodat je de wereld anders zal gaan bekijken. je kan dus beter wachten totdat je de wereld beter leert kennen.

je kan het beter nog een jaar of twee bij blowen en alcohol houden.
Bullshit. Leeftijd boeit niet.
De Salvia trip is toch zo intens dat het kan zijn alsof je ineens een wijze god van 99999999999999999999999999999999990 jaar oud bent. Wel zou ik er voor zorgen dat je goed in je vel zit en je goed voorbereid.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 10:40
flipm0
flipm0 is offline
Ik heb het gedaan ik voelde niks alleen als ik op wou staan dan viel ik neer want ik had geen evenwicht verder heb ik niks gezien en voelde ik me alleen heel wazig
Oud 13-04-2003, 18:26
harrie the 5th
Citaat:
flipm0 schreef op 13-04-2003 @ 11:40:
Ik heb het gedaan ik voelde niks alleen als ik op wou staan dan viel ik neer want ik had geen evenwicht verder heb ik niks gezien en voelde ik me alleen heel wazig
te hoge verwachtingen misschien.....
Oud 13-04-2003, 18:35
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 13-04-2003 @ 19:26:
te hoge verwachtingen misschien.....
Nee, een klein deel van de mensheid is resistent tegen Salvia (exacte procentenaantal weet ik niet). Overigens ben ik het zeer zeker NIET met KennyMcCormick eens; de kans dat je een wijze oude God wordt is zeer klein en daarbij komt, psychedelica (en met name aanverwanten als Salvia en DMT) zijn sterke mindfuckers. Leeftijd (en levenservaring) impliceert vaak, hoe ouder je bent, hoe stabieler en evenwichtiger je in het leven staat. Daar moet je gewoonweg niet op erg jonge leeftijd aan beginnen.

Groeten,

de moraalridderlijke psychonaut. (die zichzelf ook nog voor enkele psychedelische middelen te jong acht).
Oud 13-04-2003, 18:42
harrie the 5th
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 13-04-2003 @ 19:35:
Nee, een klein deel van de mensheid is resistent tegen Salvia (exacte procentenaantal weet ik niet). Overigens ben ik het zeer zeker NIET met KennyMcCormick eens; de kans dat je een wijze oude God wordt is zeer klein en daarbij komt, psychedelica (en met name aanverwanten als Salvia en DMT) zijn sterke mindfuckers. Leeftijd (en levenservaring) impliceert vaak, hoe ouder je bent, hoe stabieler en evenwichtiger je in het leven staat. Daar moet je gewoonweg niet op erg jonge leeftijd aan beginnen.

Groeten,

de moraalridderlijke psychonaut. (die zichzelf ook nog voor enkele psychedelische middelen te jong acht).
ok, dus je zegt eigenlijk, als je nog niet zo veel psychedelica hebt gebruikt dat het niet zo slim is om het uit te proberen? ..... ik was nl. van plan om het te gaan proberen, heb 1 keer paddothee gehad..... ben 18 en opzich wel weer eens toe aan een leuk "uitstapje"
Oud 13-04-2003, 19:32
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 13-04-2003 @ 19:42:
ok, dus je zegt eigenlijk, als je nog niet zo veel psychedelica hebt gebruikt dat het niet zo slim is om het uit te proberen? ..... ik was nl. van plan om het te gaan proberen, heb 1 keer paddothee gehad..... ben 18 en opzich wel weer eens toe aan een leuk "uitstapje"
ik doe mee geert
volgende week?
Oud 13-04-2003, 19:37
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 13-04-2003 @ 19:42:
Ghehe, nee, dat stel ik nergens. Wat betreft psychedelica op zich haalde ik 't leeftijdsissue aan. Aangaande Salvia gaat 't er om dat sommige mensen niks van het spul schijnen te voelen (ongeacht de hoeveelheid drugs die daarvoor al is gebruikt), dus als ik jou was zou ik het gewoon een keer proberen. Het is erg prijzig, dat wel.
Oud 13-04-2003, 19:40
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 13-04-2003 @ 20:37:
Ghehe, nee, dat stel ik nergens. Wat betreft psychedelica op zich haalde ik 't leeftijdsissue aan. Aangaande Salvia gaat 't er om dat sommige mensen niks van het spul schijnen te voelen (ongeacht de hoeveelheid drugs die daarvoor al is gebruikt), dus als ik jou was zou ik het gewoon een keer proberen. Het is erg prijzig, dat wel.
die gast bij sirius vertelde ons dat 1 op de 10 mensen er ongeveer nix van voelt
ik voelde het zelf wel maar een vriend van mij voelde nix
en we hadden 5X extract
Oud 13-04-2003, 20:00
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
ook harrie schreef op 13-04-2003 @ 20:40:
die gast bij sirius vertelde ons dat 1 op de 10 mensen er ongeveer nix van voelt
Ja, dat kan wel kloppen inderdaad. Volgens mij ligt het aan een aantal factoren;

