Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb niks te vertellen ik denk het ik kom daar vroeg of laat wel achter .
het kan niet op commando dat je gelijk alles herinnert jammer he ![]() je moet je niet zo opwinden misschien was ik de reincarnatie van een dier,kan toch . Alhoewel ik van mening ben dat de mens nooit als een dier kan reincarneren en visa versa
||
Citaat:
|
ik denk dat alle zieleneigenlijk gelijk zijn aan elkaar. Als er eenboom doodgaat word het een dier als er een dier doodgaat een mens of dier of een boom en zo wisselt het wat af. Dit kan ook best wel eens heel goed kloppen met de verhouding nu tussen het aantal dieren/planten en mensen. Gezien er steeds minder planten/dieren komen en steeds meer mensen. Maar dan komt weer het volgende: zijn dieren nou mensen of dieren. Biologisch gezien zijn we dieren, maar ik denk als je kijkt naar wat mensen doen en wat dieren doen dat wij een klasse appart zijn, en da's nie al te positief
||
Citaat:
Als je elke seconde telt ![]() Maar ik begrijp wat je bedoeld
||
Citaat:
|
een levenscyclus is van het begin tot het eind. Maar waarom is het geen levenscirkel, maar een cyclus? een cirkel blijft opnieuw beginnen, of juist steeds eindigen of ja een cirkel heeft gewoon geen begin en een einde en dat is wat het leven (of de dood) is.
|
![]() |
Ik geloof wel in vorige levens.
Je ziet er ook veel over op Discovery. Bijv. een vrouw in Amerika heeft een aantrekkingskracht tot een klein plaatsje in Ierland waar ze nog nooit geweest was, maar toch heeft ze er een beeld van. Ze gaat naar dat dorpje in Ierland toe, en dan blijkt dat het dorpje er precies zo uitziet zoals ze het in haar hoofd zag.. En ze had veel kinderen, de meeste van die kinderen waren al dood, maar er leefden er nog wel een paar (die heeft ze dus opgezocht), en die kinderen waren gewoon al 80/90 jaar oud! En ze wist het zeker, want het verhaal van die 'kinderen' kwam precies overheen met dat van haar, en de vrouw leek ook veel op de 'moeder' van de kinderen. Ik weet niej of het waar is, maar het is toch heel verleidelijk om het te geloven, vind ik dan.... Maaruh, als je het je niet herinnerd hoe kan je er dan achter komen, wat je in je vorige leven was? |
![]() |
|
Ik heb een keer een droom gehad die heel echt leek, ik droomde dat ik iemand anders was en viel van een gebouw dat beschadigd was. Ik probeerde me ergens aan vast te houden, maar ik was te zwak om me eraan vast te houden en viel verder naar beneden. Ik viel met m'n hoofd op een scherp punt van een hek, toen ik in die droom dood was, werd ik ineens klaarwakker. Ik was helemaal niet moe of slaperig maar volledig wakker. Ik heb het idee dat dit misschien een vorig leven geweest kan zijn.
|
![]() |
|
ik hou van vuur, en niet van vuurwerk (de knallen)
ben ik nu in mijn vorige leven iemand geweest die jullie allemaal verbrand heb (de heksen) en later is doodgeschoten sorry voor de offtopic-heid, ik verveel me een beetje ontopic: ik geloof wel in reincarnatie geloof ik, ik zou wel willen weten wat ik echt ben geweest. ach, wie weet ga ik nog wel eens naar een hypnotiseur ofzo
|
![]() |
Ik zelf geloof niet in reincarnatie, maar in God!! Toch geloof ik wel dat een paar van jullie iets voelen, anders zou je nooit er zo over praten! Maar ik vraag me dan af......is het een gevoel of zie je het in een droom of zo? Het klinkt misschien heel dom, maar ik weet het echt niet.......
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar persoonlijk denk ik dat reïncarnatie de mensen ook meer aanspreekt dan de verdeling in goed en slecht naar de willekeur van een god. Vorige levens... er zijn genoeg mensen geweest die onder hypnose dingen wisten te vertellen over een vorig leven die ze eigenlijk niet konden weten. Mij lijkt het zeker mogelijk en wil er ook nog eens proberen achter te komen wat mijn vorige levens geweest zijn. Ben alleen niet zeker of dat de levens allemaal chronologisch zijn gebeurd... |
![]() |
|
als je in de hemel komt krijg je de keus of wilt reincarneren.
En ik las hier ergens dat je te weten komt dat je Adolf hitler bent geweest. Dat kan niet, zulke mensen komen namelijk niet in de hemel EN NEE er is geen hel daar komen ze ook niet in. Maar ik weet niet wat ik ben geweest in me vorig leven, ik zou het wel heel graag willen weten. Heel vaak zie ik iets of voel ik iets.. (ik kan het echt niet omschrijven) het heeft iets met heel groot/hoog te maken en iets heel kleins. Misgien was ik een muis vertrapt door een olifant haha.. nee maar serieus ik geloof meer dan 100% in reincarnatie echt. Ik hep een boek erover gelezen... en ongelofelijk. pfff, ik wil egt weten wat ik was! |
![]() |
|
Christenen geloven inderdaad niet in reïncarnatie,
Christenen geloven in het paradijs, de eeuwige rustplaats na dit leven op aarde. Toen ik een gereformeerd meisje eens zei dat ik dat een egoïstische gedachte vond, omdat je juist terug moest komen naar aarde om anderen te helpen, heeft ze me nooit meer teruggemaild ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik geloof niet in reincarnatie en niet in de hemel, mensen worden tog geschapen met de gene van de moeder en van de vader, en zo wordt het mens tog gevormd, dus hoe kan het dan dat er ineens een persoon uit komt dat daarvoor ook leefde alleen dan van een andere vader of moeder, het is gwoon onlogisch dat er een balletje energie over vliegt van iemands graf naar iemands zwangere buik, en waarom zuo je het je dan niet kunnen herinneren?, en al die verhalen lijken mij gwoon mensen die aandacht willen, wie zegt er dat t allemaal waar is
|
![]() |
||
Citaat:
maar hou et er wel ff bij dat dit is wat je denkt....hoeft niet de waarheid te zijn, dat denk ik namelijk niet....
||
Citaat:
boedhisme zeker of meer?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de hypnose waarbij je in contact staat met je onderbewustzijn en kunt teruggaan naar je verleden zonder belemmeringen ivm herinneringen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn best wat boeken over geschreven, kijk eens in de bieb. |
![]() |