Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 11:41
dreadlocks
dreadlocks is offline
ik zou m'n borsten wat steviger laten maken. da's t enige. niet vergroot niet verkleind, alleen steviger.

voor de rest is m'n lichaam wel ok denk ik zo.
Oud 11-03-2003, 11:49
hippie jesse
hippie jesse is offline
Ik heb zo'n 5 beugels gehad, is dat ook zoiets. Het was wel nodig, ik was net een paard. Verder heb ik gehoord dat mensen die plastisch omgebouwd zijn 3 keer eerder zelfmoord plegen, aangezien ik geniet van het leven lijkt plastische chirurgie dan ook niks voor mij, zometeen val ik nog perongelijk expres van een flatgebouw maar even serieus, oke kijk het boeit mij niet in hoge mate hoe ik er uit zie, dus laat maar zo.

p.s. het lijkt me best leuk als alle vrouwen grote stevige borsten namen kunen we dat niet van belastinggeld betalen luek programma punt voor de lpf
Oud 11-03-2003, 11:57
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 11-03-2003 @ 12:49:
Ik heb zo'n 5 beugels gehad, is dat ook zoiets. Het was wel nodig, ik was net een paard. Verder heb ik gehoord dat mensen die plastisch omgebouwd zijn 3 keer eerder zelfmoord plegen, aangezien ik geniet van het leven lijkt plastische chirurgie dan ook niks voor mij, zometeen val ik nog perongelijk expres van een flatgebouw maar even serieus, oke kijk het boeit mij niet in hoge mate hoe ik er uit zie, dus laat maar zo.

p.s. het lijkt me best leuk als alle vrouwen grote stevige borsten namen kunen we dat niet van belastinggeld betalen luek programma punt voor de lpf
wie zegt dat alle mannen of vrouwen van grote borsten houden?
Oud 11-03-2003, 12:03
QuantumKitten
QuantumKitten is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 11-03-2003 @ 12:49:

Citaat:
QuantumKitten schreef op 11-03-2003 @ 04:40:
De vrouwen die dat laten doen zijn waarschijnlijk van een bepaald type (persoonlijkheid, sociaal-economische status, wat dan ook). Je kan dus niet zomaar een uitspraak doen waarin je de vrouwen met borstimplantaten vergelijkt met alle andere vrouwen en dan zeggen dat ze niet gelukkiger worden van zo'n implantaat. Als je die uitspraak wetenschappelijk wilt onderbouwen zou je een groep vrouwen van hetzelfde "soort" moeten vergelijken, en dan wel de vrouwen die daar wél een operatie van ondergaan met de vrouwen die dat niet doen. Zou me niks verbazen als de vrouwen die het wél doen minder zelfmoord plegen dan vrouwen die dus bijvoorbeeld ook enorm onzeker over zichzelf zijn en géén operatie ondergaan.

Dankuwel, nu ga ik slapen.
Oud 11-03-2003, 12:11
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
QuantumKitten schreef op 11-03-2003 @ 13:03:
ga je nu alweer slapen? lol
Oud 11-03-2003, 12:27
QuantumKitten
QuantumKitten is offline
Citaat:
dreadlocks schreef op 11-03-2003 @ 13:11:
ga je nu alweer slapen? lol
mmmmm goed idee
Oud 11-03-2003, 13:16
Verwijderd
Alleen voor mensen die in een ongeluk zwaar misvormd zijn geraakt, verder ben ik tegen plastische chirurgie!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Noe schreef op 11-03-2003 @ 12:12:
Als je hier al zo van opkijkt, vind je zeker alles wat na elven op tv komt al helemaal shockerend!
Nee, eerder saai. Ze hebben niet eens hentai.

En bespreek jij bij het avondeten de schaamlippen van je naaste familie dan? (Niet al te beeldend ingesteld, jij. Zeker.)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:08
Verwijderd
ik heb zelf plastische chirurgie gehad.
ik heb een borstverkleining gehad. ik sta er positief tegenover, maar wel als het echt nodig is. niet alleen omdat mannen grote borsten blijkbaar mooi vinden en jij graag mooi gevonden wil worden of omdat je vind dat je teveel rimpels hebt (wat hoort bij het ouder worden) en dat niet mooi vind.
ik had heel erg last van mn rug, ging krom lopen en voelde me heel erg onzeker en bh's en bikini's en kleding enzo kopen was een ramp.
het was echt nodig, dus in dat soort gevallen sta ik er positief tegenover.
mijn moeder is bv toen ze klein was door de hond in dr neus gebeten en toen moest ze ook plastische chirurgie ondergaan en als je heel erg psychische problemen hebt omdat je cup AA hebt bv en je zou graag iets meer hebben.. C ofzo,
of die mensen van die brand in volendam ofzo. dan sta ik er natuurlijk ook wel positief tegenover.
Maarja, ieder moet het voor zichzelf weten.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 11-03-2003 @ 14:46:
Nee, eerder saai. Ze hebben niet eens hentai.

En bespreek jij bij het avondeten de schaamlippen van je naaste familie dan? (Niet al te beeldend ingesteld, jij. Zeker.)
Moet ik hier nog op ingaan?
Je maakt er wel een mooi verhaal van met 'alle neefjes en nichtjes' en 'bij het avondeten'...
Mijn tante is niet zoveel ouder als ik, en waarom worden borstvergrotingen etc. wel als normaal gezien, en als het over schaamlippen gaat is het ineens een taboe?
Beetje krom he?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-03-2003 @ 17:08:
ik heb zelf plastische chirurgie gehad.
ik heb een borstverkleining gehad.
Mag ik vragen van welke naar welke cup je bent gegaan of hou je dat liever prive?

En inderdaad Noé, ik vind het belachelijk dat als iemand een borstvergroting/-verkleining heeft gehad, iedereen het normaal vindt, en als iemand dr schaamlippen heeft verkleind, is dat raar of abnormaal of whatever. Maar goed, eigenlijk is het ook wel een heel eng onderwerp
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 11-03-2003 @ 14:46:
jezus christus hé, doe niet zo preuts, waarom zou je daar niet over kunnen praten?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 20:53
muckymouse
muckymouse is offline
ik zou wel grotere borsten willen, maar dat hoort gewoon niet bij mij.
nepborsten vind ik meestal ook niet mooi, onnatuurlijke vorm, en je kan t verschil ook te erg voelen vind ik

verder tja, ik heb best wel flaporen, en ook daar heb ik over zitten dubben om ze recht te laten zetten.
toch ook maar niet gedaan

- angst dat je t alleen maar erger maakt
- inmiddels allang gewend aan m'n vleermuisoren
Oud 13-03-2003, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 11-03-2003 @ 14:16:
Alleen voor mensen die in een ongeluk zwaar misvormd zijn geraakt, verder ben ik tegen plastische chirurgie!
En voor mensen die zo lelijk geboren worden dat iedereen gillend voor ze weg rent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten