Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Aaaargh, bij mij wordt het 3 x nix....
Ik heet Bus van achteren, echt verschrikkelijk. Maar stel dat ik over een paar jaar met mn vriend trouw, dan heet ik Janssen-Bus, whaha, dat klinkt helemaal belachelijk ![]() Haha, geen wonder dat ik de telefoon altijd opneem met: "Met Loes....."
|
ik zou dan Mommen worden..
haha Eveline Mommen- van Reeuwijk.. Het klinkt voor geen meter eigenlijk, maar goed, ik zou wel de naam van mijn man aannemen, ik vind het niet echt belangrijk of mijn naam nou mooi klinkt of niet.. alhoewel ik stiekem mijn eigen achternaam toch wel mooi vind ![]()
|
![]() |
hmm
Nu heb ik een naam die standaard verkeerd geschreven word (ik heet Olthof en iedereen schrijft het Olthoff). Maar zijn naam schrijven ze nog veel vaker fout: Waslyah (spreek uit: wasjlieja) (Hij is by-the-way de enige Sander Waslyah in europa). Als ik met hem ga trouwen krijg je: Martine Waslyah-Olthof..... hmm klinkt niet.... Maar ik ben pas 14 dus ik zal vast niet met hem trouwen. ![]()
|
![]() |
In m'n vorige berichtje had ik geschreven dat het me niet echt uitmaakt.. en dat ik het best wil leuk vind klinken!
Maar vandaag is m'n opa te weten gekomen dat ik een vriend heb, en hij noemde me voor de grap... Mevrouw De Rijck... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat vond ik wel een klein beetje paniekerig... Maar vond het nog steeds DE MAX klinken,hoewel veel verschil is er nu ook weer niet! Enkel de -ij- vervangen door -oe- !!!! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Met mijn achternaam is helemaal niets mis, vind hem wel leuk
![]() ![]() ![]() En ach, ik kan de namen ook wel noemen ![]() Andrea O*** of Andrea D***.... kies maar ![]() Laatst gewijzigd op 19-09-2008 om 17:38. Reden: Privé gegevens... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
O*** ![]() Laatst gewijzigd op 19-09-2008 om 17:38. |
![]() |
|
Mijn eigen achternaam is wel goed, ik heet Ellen Koenen, dat klinkt wel goed achter elkaar, en je kunt altijd zeggen als mensen niet weten of het met een 'c' of 'k' is: "ja, van het woordenboek" is wel leuk. Maar mijn vriendje heeft een hele mooie achternaam, namelijk Favié. Ik denk dat ik wel voor zijn naam zou gaan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Mijn moeder heeft een dubbele achternaam, misschien doe ik dat ook wel als ik ga trouwen (misschien wil ik wel helemaal niet trouwen) ![]() Laatst gewijzigd op 19-09-2008 om 17:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
lekker belangrijk.
![]() dat zie je wel als je daadwerkelijk gaat trouwen, en als je 'n beetje common sense hebt, wacht je daar nog aanzienlijk wat jaren mee ![]() ![]()
||
Citaat:
ikzelf heb geen zin om als mevrouw Soffers door het leven te gaan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Euhm... is echt niet sarcastisch bedoeld hoor, dusse, geen lijpe vragen stellen of ik het meen of niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
De Waakzaam GI_Rutger | 5 | 16-01-2005 20:17 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Software & Hardware |
E-mail adres opzoeken... cait sith | 7 | 15-12-2001 13:08 |