![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
naja, door mn vriend heb ik echt heel erg veel meer zelfvertrouwen gekregen en dat doet me goed. In bed voel ik me dan ook heel zeker want ik weet dat ik van m hou en dat ie niet met iemand in bed gaat liggen die ie lelijk vind. hij zegt ook telkens dat ie me mooi vind dus daar ligt t absoluut niet aan en daar ben ik zo blij om. ik durf door mijn zekerheid ook veel meer. dat maakt het extra leuk! maar ik ging vandaag bikini's passen (wou n bikini kopen) maar dan vind ik me dus weer zo ongelooflijk dik en lijk ik net een varken.. maar dat is dus buiten t bed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
de ene keer heel zeker en de andere keer heb ik liever dat hij met niet aankijkt. maar daar ben ik meestal wel na een paar minuten overheen. *vriendje goed voor silke
![]() in het begin was ik wel heel onzeker. maar dat kwam gewoon omdat ik nog nooit een jongen mijn blote lichaam getoond had. dat was vreemd en nieuw en ik was bang dat ie me lelijk zou vinden. maar dat is blijkbaar niet zo.
|
Het kan me toch echt geen ene reet schelen. Als men mij naakt wil zien in bed dan mag dat. Wil men dat niet zien, dan kijkt ie maar een andere kant op. Ik ga alleen naar bed met iemand als ik die persoon erg goed ken en me zeker bij hem voel. Anders gaat het feest simpelweg niet door. En vanaf dat moment kan het me echt geen ene reet schelen hoe ik eruit zie.
Het kan me zoiezo niet veel schelen wat anderen van mij denken. Als ik alle kleine schoonheidsfoutjes moet gaan verbergen ben ik nog wel een jaar bezig voordat ik me zeker zou voelen. Ik ben er altijd al zoeen geweest: ik ben wie ik ben en ik verander voor niemand behalve voor mezelf, wat je ziet is wat je krijgt, wil je het niet zien, dan kijk je maar een andere kant op. En in bed ben ik net zo.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
toch wel fijn om te horen dat niet iedereen alleen maar van een blokjesbuik houd.
Mijn ervaring zijn toch altijd geweest dat ze liever zoiets hadden. Mijn laatste exvriendin ook.. we hadden het er ooit eens over toen we nog niks hadden. Daaruit bleek dus dat ze dat ook wel mooi vond. Ik werd meteen super onzeker toen we op het punt stonden met elkaar naar bed te gaan en zij begon met het uittrekken van me shirt. Maar op de een of andere manier bleek het haar allemaal niks te interesseren. Alsof ze het niet eens zag. Dat was echt de eerste keer dat ik mij op me gemak voelde. Achja.. het was ook een geweldige meid |
![]() |
||
Citaat:
En als ik verliefd ben op iemand en ik ga ermee naar bed dan zal het me toch echt een worst zijn of ie blubbelbuikje heeft, of klein piemeltje of dikke benen of juist een gratenpakhuis is... Ik ben verliefd, dus so what? Als het maar niet TE extreem wordt. In de zin van die superdikke mensen van 250 kilo...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Problemen in bed :( Lotteee24 | 4 | 11-08-2010 14:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een sprong in het diepe Christiana | 14 | 16-01-2006 15:48 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 |