-erg volle maag,
-te veel geanticipeerd op de trip (waardoor het effect uitblijft) - hm, bij nader inzien is dit argument discutabel te noemen -,
-gewoonweg resistent
-te lage dosage
-een goede dosage maar niet lang genoeg in je longen
-een te zwak extract.
-bij Salvia geldt ook dat de omgeving erg belangrijk is. Als mensen continue tegen je praten en je niet de mogelijkheid hebt om echt diep in je geest te 'graven', is het effect van de trip ook minder.
Oud 14-04-2003, 06:23
Mir-idiotA
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 13-04-2003 @ 21:00:

-bij Salvia geldt ook dat de omgeving erg belangrijk is. Als mensen continue tegen je praten en je niet de mogelijkheid hebt om echt diep in je geest te 'graven', is het effect van de trip ook minder.
ja idd, iedereen moet zich gewoon tijdens je trip stil houden of héél zacht met elkaar praten.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:52
drama
drama is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 13-04-2003 @ 07:52:
Bullshit. Leeftijd boeit niet.
Er is geen verschil tussen iemand van 12 en iemand van 40? Over het algemeen, ja let op, natuurlijk zijn er uitzonderingen, staan ouderen sterker in hun schoenen, zijn stabieler.

de pubertijd is in mijn ogen niet de meest ongevaarlijke periode om met drugs te experimenteren.
Oud 14-04-2003, 18:01
Isa
Isa is offline
Citaat:
drama schreef op 14-04-2003 @ 15:52:
Er is geen verschil tussen iemand van 12 en iemand van 40? Over het algemeen, ja let op, natuurlijk zijn er uitzonderingen, staan ouderen sterker in hun schoenen, zijn stabieler.

de pubertijd is in mijn ogen niet de meest ongevaarlijke periode om met drugs te experimenteren.
Je slaat de spijker op zijn kop. Het gaat om stabiliteit en positief welbevinden. Dat kan bij zowel adults als children, bij die laatste hebben ze vaker zelfs minder zorgen dan de gemiddelde wvolwassene. als je dit op jonge leefitjd neemt kan je ineens veel wijzer worden dan je leeftijdsgenoten en zo sneller jezelf ontwikkelen.

Niet dat dat altijd gebeurt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:54
kaaskont
kaaskont is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 14-04-2003 @ 19:01:
Je slaat de spijker op zijn kop. Het gaat om stabiliteit en positief welbevinden. Dat kan bij zowel adults als children, bij die laatste hebben ze vaker zelfs minder zorgen dan de gemiddelde wvolwassene. als je dit op jonge leefitjd neemt kan je ineens veel wijzer worden dan je leeftijdsgenoten en zo sneller jezelf ontwikkelen.

Niet dat dat altijd gebeurt ofzo.
Citaat:
De pubertijd lijk mij niet de meest ongevaarlijke tijd, om te experimenteren met drugs [/B]

Dat betekend, toch wel gevaarlijk???
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 08:43
Mir-idiotA
Citaat:
kaaskont schreef op 14-04-2003 @ 20:54:
Ja!!
Duh!
En mij lijkt het een van de gevaarlijkste periode's van je leven.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:52
drama
drama is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 14-04-2003 @ 19:01:

Juist mensen tussen de 12 en, pakweg 18 hebben genoeg schijt aan hun hoofd.
En sneller ontwikkelen dan leeftijdsgenoten heeft ook z'n vervelende kanten. Ze begrijpen je niet, jij begrijpt hen niet. Da's niet koel als je nog 5 jaar naar school moet.
Oud 15-04-2003, 13:54
drama
drama is offline
Citaat:
kaaskont schreef op 14-04-2003 @ 20:54:
elke drug heeft zo z'n risico's en om de risico's zo klein mogelijk te houden is het belangrijk op het juiste moment 't te nemen. En ik denk dat dat juiste moment bij veel drugs niet ligt op een jonge leeftijd.
Oud 15-04-2003, 17:33
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
werkte hier niet voelde me alleen beetje stoned achtig mar dat was niet de bedoeling binnenkort maar ff opnieuw halen...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:46
Mir-idiotA
Citaat:
-ZoNe- schreef op 15-04-2003 @ 18:33:
werkte hier niet voelde me alleen beetje stoned achtig mar dat was niet de bedoeling binnenkort maar ff opnieuw halen...
wat voor salvia en hoe had je het genomen dan
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:03
Mir-idiotA
Ohja, download eens: GMS - Salvia Divinorum

Af en toe deed de muziek me sterk denken aan me trip. Vooral die stem die vanaf 2:58 minuut begint. Precies zo hoorde ik dus me eigen stem ook.
Herkennen jullie ook dingen?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 01:20
harrie the 5th
Citaat:
BMX-idiota schreef op 15-04-2003 @ 23:03:
Ohja, download eens: GMS - Salvia Divinorum

Af en toe deed de muziek me sterk denken aan me trip. Vooral die stem die vanaf 2:58 minuut begint. Precies zo hoorde ik dus me eigen stem ook.
Herkennen jullie ook dingen?
A new psycho-active substance has been discovered..... a very powerfull psycho-active substance..... the most powerfull psycho-active substance since the discovery of LSD..D...D ....D, A substance so powerfull that 300 microgrammes is the dose, that means 1 gram will dose 7000 people.......
Oud 23-04-2003, 07:25
Mir-idiotA
haha idd !!! En???
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:57
harrie the 5th
Citaat:
BMX-idiota schreef op 23-04-2003 @ 08:25:
haha idd !!! En???
Kheb het nog steeds niet gedaan, ik wacht tot de zomervakantie denk ik... Heb nu niet echt behoefte om te trippen
Oud 23-04-2003, 20:12
Mir-idiotA
Citaat:
harrie the 5th schreef op 23-04-2003 @ 20:57:
Kheb het nog steeds niet gedaan, ik wacht tot de zomervakantie denk ik... Heb nu niet echt behoefte om te trippen
ja maar het muziekje ?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:37
harrie the 5th
Citaat:
BMX-idiota schreef op 23-04-2003 @ 21:12:
ja maar het muziekje ?
Is wel relexst... Niet om 6 keer achter elkaar te horen...
Oud 24-04-2003, 14:51
Mir-idiotA
Citaat:
harrie the 5th schreef op 24-04-2003 @ 10:37:
Is wel relexst... Niet om 6 keer achter elkaar te horen...
en zo is het precies met salvia niet om 6 keer achter elkaar te smoken
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:50
flipm0
flipm0 is offline
ik zie bij paddos ook bijna nooit iets , zelfs als ik een hele porsie neem
Oud 26-04-2003, 16:21
Mir-idiotA
Citaat:
flipm0 schreef op 26-04-2003 @ 16:50:
wel jammer zeg
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 10:48
harrie the 5th
Citaat:
flipm0 schreef op 26-04-2003 @ 16:50:
Dan moet je LSD gaan likken, werkt bijna altijd (NIET SERIEUS BEDOELT)
Oud 01-05-2003, 20:47
Verwijderd
Ik heb samen met een vriend een dosis extract 5X voor ongeveer 6 man weg zitten roken door een pijpje met de vlam van de aansteker erbij, zo groot mogelijke hijsen genomen en zo lang mogelijk ingehouden maar wij voelden er bijna nix van. We voelde ons alleen een beetje lacherig en stoned, maar meer niet. En dat maar 10 minuten lang.

We hebben dit vanmiddag uit de smartshop gehaal en we verheugden ons er kapothard op. Maar nu ijn we zwaar teleurgesteld. En dat terwijl we al 3 salvia joints van internet hebben besteld ter waarde van 10 euro. . Nu hebben we dus waarschijnlijk voor 23.50 euro kutzooi gekocht/besteld en we hadden het net zo goed door de plee kunnen spoelen.

Heeft iemand hier ervaring mee, zeg het ons...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 21:01
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
DryGoatAir schreef op 01-05-2003 @ 21:47:
Heeft iemand hier ervaring mee, zeg het ons...
Toevallig van:
http://www.spores.nl/changelanguage.php?newlanguage=nl

besteld?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten