Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Weet je wat hiphop(muziek) inhoudt?
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk Wat vind jij van R&B? a. goed Wat vind je van 'hiphopkleding'? d. tegekgaafman! Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) Wat vind je van de teksten van hiphop? c. wel goed Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) Gangster o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J Lady's Love v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? b. nee Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvalland negatief bvd Dr HenDre
||
Citaat:
|
![]() |
|
a. nee b. ja c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind jij van R&B? a. goed b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind je van 'hiphopkleding'? a. kleding…?!?! b. lelijk c. te wijd d. tegekgaafman! e. wel leuk f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja h. nee i. ik geloof het wel j. Puff wat??! Weet jij wie Mase is? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. eeeuh….. Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een big is een varkentje…. Weet jij wie 2Pac was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een geheime code.. Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) b. nee c. gemiddeld (=top40, 50 of 100 hoeveelheid) Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar b. te gewelddadig c. wel goed d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig b. stoer! c. soft-gedoe d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch b. te hard c. te grof d. geen idee, nooit geluisterd e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden b. nee; recht van meningsuiting c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? a. ja b. nee c. geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B b. House en gabber c. Allebei slecht d. Allebei goed! Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja b. nee c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvalland negatief b. ze zijn zo negatief, dus… c. niets bijzonders
|
![]() |
c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? b. lelijk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja (das een Coldplay-liefhebber ![]() Weet jij wie Mase is? d. eeeuh….. Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij (en das één van m'n grote bezwaren) Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden (er zijn grenzen aan vrijheid van meningsuiting.. vastgelegd in de grondwet) Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee (hoewel 't wel wat betere contrasten zou scheppen binnen de Nederlandse muziekwereld) Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B (hoewel antwoord c misschien nog beter is) Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen i. east vs. west k. featuring o. R&B p. Sean "Puffy" Combs (Coldplay-liefhebber ![]() q. Biggie Smalls s. Tupac Shakur t. Dr. Dre Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders -- zo maar doen? ![]()
|
a. nee b. ja c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind jij van R&B? a. goed b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind je van 'hiphopkleding'? a. kleding…?!?! b. lelijk c. te wijd d. tegekgaafman! e. wel leuk f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja h. nee i. ik geloof het wel j. Puff wat??! Weet jij wie Mase is? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. eeeuh….. Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een big is een varkentje…. ![]() ![]() Weet jij wie 2Pac was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een geheime code.. Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) b. nee c. gemiddeld (=top40, 50 of 100 hoeveelheid) Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar b. te gewelddadig wel goed d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig b. stoer! c. soft-gedoe d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch b. te hard te grof (wat is het verschil tusse grof en hard? fuck en hun of nigga enz kunnen me nix schelen, maar bitch en ho mogen wel wat minder gebruikt worden, ik kies maar voor grof) d. geen idee, nooit geluisterd hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden nee; recht van meningsuiting c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? a. ja b. nee geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? hiphop en R&B b. House en gabber c. Allebei slecht d. Allebei goed! Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen X b. djX c. mcX d. jamX e. rappenX f. chillingX g. breakdancenX h. offbeatX i. east vs. westX j. oldschoolX k. featuringX l. BadBoy EntertainmentX m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&BX p. Sean "Puffy" CombsX q. Biggie SmallsX r. Christopher WallaceX s. Tupac ShakurX t. Dr. DreX u. 'LL' in LL Cool JX v. Eastcoast-rapX Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja b. nee maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvalland negatief b. ze zijn zo negatief, dus… niets bijzonders bvd Dr HenDre [/B][/QUOTE]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
