Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 10:36
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Noé schreef op 24-03-2003 @ 10:08:
...of als je je hand ophoud en ze toch al het geld naast je hand neerleggen...
Aargh!

Add-on: of als mensen zo hebberig hun handje ohouden voor het wisselgeld, vooral in combinatie met een 'geef-hier'-beweging
Oud 24-03-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef op 24-03-2003 @ 11:36:
Aargh!

Add-on: of als mensen zo hebberig hun handje ohouden voor het wisselgeld, vooral in combinatie met een 'geef-hier'-beweging
Of als ze alle boodschappen al uit je handen trekken voordat je *blieb* hebt gehoord!
Dus in zulke gevallen ben ik niet de meest vriendelijke caissiére die je je maar kunt voorstellen!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 12:43
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Ik geloof dat ik dat nooit meegemaakt heb.
Maar WEL onvriendelijke en irritante klanten.

Vrouwtje komt binnen lopen en blijft een tijdje voor de deur staan. Ze staart naar het peroneel.

Vrouwtje: "Ik wil graag geholpen worden, komt u hierheen of moet ik helemaal naar u toe lopen?" "De klant is toch koning?"

Vrouwtje loopt richting kassa:
"Heeft u dan wat aan u voeten..?"

"JA"

Vrouwtje draait zich om, gooi de schoen op de grond en loopt weer de winkel uit.

+

"Neeeeee mevrouw, het pasje moet andersom!"

"HOE DAN?"

Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 12:47
karamba
karamba is offline
Ik werk zelf ook en heb geleerd de mensen te benaderen met een lach, dan zul je de lach ook vaak, maar nooit altijd, terugkrijgen. Ik ergerde me vroeger ook aan onvriendelijk personeel. Daarom probeer ik juist heel diep op de klant in te gaan en altijd blijven lachen dus. Ook al vragen ze mij nix vraag ik wel eens: 'lukt het?''. Ik had vroeger namelijk ook niet altijd snel de neiging om het personeel aan te spreken!!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef op 22-03-2003 @ 21:41:
ik heb een schurfthekel aan arrogant personeel, zeker als ze nog eens ongelijk hebben. Vooral in de wat mindere computerzaken (vobis, dixons) irriteer ik me dood aan het gebrek aan kennis en de irritante gewoonte die ze hebben om je prut spul te laten kopen.
Nou laat ik me op dat gebied niet meer inlichten door personeel, ik weet vaak precies wat ik wil hebben, en geen verkoper die mij nog een duurder ding laat kopen.
Je kan het bij mij ook verpesten door te laten merken dat ze denken dat ik dingen niet kan kopen/betalen; Je komt de winkel in, gelijk de opmerking naar je hoofd: "de aanbiedingen staan daar hoor!" dan ben ik ook gelijk weg natuurlijk.
Vobis heeft idd dom personeel .

Vaak maak ik gewoon een opmerking tegen onvriendelijk personeel, kan me echt niets schelen als ze boos worden. Als ik iets nodig heb uit de winkel wil ik het gewoon, ongeacht het personeel. Ze hoeven niet te denken dat ze me we kunnen krijgen met rotopmerkingen, dan moeten ze echt vroeger opstaan, en dat zeg ik ook gewoon in zo'n geval
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:23
Verwijderd
Ik heb er eigenlijk niet zo'n last van. Bij mij is het personeel eigenlijk altijd gewoon normaal. Je kan het ook al stuk verminderen door naar iets betere winkels te gaan.

Als personeel echt onbeleefd is tegen mij dan moeten ze dat zelf weten. Ik wil dan wel altijd die pretty woman scene na gaan spelen (big mistake)

Maar klanten kunnen inderdaad erg onbeleefd zijn. Ik trek me dat iig nooit persoonlijk aan. In de meeste winkels ontslaan ze echt het personeel niet omdat jij een brief schrijft.. hooguit een goed gesprek met de baas oid.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:18
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Noé schreef op 24-03-2003 @ 10:08:
'hoi lisa, ja het staat op je bordje hoor'
Kheb mijn kaartje gewoon niet meer op , schijt hoor.
En dat geld naast je hand leggen, idd ja

Zelf heb ik ook een hekel aan mensen die me onderbreken als ik vertel hoeveel het kost.. "Dat wordt dan zevenentwintig euro vij.." "Hoeveel?!" Staat op de kassa, doos.

En er is bij ons een klant die altijd in de winkel gaat kijken of er iets overdatum is. Dan komt hij naar de kassa's en zegt dat ie bijna een hartverlamming heeft gekregen daardoor. Hij koopt verder niets.

Mensen die nog een tijdje in gaan inpakken terwijl ik al klaar ben met scannen. En daarna nog gaan pinnen ook.

Maargoed, altijd blij blijven is soms wel heeel erg moeilijk Soms word ik gewoon chagrijnig door 1 klant en dan ben ik bij de volgende klant weer gewoon spontaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten