Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet ze natuurlijk wel Norton Utilities geďnstalleerd hebben; maarja, welk zelfrespecterende vrouw heeft dat niet? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Kimry (3e persoon rules ![]() |
![]() |
|
Mijn vriendinnen hebben mij geleerd om...
- Niet allleen respect voor alle mensen te hebben, maar ook met respect over ze te praten. - Geen jaloursie te tonen. - Gebruik te maken van mijn stemrecht. - Na de afwas de kastjes af te nemen met een doekie ![]() ![]() ![]() - Minder contact-gestoord te zijn. - Niet snel vertouwen in iemand te hebben. - ... Vriendinnen hebben mij misschien niet bewust iets geleerd, maar door mijn omgang met hun leer ik toch iets van hun.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens begrijpt niemand meer wat de achterliggende gedachte is, maarjah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nog even toevoeging, want stiekem vind ik dat ik nog wat over hoofd gezien heb. Uhm. Ik heb ook nog geleerd de laatste twee maanden: * Dat het niet fout of verkeerd of stom is om jezelf klein en kwetsbaar op te stellen. En dat je daar niet op gepakt hoeft te worden. * Dat onzekerheid geen kwalijke eigenschap/kwalijk gevoel is en dat je daar samen aan kunt werken en hier niet dieper in hoeft te zakken. * Je handen openvouwen, en niet krampachtig knijpen is de manier waarop je pas echt kunt geven. En nemen.
|
mijn 2e ex heeft mij veel geleerd..
*om vriendschap heel erg te waarderen *dat je bij zoiemand die zo close met je is echt wel je hart kan uitluchten dat het niet uitmaakt dat je ff in een dip zit * Dat ik schijnbaar heel gevoelig ben voor exen..hehe ja klinkt heel vaag maar ok * weer zin in het leven te krijgen * dat ik van mijn fouten kan leren eigenlijk veel dingen die ik nu allemaal niet weet op te noemen.. maar dingen die mij in dit leven zeker een beter en fijner mense hebben gemaakt..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[flauwmode]
hij heeft me geleerd dat ik niet eeuwig vrijgezel blijf ![]() ![]() en schakelbrommer rijden ![]() ![]() ![]() [flauwmode /]
Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 17:34. |
![]() |
|
van mijn vriend heb ik geleerd
- hm met iemand achterop fietsen *jah serieus ![]() - dat ik me niet om alles druk moet maken - dat ik niet zo snel in paniek moet raken als er iets mis gaat -dat roken slecht is ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Wat heb jij van je partner geleerd/ heeft jouw partner van jou geleerd? Verwijderd | 17 | 02-01-2012 23:59 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 |