Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
volgens mij horen die oilily sjaaltjes bij het modebeeld van 2 jaar geleden... Zie er nu niet erg veel meer mee... Als mensen ze omhebben doen ze het denk ik idd van zo die wil 'erbij' horen....
vraag me trouwens ook af hoe je erop komt om die dingen zo duur te maken.... (ze waren altijd 30 gulden ofzo....)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hier zijn wel sjaaltjes en kraag-omhoog-bloesjes, en ook puntschoentjes, maar niet bij dezelfde personen hooor.
De sjaaltjes en kraag-omhoog-bloesjes worden gecombineerd met bootschoenen of met van die walgelijke esprit instappers van lak enzo (walg) en de puntschoenen worden de gedragen door de hippere groep der bevolking.
|
![]() |
Hmm...wordt wel meteen duidelijk waaruit het grootste deel van de lifestyle-forum-bezoekers uit bestaat zeg....Maargoed...
Ik vind dat blousjes en lakschoenen e.d netjes staan. En aangezien ik het belangrijk vind om er netjes uit te zien, draag ik dat allemaal graag. Ik kan me voorstellen dat puntschoenen niet de smaak van iedereen kan zijn...Die Oilily (niet Olily) sjaaltjes kunnen altijd, ik vind ze nou niet echt heel erg modegebonden ofzo...en nee, dat is niet warm in de zomer, want het is teneerste nog geen zomer, en als het wel zomer is valt dat reuze mee want het is van dunne stof (maar: nee, dan draag ik ze niet...want dan wordt ik graag bruin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het niet jou eens... zoals je weet ben ik het tegenovergestelde van de blousjes, puntschoenen en oilily sjaaltjes (ja ja, ik schrijf het wel goed ![]() En daarom ga ik donderdag lekker demonstratief (samen met jou, weet t namelijk niet te vinden in me alleentje) gestreepte kniekousen kopen ![]() En het staat jou wel goed hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
volgens mij zijn al die meisjes hier zo aan het zeuren over ander mans kleren.. omdat ze zelf (bijna) niemand kunnen krijgen.... wat ik pas fout vind zijn: van die april lavigne schoenen.. en dat soort gothic kleren.. dan heb ik liever dat mijn meisje wat meer vrouwelijke kleren draagt...
en geef toe.. die meisjes met puntschoenen zijn dus echt wel de populairdere meisjes ;-) dus krab is 8ter je oren ciao... en nou maar flink mij afzeiken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Valt dit ook onder afzeiken? En het is trouwens Avril Lavigne... Hmm nou klink ik ook als een Avril Lavigne fan... Ik ontken!
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
*blup* ![]() |
![]() |
|
|