Advertentie | |
|
![]() |
|
- 1 paar esprit laarzen
- 1 paar rode sneakers - 1 paar esprit sneakers - 2 paar lak schoentjus van die lage die trutige in baby blauw en zwart. - 2 paar docter martens blauw en metallic paars - dan goedkope sport schoenen voor gym - nog een paar adidasjus en ik heb het ook nog allemaal aan wat knap zeg
Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 19:41. |
![]() |
|
een paar goeie sportschoenen en een paar goeie daar-loop-ik-heel-de-dag-op schoenen.
meer heeft een mens toch niet nodig of ben ik nou zo wereldvreemd? ![]()
|
Verwijderd
|
nah al mn vrienden hebben ook maar 1 paar, iedereen in amsterdam eigenlijk.
WTF waarom zou je meer dan 1 paar schoenen hebben ? Ik heb wel me oude nog zodat me nieuwe niet vies worden, maar ik loop gewoon altijd in dezelfde, zitten lekker, zijn niet vies whats the problem |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Laarzen:
-Beige suede met punt zonder hak -Bloemetjes laarzen met punt zonder hak -Zwarte Bronx laarzen hoog model met punt zonder hak -Zwarte Bronx laarzen laag model met punt zonder hak -Bordeaux-rode laklaarzen met struisvogelprint Pumps: -Zwarte Bronx pumps -Zwarte Bronx pumps met zilveren gesp -Witte Bronx pumps Sandaaltjes: -Zwarte sandaaltjes van Hugo Boss, met bandjes, met hakje -Zwarte sandaaltjes, met bandjes, zonder hakje Sprortief: -Puma Sparco's zwart met wit, hoog model -Puma gewoon ( ![]() -Zwarte glimmende Allstars -Hoge Allstars van spijkerstof Instappers: -Witte Mocassin's -Roze DKNY instappertjes (16 paar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 12 paar schoenen
http://maarten.**********.nl/fotos/schoenen |
![]() |
|
2 paar oldschool vans (paars/zwart en groen/zwart)
1 paar blauw/gele vans 1 paar rood/zwart geblokte vans hi-tops 1 paar witte schoenen met blauwe vlammen 1 paar grijze diesels 1 paar felpaars/felgroene adidasje 1 paar gebroken wit/rode adidasjes 1 paar hele hoge Zwart/Witte B-boy schoenen. 1 paar converse slippers 1 paar kisten
|
Veel paar, maar dit zijn de schoenen die ik regelmatig draag:
Zwarte puntige laarsjes Dr. Adams Zwarte instappers Ab Donkers Zwarte puntige lage schoenen Invito Zwarte pumps met stilletohak en punt Miu Miu Beige "ballerina" schoenen met bandje op de wreef Prada Wit/paarse puma sprints Blauwe allstars Wit/rode diesel sneakers Witte instappers Zoo Camelkleurige laarsjes Invito Verder nog sportschoenen, golfschoenen, pantoffels, enz. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb Adidas Martial Arts gympen, hele lichte schoentjes, een paar 'gewone' Adidas gympen, instappers van Botticelli, loafers van Prada, DKNY gympen, Allstar achtige schoenen van hilfiger, brogues en F1's van van Bommel, een paar Timberlands, bootschoenen van van Lier en nette schoenen voor formele gelegenheden van Armani..
|
gympies:
-beige (iets te klein) -zwarte -lichtblauwe (erg lelijk) laarsjes: -zwarte rijglaarsjes tot knieeen -gewone korte zwarte laarsjes -lakrolse met een bandje ![]() sloffen/slippers: -blauwe uit grieken land -donkerblauwe met een vogeltje erop -zwart/witte slippers en dan nog: -rode instap klompjes ![]() -zwarte regenlaarsjes -lichtblauwe waterschoenen ![]() -lichtbruine hele lelijke sandalen
|
1 paar enkellaarsjes.
2 paar pumps.. ![]() 1 paar camel-suede puntlaarsjes 2 paar gympen van sparco 2 paar zomerslippers 1 paar adidasjes 1 paar kung-fu (platte) schoentjes , vers uit Indonesie en..net besteld bij de wehkamp en morgen binnen nieuwe zwarte stiletto's met bijpassend tasje!!!!! ![]() |
![]() |
|
- zwarte MAG's
- rode gympen - bruine 'lapjes'-laarzen - zwarte pumps - zwarte nette schoenen - witte lakschoentjes - zwarte hoge laarzen - zwarte halfhoge laarsjes - bruine open schoenen met allemaal bandjes - zwarte sandaaltjes - zwarte 'slippers' - witte adidas met blauwe strepen - tennisschoenen - zwarte pantoffels Maar de laatste tijd draag ik eigenlijk alleen maar de bovenste. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-mijn skates -oude zomerschoenen waarvan ik het bestaan allang was vergeten en me nu afvraag waarom ik deze ooit gekocht heb -sportschoenen, met van die niet-zwarte zolen |
![]() |
|
Heyz,
Ik heb de volgende schoenen: 2x bootschoenen van 'van Bommel' 1x Diesel sneakers 1x lakschoenen van s. Oliver 2x Mag-schoenen (laag en hoog model) 1x Adidas Sneakers 4x Sportschoenen Nike (voor tennis en dergelijke...) 2x zwarte Laarzen (weet zo ff het merk niet, geloof Esprit ofzo) 1x Bad Girls bootschoenen 2x soort van bergschoenen van Caterpillar 1x schoenen van Oilily (nee, niet felgekleurd!) 1x zwarte instappers (esprit ofzo?) Dus 18 paar schoenen maar ik denk nog wel meer... maar dat weet ik zo ff niet En dan nog ander schoeisel 1x klompen (ja, dat hebben ze hier nog in Friesland jah!) Niet van die gele klompen hoor.. en ik heb ze btw ook nooit aan! 2x Adidas slippers 3x Pantoffels That's it I think.. Dus sowieso 24 paar!! Noujah xiejuh, Kuzz Diamonde |
![]() |
|
![]() |
ik vraag me af hoeveel mesen hier die zo'n waslijst hebben van prada, puma, diesel blabla al deze schoenen daadwerkelijk hebben betaald of doen pappie en mammie dat?
ik heb nu iets van 7 paar schoenen wat ik ook daadwerkelijk draag, rest is oud spul wat ik bewaar voor...naja als je ooits iets vies moet gaan doen hehe... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Linda2 Verwijderd | 16 | 22-01-2005 11:39 |