Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2003, 09:48
Verwijderd
Waarom zou je een nieuw OS installeren als je met je oude OS a) alle programma's die jíj wilt gebruiken, nog kunt draaien, b) alle hardware die jíj in je PC hebt, nog ondersteund wordt en c) op de PC die jíj nu hebt, dat nieuwe OS alleen maar weer langzamer draait?

Pure kolder om nu vanaf XP te upgraden, echt iets voor nerdjes die willen patsen op de computerclub.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2003, 10:06
Enlightenment
Enlightenment is offline
Zoiets draai je natuurlijk alleen maar om uit te testen. Voorproefje van wat de volgende Windows versie in huis heeft.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet kapot van ben. Weinig innovatieve veranderingen, en een hoop extra privacyschendingen, om over TCPA/Palladium nog maar niet te spreken.

Jammer, want ik denk dat er nog een aantal leuke veranderingen aan Windows doorgevoerd kunnen worden. Ik zag een keer een filmpje van Microsoft Research waarin een aantal hele leuke ideeën werden uitgelegd.
Oud 14-03-2003, 10:20
Verwijderd
TCPA lijkt me voldoende reden om er vér vanaf te blijven.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 10:23
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja idd.

Ik kijk de kat wel uit de boom. Als Longhorn me echt niet aanstaat, dan houdt ik het bij XP en wellicht dat ik dan overschakel op UNIX voor mn desktop systeem.
Reageren

Regels voor berichten