Advertentie | |
|
![]() |
|
Gatverdamme wat een BULLshit. "ik vind..." argumenten.
en jouw 'je mag niks over paranormaal zeggen als je het niet gevoeld hebt...' Dat komt er op neer dat als het niet bestaat dat het dan niet aan te tonen is of het wel/niet bestaat omdat niemand het voelt en niemand er iets over mag zeggen. Gelukkig ben ik weg over 9 dagen en ik denk dat je met je 'pathetic blabbering' dan wel weer van het forum bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een wetenschapper heeft geen geschikt wetenschappelijk meetinstrument, en kan dus als wetenschapper geen uitspraken doen over aardstralen. Als wetenschapper zou hij dus volgens mij moeten zwijgen over het wel of niet bestaan van aardstralen. Net zoals een blindgeborene beter kan zwijgen over de kleuren in een landschap, crue gezegd. Maar als persoon heeft hij net zoveel recht op een eigen mening als ik. En anderen hebben natuurlijk het recht om de wetenschapper te geloven, en mij niet. Een wetenschapper kan niet bewijzen dat ze niet bestaan, en ik kan niet bewijzen, dat ze wél bestaan. Nul-nul dus. En we zullen het niet met elkaar eens worden, jij vindt Skepsis de waarheid. Volgens mij kun je dus op een mystiek forum wel meningen verwachten die tegen de jouwe ingaan. Maar als mijn mening je ergert, en je zo moet reageren, dan zal ik maar niet meer verder op jouw berichten ingaan, om het je wat makkelijker te maken en het gezellig te houden. ![]() |
![]() |
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[b] Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
of ze nou bestaan of niet, je kunt ze niet hioren, petrsoon die de draad gestart is.
Dat je gezoem hoort midden in de nacht hoeft echt niet te duiden op een speciale gaven om magneten te horen.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Middelpunts- en omtrekshoek Woopa | 30 | 22-09-2014 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Ronnie het medium Verwijderd | 10 | 27-04-2005 22:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ons huis slecht voor de gezondheid? Verwijderd | 18 | 01-01-2005 17:09 | |