Wil je biologie doe als studie of biomedische wetenschappen? Aangezien dat twee verschillende studies zijn.
Bij beide wordt je trouwens niet opgeleid om mensen te helpen/genezen (niet direct, tenminste, door BMW kun je misschien wel levensreddend onderzoek doen, maar dan heb je nog geen contact met mensen) maar dat betekent niet dat je uiteindelijk ook per se in een laboratorium oid terecht komt. Je kunt met een studie, naast onderzoek doen, ook altijd nog les gaan geven of adviseur worden of iets dergelijks. Ik weet niet of dat je trekt?
En volgens mij is het bij decentraal niet verkeerd om - als je eenmaal door de eerste toetsingsronde heen bent - een mooi cv te hebben met allerlei relevante dingen, zoals bijvoorbeeld vrijwilligerswerk in een zorginstelling. En goed kunnen uitleggen waarom jij het wilt (ik weet niet of 'ik wil mensen helpen' echt overtuigd als je het voor de 1000e keer die dag hoort, dat zegt volgens mij iedereen) en jij heel geschikt bent. Lijkt mij, tenminste.