a. nee b. ja c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind jij van R&B? a. goed b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind je van 'hiphopkleding'? a. kleding…?!?! b. lelijk c. te wijd d. tegekgaafman! e. wel leuk f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja h. nee i. ik geloof het wel j. Puff wat??! Weet jij wie Mase is? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. eeeuh….. Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een big is een varkentje…. Weet jij wie 2Pac was? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. een geheime code.. Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) b. nee c. gemiddeld (=top40, 50 of 100 hoeveelheid) Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar b. te gewelddadig c. wel goed d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig b. stoer! c. soft-gedoe d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch b. te hard c. te grof d. geen idee, nooit geluisterd e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden b. nee; recht van meningsuiting c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? a. ja b. nee c. geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B b. House en gabber c. Allebei slecht d. Allebei goed! Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja b. nee c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvalland negatief b. ze zijn zo negatief, dus… c. niets bijzonders |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? d. geen mening Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? d. slap geouwehoer ( en andere zijn dan weer heel sterk. das een idiote vraag. te veel verschil tss verschillende stijlen/artiesten) Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig Wat vind je van het taalgebruik? idioot Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: (die heb ik laten staan) a. scratchen b. dj c. mc e. rappen f. chilling g. breakdancen i. east vs. west j. oldschool k. featuring o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? … c. niets bijzonders ik ben absoluut niet voor amerikaanse hiphop. geef mij maar dat lagelandenspul ![]() ![]()
|
1.c
2.b eigelijk hangt er er vanaf maar het overgrote deel vind ik er slecht 3.b 4.b 5g 6.b 7.b 8.a 9.b 10.d.(wat ik er van hoor dan) 11.d 12.dan ,maar d 13.b 14.b 15.heel erg b 16.a,b,c,d,e,f,g,k,o,s 17.c 18c.
|
![]() |
[QUOTE]Dr HenDre schreef op 15-03-2003 @ 17:17:
[B]Weet je wat hiphop(muziek) inhoudt? c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? c. gaat wel Wat vind jij van R&B? c. gaat wel Wat vind je van 'hiphopkleding'? e. wel leuk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? b. nee Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar Wat vind je van de hiphopcultuur? d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? c. geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen i. east vs. west j. oldschool k. featuring o. R&B p. Sean "Puffy" Combs s. Tupac Shakur t. Dr. Dre Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
geef mij maar hiphop die ergens over gaat. |
![]() |
|
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk Wat vind jij van R&B? a. goed Wat vind je van 'hiphopkleding'? d. tegekgaafman! Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja (p.diddy nu, je loopt achter ![]() Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja DUHHH Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 476 uur p. week) Wat vind je van de teksten van hiphop? c. wel goed Wat vind je van de hiphopcultuur? b. stoer! Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee (jammer dat het een rage wordt onder de bruggo's, net als het 'kakker' zijn) Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) GANGSTA ![]() o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J Ladies LOVE COOL JAMES ![]() v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvalland negatief Coole enquete!! kunnen we iets winnen ![]()
|
Verwijderd
|
B Ja Wat vind jij van hippopmuziek? c. gaat wel Wat vind jij van R&B? c. gaat wel Wat vind je van 'hiphopkleding'? f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch c. te grof Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? e: Iets anders Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen X b. dj X c. mc X d. jam e. rappen X f. chilling g. breakdancen X h. offbeat i. east vs. west X j. oldschool X k. featuring X l. BadBoy Entertainment X m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B X p. Sean "Puffy" Combs X q. Biggie Smalls X r. Christopher Wallace X s. Tupac Shakur X t. Dr. Dre X u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap X Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 13:03. |
![]() |
|
