Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb deze.. http://www.diga4u.nl/product_images/.../coolp2000.jpg http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/...256BE20071ADCD |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2e link: ''WAARSCHUWING: Het gebruik bij onderstaande serienummers dient onmiddellijk gestaakt te worden. Tevens dient u de batterijen te verwijderen. Vanwege een mechanisch defect kan het batterijcompartiment oververhit raken. U kunt contact opnemen met Nikon over de retournering van uw toestel.'' Dat bedoelde ik ![]() Maar die nieuwe zullen wel goed zijn neem ik aan |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
T ging er om dat t bij dit toestel voor komt ![]() En ik zlf persoonlijk vertrouw zo een ding dan niet meer, hoewel ik t opzich een mooi toestel vind. |
![]() |
|
Voor kwam, niet komt. En dat een badge batterijen niet goed is heeft verder niets met de kwaliteit van het toestel te maken, die worden waarschijnlijk ook in een hele andere fabriek gemaakt, wellicht door een OEM fabrikant.
||
![]() |
Citaat:
Denk dat grotere bedrijven vaker een eigen afdeling daarvoor zullen hebben dan de wat kleinere of minder bekende..maar ik heb geen idee welke wel, welke niet. |
![]() |
|
Wat ik dus wil zeggen is dat het niet uitmaakt of je deze of een andere koopt. Dat je een foute batterij hebt kan voorkomen, zelfs bij de duurste camera's, simpelweg omdat de fabrikant deze niet zelf maakt. Kijk hoe het bedrijf dit oplost door netjes alles terug te roepen etc. en je zult zien dat ze alles doen wat redelijk is. Nikon is dan ook een heel goed merk, samen met Canon (my fav).
||
![]() |
Citaat:
Canon vind i keen beetje simpel, maar wel goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Alleen ik vind de bediening een beetje verwarrend en niet helder. Sony heeft vind ik een perfecte gebruiksvriendelijkheid. Ook veel extra opties in de uitstekende software. Maar nadeel is wel dat ie 100 euro ofzo durder is dan een ander merk. |
![]() |
|
Nikon über alles! Sony moet eerst maar eens stoppen met te dure memorysticks en bewijzen dat hun camera's ook echt van hoge kwaliteit zijn. De Nikon beeldkwaliteit is bij de meeste tests toch nog een stuk beter dan die van Sony, en ik vind ook de menu's van Nikon prettiger. Voor analoge fotografie zweer ik bij Canon, maar dat neemt niet weg dat Nikon spiegelreflex body's ook van behoorlijke kwaliteit zijn.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sony's zijn wel degelijk goed. Het merk is nix voor nix populair. En dat t duur is, is logisch, dat is elk populair(en goed) merk. Zo werkt de markt nou eenmaal. T is maar welke toestellen je vergelijkt dus je kunt niet zeggen dat t ene merk beter is dan t andere. Menu's zijn persoonlijk ![]() Ik moet wel zeggen dat een Sony er steviger/echter uitziet dan een Canon of Nikon ofzo. Maar Nikon is opzich een goed merk, nix mis mee. Voor analoge fotografie zou ik beter Minolta ofzo nemen. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind dat Sony je minder waar voor je geld geeft. En de hoge prijzen van MemorySticks zijn zo hinderlijk dat ik alleen al om die reden nooit een Sony camera, pda e.d. zal kopen zolang ze enkel dat medium ondersteunen.
Alles is een persoonlijke keuze uiteindelijk.. Verschillende modellen daargelaten, sowieso wint Nikon het met hun al dan niet digitale (professionele) spiegelreflex camera's, bij mijn weten heeft Sony die markt nooit betreden. Merken als Nikon & Canon verdienen hun goede reputatie, ook op het digitale vlak van de fotografie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Koop een aantal oplaadbare batterijen, van het type NiMH (dus *niet* NiCd, Nikkel Cadnium). Liefst van ongeveer 1800mAh, dat zijn de beste. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
GP powerbank batterijen + lader zijn echt aan te raden. Ze gaan MEGA lang mee en ik ken veel mensen die er goeie ervaringen mee hebben.
http://www.gpbatteries.nl/
||
![]() |
Citaat:
Ja die heb ik ook. Heb er idd wel goede ervaringen mee ![]() |
![]() |
|
Gewoon n i m h uitspreken yep. Is inderdaad Nikkel Metaal Hybride. Staat er altijd op watvoor type het is. De oude rotbatterijen zijn Nikkel Cadnium (NiCd).
GP is top! Wel even investeren in de oplader, maar kwaliteit verzekerd.
||
![]() |
Citaat:
enkele voorbeeld foto's die met de camera zijn gemaakt. ![]() ![]() ![]() (nice aars ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.pcphotoreview.com <-- handig linkje om foto's te bekijken die met diverse camera's zijn gemaakt.
||
![]() |
Citaat:
je bedoelt een speciale nimh oplader? die kreeg ik erbij ![]() wel duur ding idd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Website: http://www.gpbatteries.com/consumer/...gers/index.htm
||
Citaat:
![]() Je kunt de winkel/webshop bellen en vragen of ze weten hoe het toch op Windows 98 kan. Via USB zou dit met de juiste drivers namelijk gewoon moeten werken. Maar Windows 98 is idd niet zo goed, Windows XP is een stuk beter. Maar als je niet kunt of wilt upgraden, dan denk ik dat je of de camera terug moet geven/andere nemen of bellen hoe het toch kan op Windows 98. Maar wel pech ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als daar niet "second edition" achter Windows 98 staat, heb je de originele editie. Indien je computer 128MB of meer geheugen heeft raad ik je aan Windows XP te (laten) installeren. Voor 64MB is Windows 2000 beter geschikt.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe digitale camera kopen. Tips? Verwijderd | 10 | 08-05-2008 23:37 | |
Software & Hardware |
Welke digitale camera? x-spekkie-x | 8 | 04-11-2007 18:16 | |
ARTistiek |
Digitale camera Vee | 9 | 01-09-2006 15:07 | |
ARTistiek |
Digitale Camera HEADUP | 4 | 18-09-2004 13:48 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Wie kan me helpen? klaartje101 | 29 | 07-06-2004 17:42 | |
Software & Hardware |
[D-Cam] Kodak Digitale Camera Easyshare CX4200 => €199.00 Scorpion3000 | 3 | 05-11-2002 21:56 |