Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 14:25
kiki is de naam
kiki is de naam is offline
pffff ik = ook zwaar slecht in bio (in mn vrije deel gekozen :$) sta een 4,6 ofzo gemiddeld...als ik met een 5 slaag ben ik trots op mezelf
zie echt heel zwaar op tegen het examen en vraag me echt af hoe ik beslagen ten eis kan komen...altijd denk ik dat ik het goed ken maar uit de resultaten blijkt wel anders
Advertentie
Oud 27-04-2003, 21:02
naamloozzz
naamloozzz is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 20-03-2003 @ 17:06:
haaalooo!
Ik heb bio als extra vak gekozen (ja, ik lijk wel gek...) en daar moet ik toch zeker wel bij mijn eindexamen een goed cijfer voor halen...zo goed sta ik er niet voor namelijk Heeft iemand nog tips hoe je dat t beste kunt leren? En wanneer beginnen jullie eraan? Zeg er wel ff bij of je er goed in bent of niet...
x
LL
]

Bio vond ik eigenlijk 1 van de makkelijkste vakken...je moet het eigenlijk kunnen snappen...Ik had de schoolonderzoeken heel erg goed gemaakt en de examen niet geleerd dus werd een makkie...als ik een lage cijfer had had ik toch een voldoende. Wat je het best kan doen is die plaatjes enzo doornemen of die samenvatting leren want ze vragen echt niet meer dan dat...veel suc6 nog
Oud 28-04-2003, 14:08
martetjuh
martetjuh is offline
hoihoi

ikke heb ook biologie erbij gekozen, maar omdat ik op het VWO zit is het dus bio1,2 als ik mn CE echt helemaal verknal kan ik het nog laten vallen en krijg ik mn bio 1 punt op mn lijst.
Ikke ga bio iig niet helemaal leren, je krijgt toch nooit echt kennisvragen, maar ik kijk ff door wat ik moeilijk vond en wat ik niet meer weet. En veeeeeeel oude examens oefenen.
Dus das mijn tip, veel suc6
Oud 28-04-2003, 14:14
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Het is niet moeilijk als je het ook echt leuk vind. Je moet gewoon elke keer je huiswerk goe bijhouden en niet gewoon uit het antwoordenboekje overschrijven, zo heb je met het leren vaak van: oja, dat weet ik nog, oja dat is logisch enzo, (ik heb ook biologie voor jou)

Je kan misschien een samenvatting maken ofzo (doe ik altijd) ennuh 2 dagen voor de test beginnen?!

Men zegt trouwens dat de laatste 2 hoofdstukken van Biologie voor jou (Biologie1) makkelijk zijn, gewoon daar een goed punt voor halen!

xx
Oud 28-04-2003, 14:23
Ireentje
Ireentje is offline
Ik sta nu voor bio een 4,5..met dit punt ga ik het eindexamen in keb bio als extra vak gekozen *dom* maarjah..
Oud 01-05-2003, 11:09
lovelyluna
lovelyluna is offline
ik sta een 5,4...en tis zoooooooo veel echt psycho ..

Regels voor berichten