c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk Wat vind jij van R&B? a. goed Wat vind je van 'hiphopkleding'? e. wel leuk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) Wat vind je van de teksten van hiphop? c. wel goed Wat vind je van de hiphopcultuur? b. stoer! Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? a. ja Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen x b. dj x c. mc x d. jam x e. rappen x f. chilling x g. breakdancen x h. offbeat x i. east vs. west x j. oldschool x k. featuring x l. BadBoy Entertainment x m. Blunt x n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B x p. Sean "Puffy" Combs x q. Biggie Smalls x r. Christopher Wallace x s. Tupac Shakur x t. Dr. Dre x u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap x Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? b. lelijk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar Wat vind je van de hiphopcultuur? d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment o. R&B p. Sean "Puffy" Combs r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? b. nee Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk (maar lang niet alle) Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? b. nee Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) Wat vind je van de teksten van hiphop? b. te gewelddadig (van de hiphop die ik luister dan, bij een groot deel vind ik de onderwerpen kut) Wat vind je van de hiphopcultuur? b. stoer! c. soft-gedoe (mag stoer gedoe ook?!) Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvalland negatief |
![]() |
|
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja …. Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) Wat vind je van de teksten van hiphop? c. wel goed Wat vind je van de hiphopcultuur? b. stoer!(Alleen jaren 70,80,90, nu is alles urban) Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? a. ja Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen b. dj c. mc d. jam e. rappen f. chilling g. breakdancen h. offbeat i. east vs. west j. oldschool k. featuring l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur t. Dr. Dre u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Ken ze allemaal, maar ik mis, b-boys?Grandmaster Flash, Grandwizard Theodore, Afrika Bambaataa, Kool Herc...daar is het immers mee begonnen! Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? b. nee Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders
|
![]() |
b. ja Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht (met uitzonderingen) Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? e. wel leuk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? c. ik geloof het wel Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? d. slap geouwehoer (met uitzonderingen) Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen x b. dj x c. mc x d. jam x e. rappen x f. chilling x g. breakdancen x h. offbeat x i. east vs. west x j. oldschool x k. featuring x l. BadBoy Entertainment x m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) x o. R&B x p. Sean "Puffy" Combs x q. Biggie Smalls x r. Christopher Wallace x s. Tupac Shakur x t. Dr. Dre x u. 'LL' in LL Cool J x v. Eastcoast-rap x Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders
|
Verwijderd
|
c. ongeveer (ik heb er wel eens wat over gelezen, maar heel precies weet ik het ook weer niet ![]() Wat vind jij van hippopmuziek? c. gaat wel Wat vind jij van R&B? b. slecht (meestal) Wat vind je van 'hiphopkleding'? e. wel leuk (bij sommige mensen) f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? a. ja Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? c. wel goed Wat vind je van de hiphopcultuur? b. stoer! Wat vind je van het taalgebruik? e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden b. nee; recht van meningsuiting Geen idee, het hangt ervan af wat ze precies voor teksten hebben vind ik. Ik weet niet waar dit precies over gaat ,dus geen oordeel ![]() Mis je de hiphopcultuur in Nederland? c. geen mening Ik woon in België ![]() Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? Allebei mwoah, gaat wel Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen x b. dj x c. mc- hier weet ik dus nog altijd niet van wat het betekent.. verlicht mij ![]() d. jam e. rappen x f. chilling g. breakdancen x h. offbeat x i. east vs. west x j. oldschool x k. featuring x l. BadBoy Entertainment m. Blunt n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B x p. Sean "Puffy" Combs x q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur x t. Dr. Dre x u. 'LL' in LL Cool J v. Eastcoast-rap Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-08-2005 om 14:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
