Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
IK denk in eerste instantie alleen van Jamai, en dan komt Jim natuurlijk, nu het uit is met ZIJN charlotte, zullen veel meisjes wel weer denken, yesss misschien maak ik toch nog een kans!! Hind word denk ik presentatrice van bijvoorbeeld 1 tegen 100!! Misschien David, ach johh ik weet het ook niet..
|
![]() |
Hind zien we hoe dan ook wel eenkeer terug; zij is voor mij een van de allerbeste zangeressen, echt de top of the pops.
Nu ze een platencontract heeft is ze er ook echt klaar voor denk ik! Zosja Nou ja, volgens de krant gaat ze eerst een opleiding klassieke zang volgen aan het Conservatorium, dus dat moet nog even wachten. Maar Zosja is na Hind de beste vind ik, dus ik voorzie een prachtige toekomst. Jim Iemand die geen talent heeft zal het niet ver schoppen ![]() Dewi Supergetalenteerd, ze is ook veel in de media. De gedoodverfde finaliste, samen met Hind. Zij komt er wel, one way or another! David Nu hij verkering heeft met Hind, zal hij er ook wel komen denk ik...zeker nu hij connecties heeft met Tjeerd Oosterhuis. Laatst waren ze op de albumpresentatie van de nieuwe cd van Trijntje Oosterhuis. Was erg leuk om die foto's te zien!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 |