Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En bespreek jij bij het avondeten de schaamlippen van je naaste familie dan? (Niet al te beeldend ingesteld, jij. Zeker.) |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb zelf plastische chirurgie gehad.
ik heb een borstverkleining gehad. ik sta er positief tegenover, maar wel als het echt nodig is. niet alleen omdat mannen grote borsten blijkbaar mooi vinden en jij graag mooi gevonden wil worden of omdat je vind dat je teveel rimpels hebt (wat hoort bij het ouder worden) en dat niet mooi vind. ik had heel erg last van mn rug, ging krom lopen en voelde me heel erg onzeker en bh's en bikini's en kleding enzo kopen was een ramp. het was echt nodig, dus in dat soort gevallen sta ik er positief tegenover. mijn moeder is bv toen ze klein was door de hond in dr neus gebeten en toen moest ze ook plastische chirurgie ondergaan en als je heel erg psychische problemen hebt omdat je cup AA hebt bv en je zou graag iets meer hebben.. C ofzo, of die mensen van die brand in volendam ofzo. dan sta ik er natuurlijk ook wel positief tegenover. Maarja, ieder moet het voor zichzelf weten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je maakt er wel een mooi verhaal van met 'alle neefjes en nichtjes' en 'bij het avondeten'... ![]() Mijn tante is niet zoveel ouder als ik, en waarom worden borstvergrotingen etc. wel als normaal gezien, en als het over schaamlippen gaat is het ineens een taboe? Beetje krom he? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad Noé, ik vind het belachelijk dat als iemand een borstvergroting/-verkleining heeft gehad, iedereen het normaal vindt, en als iemand dr schaamlippen heeft verkleind, is dat raar of abnormaal of whatever. Maar goed, eigenlijk is het ook wel een heel eng onderwerp ![]() |
![]() |
|
ik zou wel grotere borsten willen, maar dat hoort gewoon niet bij mij.
nepborsten vind ik meestal ook niet mooi, onnatuurlijke vorm, en je kan t verschil ook te erg voelen vind ik verder tja, ik heb best wel flaporen, en ook daar heb ik over zitten dubben om ze recht te laten zetten. toch ook maar niet gedaan - angst dat je t alleen maar erger maakt - inmiddels allang gewend aan m'n vleermuisoren
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Plastische Chirurgie Snoop doggydog | 14 | 20-04-2006 15:04 | |
Algemene schoolzaken |
enquête plastische chirurgie wiebertje | 59 | 09-03-2005 16:14 | |
Lifestyle |
plastische chirurgie? Jellientje | 41 | 07-05-2004 20:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog/beschouwing over plastische chirurgie of studiefinanciering Scatterbrain | 0 | 10-11-2003 17:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 | |
Lifestyle |
Plastische chirurgie......... O.N.H.M.K.N.A.V | 54 | 14-05-2002 10:33 |