Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kijk op www.tisonsfeessie.tk en je houd gelijk zoveel van die jongens die erop staan!!!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hier klopt even iets niet... Of je bent vergeten dat je het wel eens zegt/hebt gezegd, of ik ben je beste vriendin, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen... ![]() Ik zeg het tegen goede vrienden/vriendinnen, en tegen mn vriendje, tenminste als het een beetje een serieuze 'relatie' is, met een toekomst die waarschijnlijk langer is dan 3,5 week |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
tegen wie zeggen jullie allemaal "ik hou van je"? Alleen als je een relatie hebt? Of ook tegen je ouders, goede vrienden, oid?
mijn vriendje, soms mijn moeder als ik weer eens heb zitten janken ![]() ![]() ![]() Hoe lang duurde het voordat je "ik hou van je" zei? hangt er van af...met mijn moeder durfde ik dat bijvoorbeeld nooit ![]() ![]() En hoe reageerde je toen iemand het tegen jou zei? iets liefs terugzeggen of een een knuffel ofzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
www.tisonsfeessie.tk spamt lekker door
||
Citaat:
![]() erg hechte band mee, kan alles bij hem kwijt enzo, en omgekeerd ook. waarom is dat nou cute dat 'n jongen dat tegen 'n andere jongen zegt? en bij meisjes "normaal"?
Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 18:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
tegen mn beste vriendin zeg ik het vaak.
bij een relatie moet het echt langdurig en stabiel zijn, met de soort van relatie die ik nu heb ben ik heel erg blij, maar ik vind het nog te vroeg om zoiets te zeggen. tegen mn familie zeg ik het eigenlijk nooit, maar dat is ook niet echt normaal in mijn familie, niemand zegt dat tegen elkaar en ik heb een beetje een verstoorde band / communicatie met het grootste deel van mn familie (waaronder ook het gezin waarin ik leef). |
![]() |
|
![]() |
Als ik een vriend heb zeg ik het tegen hem zodra ik het ook echt zo voel en 't serieus is tussen ons! Bij hem heb ik dan ook altijd meteen de neiging om het wel 10x op een dag te zeggen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Tegen wie zeggen jullie allemaal "ik hou van je"? Alleen als je een relatie hebt? Of ook tegen je ouders, goede vrienden, oid? Tegen mijn ouders niet zo vaak. Eigenlijk nooit. Ja, soms.. als we heel erg ruzie hebben gehad. Nouja. Dan zegt mijn moeder meestal zoiets: "Maar we houden wel van je!"
Tegen mijn vriendje heb ik het (nog) niet gezegd. Ik weet niet of ik al van hem hou. Ik geef heel erg veel om hem. Hmm. Misschien wel een klein beetje, maar alsnog, ik kan dat niet zomaar 123 zeggen. Tegen mijn beste vriendinnetje/vriendje zeg ik het wel. ![]() Hoe lang duurde het voordat je "ik hou van je" zei? Bij vriendjes ligt het eraan. En bij beste vrienden naar een paar maanden. En hoe reageerde je toen iemand het tegen jou zei? Knuffelen. Kusje. Of iets in dezelfde richting terug zeggen.
||
Citaat:
![]() Dat kan toch wel beter/uitgebreider/mooier? Ik hou van veel mensen. Ik zeg wel eens tegen mijn klas "ik hou van jullie". Maar das toch heel anders dan toen ik tegen mijn vriendin zei 'ik hou van je' (na een, anderhalve maand ofzo?) De lading was toch heel anders. Het kwam er naar mijn gevoel ook hortend en stotend uit ![]() ![]() Maar 3 à 4 jaar? Heb jij niet een heel bizar utopisch beeld van de liefde? Nee, laat ik het anders zeggen, denk jij niet dat jou partner jou een beetje kil zal vinden?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'Ik hou van je' Puhlease. | 33 | 10-03-2013 23:32 | |
Liefde & Relatie |
De eerste keer dat je vriend(in) 'Ik hou van je' zei Verwijderd | 96 | 23-06-2006 12:16 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer zeg je ik hou van je? :P | 37 | 29-01-2004 15:37 | |
Liefde & Relatie |
na 1 dag.."ik hou van je..??" simple plan | 50 | 28-05-2003 11:40 | |
Psychologie |
kutwijf trut ik hou van je de doornvogel | 21 | 08-10-2002 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
ik hou van je... Secreet | 6 | 15-04-2002 12:19 |