Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het was geweldig!!
Ik had van The mars volta wat gedownd, maar dat vond ik niet zo leuk.. maar hun optreden vond ik weer wel leuk ![]() En RHCP waren super! We zaten 2de ring, heb alles goed kunnen zien enzo.. en ik vond de doodheid van het publiek wel meevallen, maar dat kan ook aan mij liggen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
vak Da rij 21 plaats 59 (eerste ring)
![]() John kan magistraal zingen...hij heeft ook aan een cd van tricky meegewerkt, daar is zn zang ook briljant...over z'n solo werk nog maar niet te spreken.. Herinnert een van jullie dat flea vlak voor dat ie me and my friends inzette, een heel raar lief geluidje maakte..niemand hier herinnert het zich...flea is echt zo n zoet klein mannetje Kiedis liep weer lekker met zn mic te jumpen en was erg op dreef...fuck metro, laat ze zelf leren zingen chad smith echt briljant..echt een van de betere drummers jammer alleen dat ze zephyr song verneukten..maar ja ..was ook wel het minst coole nummer dat ze speelden, hadden ze beter fight like a brave kunnen doen of zo ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 21-03-2003 om 18:58. |
![]() |
|
Ze hadden wel veel méér mogen spelen van het oude werk. Maar ja het is een By The Way-tour he? John was inderdaag magistraal vooral met die Pink Floyd cover.. geweldig! Under The Bridge, Universally Speakin en Otherside hadden ze van mij niet hoeven spelen. Als ze die nummers nou es met echte funk vervangen, kunnen de doorgewinterde fans ook een fantastische avond beleven.
Parallel Universe, vooral die 'Latest Disgrace intro' was geweldig (ps, ben wel jaloers op de19e: Purple Stain live lijkt me echt GEWELDIG) |
![]() |
|
Ik ben op de 19e geweest. Purple Stain was otzettend goed. Toegift was voorspelbaar, maar ook geweldig. Flea was geweldig. Anthony zong goed naar mijn mening, heb hem wel eens slechter horen zingen. We stonden op de eerste rij. oren piepen nog steeds, maar het was geweldig goed. Laatste trein gemist, maar dat was bijzaak. Gelukkig speelden ze niet te veel van By The Way, Zephyr Song was eigenlijk best erg, vervelend nummer (vergeleken met de rest). Chad speelde grappig met het publiek.
Ik wil nog een keer ![]() ![]() ![]()
|
jaah ik was donderdag met n vriendin... super
![]() ![]() ik vond ze echt heel vet spelen en als anthony vals zong is mij dat echt volledig ontgaan.... pfff ![]() ![]() waar ik stond (bijna vooraan mwahahaha) was het publiek trouwens wel cool, we werden in het begin alle kanten op geslingerd en wij maar handjes vast de hele tijd om elkaar niet kwijt te raken (heel stoer..ik weet t) ![]() john fruciouaeiante was echt cute met zn liedje en 'create a little space in your head and listen to the music' ofziets... ![]() en mijn god wat is anthony kiedis sexy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
oooh geile foto's.
En effe over John Frusciante: Als je 'm goed vond zingen, luister dan Niandra LaDes and Usually just a T-shirt. Niet altijd even zuiver gezongen, maar je krijgt er wel kippenvel van.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Nog even over RHCP Verwijderd | 2 | 02-01-2016 11:55 | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2007/2008 Jarabe de Palo | 389 | 20-05-2008 22:13 | |
ARTistiek |
[Tekeningen] RHCP Pyr0nity | 28 | 13-02-2005 22:19 | |
Muziek |
Ontsnappen aan je stoelplaats - ArenA (rhcp) Mjoez | 24 | 01-06-2004 19:55 | |
Muziek |
Wat luister je? Gutterflower | 263 | 27-05-2003 11:45 | |
Muziek |
op vakantie en je neemt mee: hooguit 7 cd's Silent Enigma | 70 | 08-07-2002 14:37 |