Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus in zulke gevallen ben ik niet de meest vriendelijke caissiére die je je maar kunt voorstellen! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik geloof dat ik dat nooit meegemaakt heb.
Maar WEL onvriendelijke en irritante klanten. Vrouwtje komt binnen lopen en blijft een tijdje voor de deur staan. Ze staart naar het peroneel. Vrouwtje: "Ik wil graag geholpen worden, komt u hierheen of moet ik helemaal naar u toe lopen?" "De klant is toch koning?" Vrouwtje loopt richting kassa: "Heeft u dan wat aan u voeten..?" "JA" Vrouwtje draait zich om, gooi de schoen op de grond en loopt weer de winkel uit. + "Neeeeee mevrouw, het pasje moet andersom!" "HOE DAN?" ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik werk zelf ook en heb geleerd de mensen te benaderen met een lach, dan zul je de lach ook vaak, maar nooit altijd, terugkrijgen. Ik ergerde me vroeger ook aan onvriendelijk personeel. Daarom probeer ik juist heel diep op de klant in te gaan en altijd blijven lachen dus. Ook al vragen ze mij nix vraag ik wel eens: 'lukt het?''. Ik had vroeger namelijk ook niet altijd snel de neiging om het personeel aan te spreken!!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vaak maak ik gewoon een opmerking tegen onvriendelijk personeel, kan me echt niets schelen als ze boos worden. Als ik iets nodig heb uit de winkel wil ik het gewoon, ongeacht het personeel. Ze hoeven niet te denken dat ze me we kunnen krijgen met rotopmerkingen, dan moeten ze echt vroeger opstaan, en dat zeg ik ook gewoon in zo'n geval ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er eigenlijk niet zo'n last van. Bij mij is het personeel eigenlijk altijd gewoon normaal. Je kan het ook al stuk verminderen door naar iets betere winkels te gaan.
Als personeel echt onbeleefd is tegen mij dan moeten ze dat zelf weten. Ik wil dan wel altijd die pretty woman scene na gaan spelen ![]() Maar klanten kunnen inderdaad erg onbeleefd zijn. Ik trek me dat iig nooit persoonlijk aan. In de meeste winkels ontslaan ze echt het personeel niet omdat jij een brief schrijft.. hooguit een goed gesprek met de baas oid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat geld naast je hand leggen, idd ja ![]() Zelf heb ik ook een hekel aan mensen die me onderbreken als ik vertel hoeveel het kost.. "Dat wordt dan zevenentwintig euro vij.." "Hoeveel?!" Staat op de kassa, doos. En er is bij ons een klant die altijd in de winkel gaat kijken of er iets overdatum is. Dan komt hij naar de kassa's en zegt dat ie bijna een hartverlamming heeft gekregen daardoor. Hij koopt verder niets. Mensen die nog een tijdje in gaan inpakken terwijl ik al klaar ben met scannen. En daarna nog gaan pinnen ook. Maargoed, altijd blij blijven is soms wel heeel erg moeilijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
VINDEN JULLIE HET JAMMER DAT V&D FAILLIET IS? bloodyb | 125 | 03-03-2016 20:47 | |
De Kantine |
Verschillende soorten kassarijen / ergernissen in de supermarkt Optima | 199 | 11-09-2011 20:02 | |
De Kantine |
Enquette Supermarkten Oorlog PiersonCollege | 30 | 18-10-2010 10:14 | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic #15 Verwijderd | 500 | 05-12-2005 09:39 | |
Lifestyle |
mode/shop-ergenis crook | 65 | 30-05-2005 14:04 | |
Algemene schoolzaken |
Vroom dreesman student_hhs | 53 | 24-03-2005 16:44 |