| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en ik vind 2 profielen al zwaar... Niet dat ik er veel voor doe of zo ...Maar je hebt toch niet genoeg uren in de week om drie profielen te volgen?
|
|
|
|
Mijn cijfers zijn best heel goed. Ik sta gemiddeld ruim voldoende. Gelukkig. Hoef ik niet zo te stressen op 't centraal eindexamen.
Voorlopige-stand-van-zaken SE: Ak: 6.2 ANW: 7 CKV1: 8 Duits: 7.7 Engels: 6.5 Frans: 6.6 Geschiedenis1: 7 Ges. vrij deel: 6.7 Literatuur: 8.5 Maatschappijleer: 8 Nederlands: 6.7 Tekenen: 8.8 Wiskunde: 6.4
|
|
|
|
Voorlopige cijfers (SE)
ANW: 6,7 Afgesloten CKV1: Goed (Krijgen we geen cijfers voor) - Afgesloten Frans: 6,9 - Afgesloten Geschiedenis1: 6,3 - Afgesloten Maatschappijleer: 7,8 - Afgesloten Literatuur: 8 Nederlands: 7,5 (3,5) Engels: 6,3 (4,7) Wiskunde: 5,8 (5,2) Natuurkunde: 6,5 (4,5) Biologie: 7,1 (3,1) Scheikunde: 6,4 (4,6) M&O: - Laat ik vallen - ![]() ![]() ![]() ![]() Duits 1,2: 6,9 (4,1) Wat ik dus zo ongeveer moet halen staat er tussen haakjes achter..(Goh?! ) Het zit allemaal rond de 4, behalve wiskunde dan , dus dat moet haast wel lukken. (Want er is toch niemand die echt alleeeeen maar dikke vieren haalt op zn CE?! )Kheb trouwens wel het idee dat er echt heel veel slimme mensen hier zitten, aan jullie cijfers te zien...Voel ik me bijna dom bij ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() Misschien moet je es met mn broertje gaan praten, die is er ook zo een ![]() Voor alle onsnuggere mensen: Dit Is Een Grapje!
|
||
|
|
|
|
Ik heb geen tentamens enzo, het komt echt aan op die paar (4 maar
) examens in mei. Op zich voorspellen mijn cijfers in de klassen op dit moment veel goeds, maar ik zal het dan toch wel allemaal tegelijk moeten weten. En biologie doe ik aan de hand van zelfstudie, als een soort uitdaging en disciplinetraining, maar dat wordt nog lastig
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
het hoogste dat ik moet halen voor een voldoende is een 5.2 voor latijn. Maar verder mag ik zo allemaal rond de 4,5 halen, alleen voor engels is een 3 al goed genoeg! Er valt dus nog genoeg te leren!!! Khoop zo dak t haal!!!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Nederlands: 5,4 (5,6)
Engels: 7,1 (3,9) Geschiedenis: 6,5 (4,5) Aardrijkskunde: 6,1 (4,9) M&O: 5,5 (5,5) Wiskunde: 5,2 (5,8) Economie 1,2: 5,4 (5,6) Wiskunde óf Economie ophalen zorgt voor slaging Al het andere is afgesloten met voldoende, goed, of 6 Nederlands: Tekstverklaren, een van mijn favoriete onderdelen Engels: Fuck Engels, eitje! Geschiedenis: Verwacht ik geen problemen Aardrijkskunde: Flink leren M&O: LEREN Wiskunde: Veel naar bijles gaan ![]() Economie: Goed leren |
|
|
|
|
|
Ik heb net mijn uiteindelijke SE-lijst binnen... valt ook nog beter uit
lees: ik krijg zomaar 0,1 extra voor Fries en M&O ![]() ![]() Nederlands: 7,3 Profielwerkstuk: G Fries: 7,4 Literatuur: 7 Frans 1: 6 Duits 12: 7,5 Engels: 6,7 Geschiedenis: 6,4 Geschiedenis 1: 6 Maatschappijleer: 7 Wiskunde A1: 5,8 ANW: 6 M&O: 5,4 CKV1: G CKV2: 7,7 CKV3 (beeldend): 8,7 LO1: G
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik sta er tot nu toe wel goed voor, moet nog een paar cijfers na de vakantie ophalen.
Mijn gemiddelde cijfers tot nu toe: Nederlands: 6.9 Engels: 5.6 Scheikunde 1: 7.4 Biologie 1,2: 6.8 Wiskunde B1: 7.4 Natuurkunde 1: 7.6 Latijn: 7.4 Al afgesloten: KCV: 6.9 ANW: 7.0 Geschiedenis: 6.0 Maatschappijleer: 9.0 Frans 1: 7.0 Duits 1: 7.3 Literatuur: 7.1 |
|
|
|
|
|
frans 5.5
wiskunde 5.8 duits 6.7 nederlands 7.3 engels 8.2 geschiedenis 7.8 en al afgesloten: geschiedenis1 8.7 (of 8.8) maatsch. leer 8.8 (of 8.7 )anw 7.4 ( net een tiende te weinig om afgerond een 8 te staan...)ckv2,3 6.8 literatuur 7.8 kcv 7.8 ___ frans en wiskunde weet ik nog niet hoe ik dat voor elkaar ga krijgen wiskunde is bij mij ontzettend wisselend en voor frans ben ik gewoon echt slecht, zeker teksten. dus hoi ![]() ![]() zo oneerlijk, als wiskunde niet verplicht was kon in in principe de vlag al buiten hangen
|
|
|
|
|
|
Jep, vandaag definitieve cijferlijst binnen gehad, wel redelijk opzich, moet te doen zijn om te slagen:
AK 8.3 EC12 6.7 EN 5.8 GS 7.2 M&O 6.5 NE 7.6 Wiskunde A1/2 7.4 ANW 8.5 (afgesloten op 9) BIO1 6.9 (afgesloten op 7) DU1 6.6 (afgesloten op 7) Fa1 6.3 (afgesloten op 6) Letterkunde 6.4 (afgesloten op 6) MA1 7 (afgesloten op 7) LO voldoende GS1 7.2 (geen idee hoe dit gerekend wordt, misschien wel gemiddeld met maatschappijleer ofzo)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ga je cijfer niet afronden ! als je voor je school examen een 6.5 hebt en je rekent een 7 dan heb je straks wel een probleem.. het schoolexamencijfer mag niet alleen afronden als je er GEEN centraal in hebt. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ze zijn ook afgerond naar beneden.. (7,1 , 7,3 en 1 6,9 die naar boven is afgerond
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 23:17 | |
| HAVO |
zenuwen voor de examens, wel of niet? JochemteWierik | 6 | 12-05-2010 13:49 | |
| Wegwijzen & Voorstellen |
Nieuw! Chocolade-ijsje | 2 | 26-10-2009 17:02 | |
| Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 13:56 | |
| Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 21:35 | |
| Algemene schoolzaken |
onv. NE + havo diploma WelcomeHome | 3 | 28-02-2002 08:08 | |