Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 16:17
miro
miro is offline
Denk dat ik niet zo snel zou vallen op een jongen die kleiner is dan ik (maar ik val sowieso al op lange mannen). Het ziet er niet mooi uit, bovendien gaat mn voorkeur dr niet naar uit. Maar ja als je verliefd bent, dan ben je verliefd. Ik zou me iig niet laten tegenhouden door zijn lengte.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2003, 11:57
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Studentje schreef op 18-03-2003 @ 17:09:
Maar stel nou dat jij 29cm langer was, zou je dat dan nog zo fijn vinden? Ikzelf zou niet graag een langere vriendin hebben, nou ja, hooguit 1 of 2 cm, maar liever een stukkie kleiner. Dat hoort nou eenmaal toch een beetje zo.
Het is wel een beetje een raar gezicht ja, maar ik weet niet of me dat ervan zou weerhouden om ook daadwerkelijk een relatie aan te gaan met die persoon.
Oud 19-03-2003, 12:59
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Ik vind langere vrouwen altijd wel koel...

bla?
bllllla!
Oud 19-03-2003, 13:11
Mindfields
Mindfields is offline
Nouja, ik zoek in een jongen toch wel een beetje een beschermend iemand zeg maar, dus 20 cm zou niks voor mij zijn
Oud 19-03-2003, 13:31
Verwijderd
Nee sorry, als ze twintig centimeter langer zou zijn dan ik zou dat niet echt werken...ten eerste zou ik constant op m'n tenen moeten staan om 't te zoenen, ten tweede ziet het er gewoon niet uit en ten derde val ik niet echt op meisjes die langer zijn dan twee meter (niet dat die er zoveel zijn, maar toch)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 13:37
Punkygirl
Punkygirl is offline
Hmm ach.
Mijn vriend is ook ruim een kop groter als mij..terwijl ik toch 1:74 ben..
Maar lengte is voor mij niet zon probleem..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 14:28
elledc
elledc is offline
Als je Nederland eens vergelijkt met bijvoorbeeld Italïë, dan zie je duidelijk een lengteverschil. Nederlanders zijn in het algemeen groter, dat vind ik mooi, groot en dapper. Ik val dus ook op grotere jongens. Is een jongen 5 cm kleiner, knap ik erop af.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 16:09
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 15-03-2003 @ 22:35:
Je bent verliefd op een hele lieve jongen....alleen hijs 20 cm kleiner dan jij...wat doe je dan?
Hij ziet jou ook wel zitten. reactions here.
moeilijke vraag en heel reëel voor mij (ben 1.90m, genoeg jongens dus die kleiner zijn)

ik zou het echt niet weten. hij mag iig geen complexen hebben over zijn lengte, of dattie kleiner is dan mij. ik weet echt niet wat ik zou doen.
iedereen zegt altijd dat je naar het innerlijk moet kijken enzo, en knap zijn is geen vereiste, maar ik moet toegeven dat ik wel naar de lengte kijk. ik heb zelf wel nbtje complexen (niet dat ik niet graag groot ben, integendeel, maar kleinere mensen hebben er vaak moeite mee en daar heb ik dan moeite mee. als je nog kan volgen )

20cm is te veel vindik.

Laatst gewijzigd op 19-03-2003 om 16:13.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 16:53
Bounce
Bounce is offline
Ik heb ook eens een vriend gehad van veeel kleiner dan mij..toch schaamde ik me een beetje..mensen vroegen of het me broertje was..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 10:27
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
Je bent verliefd op een hele lieve jongen....alleen hijs 20 cm kleiner dan jij...wat doe je dan?
Mijn vriendje is denk ik zo'n 20 cm groter.. boeie..
Wij hebben wel trapjes in huis
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 22:30
de abt van sion
de abt van sion is offline
Met het oog op de symmetrie (je moet toch ook rekening houden met derden?) mag het lengteverschil niet meer dan 2 of 3 cm. bedragen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 22:33
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 21-03-2003 @ 23:30:
Met het oog op de symmetrie (je moet toch ook rekening houden met derden?) mag het lengteverschil niet meer dan 2 of 3 cm. bedragen.
Stel dat dit geen hersenspinsel zou zijn van iemand die zich verveelt, maar dat het de waarheid zou zijn? Hoeveel relaties zouden er dan nog zijn?
Oud 22-03-2003, 12:56
Severus
Severus is offline
Citaat:
wissie schreef op 15-03-2003 @ 23:23:
Ik vind 20 centimeter ook te veel.
Oud 22-03-2003, 13:12
KizzeLientje
KizzeLientje is offline
Als je verliefd bent kijk je er niet heen denk ik. Heb het zelf ook eens gehad en had er geen problemen mee.
Oud 22-03-2003, 13:15
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
maakt niks uit

