Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verhonderdvoudiging van aardbevingen lijkt me sterk. En alsnog, aardbevingen komen doordat aardkorsten tegen elkaar aanbotsen, daar zie ik niet zo heel veel goddelijks in eigenlijk. Maar juist omdat er nu meer gedocumenteerd wordt, kan het lijken alsof er meer gebeurt. Aardbevingen van eeuwen geleden, tjah, daar vind je nog maar een paar van terug in boeken oid. Zelfde verhaal gaat op voor overstromingen. Ik denk zelfs dat er méér overstromingen waren, omdat er minder controle over het water was. Alleen, in dorp A hoorde je alleen maar wat er tien kilometer in de omtrek gebeurde, of wat er uit dorp B kwam. Nu hoor je alles wat er over de hele wereld plaatsvindt, dus lijkt het gewoon alsof er veel meer gebeurd.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
maar zodra je het niet geloofd ontken je het maar? en dat jij in aardbevingen geen goddelijke hand ziet is jouw probleem. feit is dat het voorspeld is Citaat:
en een eeuw terug waren ze niet achterlijk hoor en hebben ze alles netjes gedocumenteerd
|||
Citaat:
Citaat:
|||||
Citaat:
Kan me vergissen Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nog 1 ding geloof jij in bijna-dood-ervaringen? Vriendeijke groeten van joeri ![]() |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
je kiest er zelf voor en dan wil Hij niet ingrijpen. Citaat:
met een verklatring over tijden in die taal. dat je dat perse niet wil geloven kan ik ook natuurlijk weinig aan doen. Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
In wat voor wereld lééf jij eigenlijk?! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
all1 wordt dat feit ontkend door degene die allang verloren heeft maar zoveel mogelijk mensen mee wil slepen. ik word zo vreselijk moe van je dat je gewoon gelijk hebt klaar
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik word stiekem net zo moe van jou. Maar ik ben lekker toch nog iets volhardender. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Openbaar vervoer moet gratis worden! Betoog WhiteStone | 2 | 13-01-2014 21:15 | |
Software & Hardware |
[Imaging] .JPG/DAT file wil niet openen Cait | 7 | 15-11-2004 18:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Gratis' openbaar vervoer Mujahideen | 53 | 29-05-2004 14:16 | |
De Kantine |
enquete openbaar vervoer debotjuh | 59 | 04-02-2004 20:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Draak vs God [Openbaring van vragen] Kazanka | 73 | 07-10-2003 11:44 | |
Software & Hardware |
Probleempie met openen van plaatjes... ben ik het? | 2 | 06-05-2002 23:53 |