Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Ik denk constant aan hem, heb steeds dat heerlijke vlinder-gevoel in m'n buik, ik kan niet meer eten (in het begin), (dag)droom veel over hem, de hele tijd over hem willen/kunnen praten
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik krijg kriebels in mijn buik als ik um zie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben verliefd ik ben verliefd ik ben verliefd!!!!!!
JA dat weet je echt wel als je verliefd bent. Alstie dr is isset altijd zo......ja....euh.....alles is dan mooiwer. Na mn eerste date met hem wist ik et ijglijk al: dit IS het. Ja als je verliefd bent WEET je dat, daar is geen verklaring voor. Hij is lief, hij is geweldig hij is mooi en hij is vooral heel erg mijn liefie ![]() Vlaag van lust? Jah ik denk niet dat een vlaag van lust zolanh kan duren en bovendien: Als het een vlaag van lust zou zijn, zou het niet zo tof zijn om m gewoon te zien, gewoon te praten of lol met elkaar te hebben, dat is veel meer (allemaal bij elkaar), dat zit dieper dan lust.
|
Wiej, ik ben al 2,5 jaar verliefd en het lijkt alleen meer erger te worden!
Ik ga nu 2,5 jaar met mijn vriend, maar het lijkt gewoon alsof je met de dag verliefder wordt. Ik kan het niet precies uitleggen, maar het is geweldig!!!!
|
Ik ben volgens mij nooit écht verliefd geweest, het is altijd wel bij een "crush" gebleven, zit er nu weer in één
![]() Ik heb volgens mij een of andere aandoening dat ik altijd wel íemand leuk moet vinden, want dan heb ik tenmniste iets om over na te denken ofzo, beetje vaag, en lastig want niemand die ik leuk vond vond mij leuk dus krijg je dat gezeik de hele tijd weer, maargoed, na een dagje of twee ben ik die gozer ook alweer vergeten...en zoek ik weer een nieuwe ![]()
||
Citaat:
||
ik ben in de beginfase van verliefdheid
Citaat:
![]() als ik m dan wel zie, kan ik alleen maar naar die lieve oogjes van m kijken ![]() verliefdheid kan mega kut zijn, maar op t moment voelt t wel vrij prettig..
|
nou verliefd...de hele tijd aan hem denken je niet meer kunnen concentreren...er de hele week naar uitkijken tot je hem weer ziet..over hem dromen..er alles voor doet om hem te kunnen zien kortom ik ben verliefd...en erg shit!! Degene waarop ik verliefd ben is onbereikbaar dus...dat maakt het alleen nog maar shitter!!
Dus het is gewoon een grote shit-zooi verliefd zijn, in mijn geval dan!! Ik ben namelijk verliefd op mn leraar!!
|
Ja ik ben verliefd, hoe ik dit weet, moeilijke vraag
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ja, hoe weet je nu precies wanneer je verliefd bent? Dat is volgens mij een moeilijke maar toch intrigerende vraag. Ik denk dat het de kriebels in je buik zijn in combinatie met het feit dat je elke dag aan hem/haar moet denken.
Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik dit gevoel dat afgelopen 11 maanden heb mogen hebben. En volgens mij wordt het alsmaar erger, dus het einde is nog lang niet in zicht. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig? Verwijderd | 87 | 13-07-2007 16:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kritisch ben jij? Verwijderd | 57 | 03-10-2005 23:27 | |
Liefde & Relatie |
Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet? U*NiQ | 13 | 17-07-2005 18:42 | |
Liefde & Relatie |
brief.. versturen of niet? Sander Gessel | 37 | 10-01-2005 13:12 | |
Liefde & Relatie |
Het zelf in de hand hebben of niet? SoMeBoDy | 10 | 26-11-2004 19:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verliefd of houden van... Secreet | 7 | 17-10-2001 20:07 |