a. nee b. ja* c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk* b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind jij van R&B? a. goed b. slecht* c. gaat wel d. geen mening Wat vind je van 'hiphopkleding'? a. kleding…?!?! b. lelijk c. te wijd d. tegekgaafman! e. wel leuk f. nix voor mij* Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja, een gare eend* h. nee i. ik geloof het wel j. Puff wat??! Weet jij wie Mase is? a. ja b. nee c. ik geloof het wel* d. eeeuh….. Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja, party n bullshit n party n bullshit* b. nee c. ik geloof het wel d. een big is een varkentje…. Weet jij wie 2Pac was? a. ja* b. nee c. ik geloof het wel d. een geheime code.. Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week)* b. nee c. gemiddeld (=top40, 50 of 100 hoeveelheid) Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar b. te gewelddadig c. wel goed d. slap geouwehoer e: ligt eraan welke artiest* Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig b. stoer! c. soft-gedoe d. geen idee, nooit in verdiept e: gewoon chill* Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch b. te hard c. te grof d. geen idee, nooit geluisterd e. hoort erbij* Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden b. nee; recht van meningsuiting* c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? a. ja b. nee* c. geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B b. House en gabber c. Allebei slecht d. Allebei goed! e: tokyo getto pussy* Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen* b. dj* c. mc* d. jam* e. rappen* f. chilling* g. breakdancen* h. offbeat* i. east vs. west* j. oldschool* k. featuring* l. BadBoy Entertainment m. Blunt* n. G-style (waar de G voor staat…)* o. R&B* p. Sean "Puffy" Combs* q. Biggie Smalls* r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur* t. Dr. Dre* u. 'LL' in LL Cool J* v. Eastcoast-rap* Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja b. nee c. maakt me niets uit…* Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvalland negatief b. ze zijn zo negatief, dus… c. niets bijzonders d. wat een kutvragen* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
a. nee b. ja c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? a. leuk b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind jij van R&B? a. goed b. slecht c. gaat wel d. geen mening Wat vind je van 'hiphopkleding'? a. kleding…?!?! b. lelijk c. te wijd d. tegekgaafman! e. wel leuk f. nix voor mij Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja h. nee i. ik geloof het wel j. Puff wat??! Weet jij wie Mase is? a. ja b. nee c. ik geloof het wel d. eeeuh….. Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja die was geweldig b. nee c. ik geloof het wel d. een big is een varkentje…. Weet jij wie 2Pac was? a. ja die is nog beter b. nee c. ik geloof het wel d. een geheime code.. Luister je veel hiphopmuziek? a. Ja (meer dan 4 uur p. week) b. nee c. gemiddeld (=top40, 50 of 100 hoeveelheid) Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar b. te gewelddadig c. wel goed maar top40 hiphop van tegenwoordig is te erg, wat de top40 niet haalt is best goed meestal d. slap geouwehoer Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig b. stoer! c. soft-gedoe d. geen idee, nooit in verdiept Wat vind je van het taalgebruik? a. komisch b. te hard c. te grof d. geen idee, nooit geluisterd e. hoort erbij Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? a. ja, hadden ze maar moeten nadenken voor ze wat raaskalden b. nee; recht van meningsuiting c. och, it's all part of the job Mis je de hiphopcultuur in Nederland? a. ja b. nee neppe na-apers c. geen mening Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? a. hiphop en R&B b. House en gabber c. Allebei slecht d. Allebei goed! Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: ALLEN Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? a. ja b. nee c. maakt me niets uit… mits het niet nep wordt zoals nederhop Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? a. opvalland negatief b. ze zijn zo negatief, dus… c. niets bijzonders
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
c. ongeveer Wat vind jij van hippopmuziek? b. slecht Wat vind jij van R&B? b. slecht Wat vind je van 'hiphopkleding'? b. lelijk Weet jij wie Puff Daddy is? g. ja Weet jij wie Mase is? b. nee Weet jij wie the Notorious B.I.G. was? a. ja Weet jij wie 2Pac was? a. ja Luister je veel hiphopmuziek? b. nee Wat vind je van de teksten van hiphop? a. luister ik nooit naar Wat vind je van de hiphopcultuur? a. te gewelddadig Wat vind je van het taalgebruik? c. te grof Vind je het terecht dat in Amerika rappers om hun teksten worden vervolgd? b. nee; recht van meningsuiting Mis je de hiphopcultuur in Nederland? b. nee Wat vind je beter; Hiphop en R&B of House/Gabber? c. Allebei slecht Kruis de kreten/termen/namen aan waarvan je weet wat/wie het is: a. scratchen x b. dj x c. mc x d. jam x e. rappen x f. chilling x g. breakdancen x h. offbeat i. east vs. west x j. oldschool x k. featuring x l. BadBoy Entertainment m. Blunt x n. G-style (waar de G voor staat…) o. R&B x p. Sean "Puffy" Combs q. Biggie Smalls r. Christopher Wallace s. Tupac Shakur x t. Dr. Dre x u. 'LL' in LL Cool J x v. Eastcoast-rap x Vind jij dat hiphop een puur zwarte cultuur/muziekstijl is en moet blijven? c. maakt me niets uit… Wat vind je van de manier waarop veel (under-ground) hiphop'sterren' worden afgeschilderd? c. niets bijzonders |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |