![]() |
|
Ik vind mezelf helemaal niet mooi, maar als ik merk hoe mijn vriend reageert op dingen dan denk ik vaak gewoon..Hij is nu toch al zo gek dat hij helemaal niet meer op mijn lichaam let.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tja, ik heb niet meer het fotomodellenfiguur van toen we nog niet zaten te snoepen bij het leven, maar het kan nog steeds slechter hoor! Al zeg ik het zelf.
Ik ben een stuk zekerder van mezelf nu mijn vriend zelf ook eindelijk een paar kilo erbij kreeg door het stoppen met roken.Nu knijp ik hem gewoon in zijn vetrollen. Vroeger klaagde hij nog wel eens als ik op een medisch aanvaardbaar gewicht dreigde te komen, hij houdt van sprieterig, maar daar hoor ik hem nu nooit meer over. Gek he?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zo wil ik mij niet voelen.... |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig heb ik een lieve vriend die me langzaam mn zelfvertrouwen terug geeft ![]()
|
Verwijderd
|
Ik voel me nu wel redelijk zeker in bed. In het begin niet zo, maar nu wel redelijk zeker.
buiten het bed ben ik best wel onzeker al laat ik dat meestal niet merken. mijn vriend vind dat onzin en vind me goed zoals ik ben en dat maakt weer dat ik me goed en wat zekerder voel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik bedoelde trouwens meer van: Hoe weet Doopy nou of er iemand met mij naar bed wil? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me doorgaans het prettigst als ik geen kleding draag (behalve als het koud is of als ik ergens ben waar het illegaal is om naakt te zijn
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
In het begin was ik erg onzeker in bed (allemaal nieuw enzo) maar nu we elkaar al anderhalf jaar kennen is dat echt wel over hoor. Fysieke schaamte ken ik sowieso niet zo en op sexueel gebied is het alleen maar spannend om steeds nieuwe dingen uit te vinden. Wat ik me wel afvraag is hoe het voelt om met een nieuw vriendje aan de slag te gaan (ja ik weet het, het is echt pas mun eerste sexvriendje). Of je dan weer helemaal opnieuw zenuwachtig wordt enzow.
|
Ik zou het nog niet weten. Maar ik ben niet onzeker met omkleden waar anderen bij zijn (m/v) Maar sex is toch een wat kwetsbaarder punt denk ik. Only one way to find out!
![]() ![]()
|||
Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- Alicia Silverstone schreef: Ik voel me verschrikkelijk onzeker en lelijk. Ik weet zeker dat ik bepaalde dingen veel sneller had gedaan als ik meer zelfvertrouwen had gehad. -------------------------------------------------------------------------------- dit was een reactie op: morgan schreef: Citaat:
dan ga ik er vanuit dat je een keer met iemand naar bed bent geweest lang verhaal, maar is het duidelijk zo? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ut nog nooit gedaan eigenlijk maar dat komt ook merendeel omdat ik mijn lichaam niet bloot durf te stellen aan een jongen. Ik ben bang dat hij me niet mooi genoeg vind ofsow.
|
![]() |
Ik voel me best zeker van mezelf, dat heb ik altijd al gehad. Als iemand met je naar bed wil, neemt ie je minpunten vast op de koop toe. Het enige wat ik niet prettig vind, ook al ben ik anderhalf jaar samen met mijn vriend, is bloot door de kamer lopen terwijl hij naar mijn kont kan kijken. Ik ben bang dat dan alles kwabbelt.
Ook in fel daglicht voel ik me niet zo fijn, omdat je dan alles (=striae, cellulitis) zo goed kunt zien. Hmm, misschien ben ik toch niet zo zeker van mezelf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 16:51. |
![]() |
|
Ik voel me geweldig!!! Ik vind mijn lichaam echt niet mooi, maar m,ijn vriendwel. En als ik dan zie hoe hij naar me kijkt dan zie ik dat hij me mooi vind en van me houdt!
Ik voel me 100% op mijn gemak bij hem!
|
Verwijderd
|
Ik ben best onzeker... ook al ben ik een jongen. Vaak wanneer ik sex had met mijn exen durfde ik eigenlijk nooit me shirtje uit te doen ofzo. Voelde me dan gewoon niet op me gemak. Omdat ik 4 jaar geleden gewoon super dik was. Woog 100kilo en heb toen altijd moeten aanhoren dat me lichaam o zo onaantrekkelijk was (dat was ook zo) Toen ik uiteindelijk helemaal niet meer dik was.. jah had nog een heel klein buikje maar dat was het.. voelde ik me nog steeds als toen ik wel nog dik was (is het nog te volgen?). Ik schaamde me nog steeds voor me lichaam.
Bij mijn laatste relatie voelde ik mij eigen voor het eerst op mijn gemak. Vrijwel de eerste keer lag ik daar al helemaal naakt.. en ze nam me gewoon zoals ik was (ook al was ik niet helemaal perfect). Dat deed wel goed. En dat maakte de sex verder ook veel fijner. Maar als ik nu weer in bed zou belanden met een nieuw persoon. Denk dat ik daar dan toch wel weer moeite mee zou hebben |
![]() |
|
![]() |
Ik ben altijd en overal onzeker over mijn lichaam en hoe ik eruitzie, maar niet als mijn vriend in de buurt is.
Ik weet dat hij alles aan mij mooi vind en ik heb er dan ook geen problemen mee om voor hem uit de kleren te gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over mijn lichaam ben ik niet echt onzeker, maar zodra ik bang ben dat ik stink o.i.d. ....Dan houdt de lol ook op. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Problemen in bed :( Lotteee24 | 4 | 11-08-2010 14:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een sprong in het diepe Christiana | 14 | 16-01-2006 15:48 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 |