![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind dat de lengte helemaal niets uit maakt. Het gaat er gewoon om hoe je het kunt gebruiken. Tenslotte kan je er ook niets aan doen hoe groot ie is! Enneh, als het voor de topicstartster geen probleem is, dan zou ik er al helemaal niet mee zitten!
Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 22:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() de amerikaanse regering gaat mijn piemel inzetten als speciale "napalm" bommenwerper, ![]()
|
Verwijderd
|
goh, ik dacht dat jongens over dit ge-opschep heen waren en tegenwoordig opschepten wie de kléínste had... (de kleinste mobiele telefoon
![]() ennem: volgens sexwoordenboek.nl (en volgens de FAQ, maar die heeft het daarvan) hebben de meeste mannen iets tussen 12 en 18, *mystery*, en niet tussen 10 en 15 Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 13:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Uhm...
Ineens hoort deze topic meer thuis op Onzin ![]() Dit komt overigens niet door de topic starter... Maar gemmidelde ligt geloof ik tussen 13-15 CM gehoord bij neuken doe je zo... Ik heb al eerder gezegt dat vreemd genoeg de gemiddelde lengte van de mannen/jongens/jongetjes bij scholieren.com tussen de 20-22 ligt... Wat de lengte van de penis in slappe toestand is zegt eigenlijk niet zo veel want bij sommige groeit hij (tsjah wat zal ik ns noemen... ![]() ![]() PS. Niet iedereen meet zn penis... PS II Ik had geen zin om alle Quotes op te zoeken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
uhmmm zonder op te scheppen,... ik ben redelijk te vreden. Ik zit volgens mij wel boven het gemiddelde. Het is zelfs zo dak wel moet oppassen dat ik niet te diep stoot anders heeft mn vriendin dr wel last van
![]() Goezz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
penis vergroting? depress | 8 | 14-01-2012 18:26 | |
Seksualiteit |
te grote penis jojobro | 92 | 23-09-2009 15:38 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten vs kleine penis .... wat is het ergste ? heyidk | 46 | 14-09-2009 19:07 | |
Seksualiteit |
Te kleine penis? thijsz | 36 | 07-11-2004 17:55 | |
Seksualiteit |
kleine penis Delpaulo | 157 | 26-06-2004 16:08 | |
Seksualiteit |
Vraagje voor Dames "Kleine penis ?" CryptapiX | 90 | 25-07-2002 22:16 |