het gaat er toch om wat je voor die persoon voelt en niet hoe lang hij of zij is?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 20:26
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 21-03-2003 @ 23:30:
Hé, die regel kende ik nog niet. Waarom zou je rekening gaan houden met derden? Een relatie begin je voor jezelf en de ander, met z'n tweeën dus. Toch niet voor toeschouwers?
Oud 22-03-2003, 21:50
Verwijderd
Ik vind dat verschil in lengte echt niet uit moet maken. Ok het is een wat raar gezicht als de jongen kleiner is dan het meisje, maar toch, het gaat daar helemaal niet om.

Citaat:
Ja natuurlijk, moet ik zeker een jongen zoeken die maximaal 1,65m is (zijn volgens mij bijna niet te vinden)

Laatst gewijzigd op 22-03-2003 om 21:54.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 11:41
saartjeh
saartjeh is offline
Kan beter 20 cm kleiner dan jou zijn dan andersom hoor, geloof me, en wat iz nou 20 cm. Kijk asl t nou 50cm iz, maar dan nog, als je hem/haar leuk vin en tis wederzijds dan heeft die ander dr blijkbaar ook geen problemen mee.
Oud 23-03-2003, 13:40
Bruut
Bruut is offline
mijn nicht zat in het hetzelfde schuitje, ze is gewoon vrij groot. en haar vriend is gewoon echt heel klein, maar ze waren gewoon gek op elkaar, en hebben het daarom ook gewoon geprobeerd. Ze vond het op het begin ook erg! maar nu zijn ze alweer een paar jaar samen, getrouwd en wel, met 2 kids
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 15:32
ViCtoRiO
ViCtoRiO is offline
standje 69 wordt een beetje lastig... maar is ook wel een oplossing voor... en voor de rest boeit het toch niet... gewoon beetje bukken...
Oud 25-03-2003, 17:44
Poor Leno
Poor Leno is offline
Waarom zou dat niet kunnen, alles past. One size fits all...

Nee, maar ff alle gekheid op een stokkie, waarom zou het niet kunnen? Ik ben zelf, zonder schoenen 1.98 (niet heel klein dus) en mijn vriendin is 1.74 dus dat is toch ook 24 cm verschil. Gaat best hoor. Maarjah, ik zie het niet als een probleem....Just Go For It....
Oud 26-03-2003, 16:47
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
damn..ik zou net het zelfde topic beginnen..
ik heb dat namelijk zelf ook..aleen scheelt het bij ons iets van 10 centimeter. Het klikt vet goed enzo...maar ik vind het zooooo vaag...ben dit helemaal niet gewent
ik heb laatst met m gezoent en ben dr achter gekomen dat ik niet zo erg met zn lengte zit omdat ie toch heel erg leuk is.
Ik zou zeggen. GO FOR IT!
laat m niet lopen!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:50
AtHell
AtHell is offline
Je bent niet verliefd, anders zou die 20 cm. ook niets uitmaken.
Oud 27-03-2003, 19:06
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Mijn vriend is ook kleiner als ik. Niet zo veel, paar centimeter. Het is niet zo heel erg vind ik, maar 20 centimeter vind ik wel heel veel.

Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat je nooit meer hakken aan kunt
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:16
Davine
Lengte maakt geen ruk uit, als jij dol op um bent en t cker weet moeje ervoor gaan, t maakt niet uit hoe klein, dik dun, lang of gek hij ook is. Dus ik zou zeggen: Ga ervoor
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:19
Simple Minded
Simple Minded is offline
Lekker boeiend hoe lang ze is
Oud 27-03-2003, 19:58
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
K weet ni of t al gezegd is, heb niet de hele topic gelezen. Maar t schijnt altijd een groter probleem te zijn als meisjes langer zijn dan als jongens langer zijn. Waarom is dat?
Oud 27-03-2003, 22:11
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
ik wil geen vriend die kleiner is, ben zelf al klein genoeg... val niet op kleine jongens, maar je zult niet voor nix verliefd op m zijn geworden...
Oud 27-03-2003, 23:17
Verwijderd
mijn vriendin is ook 20cm kleiner, staat wel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten