Ik eet te veel chips, koekjes en dergelijke. Ik heb de vervelende de neiging te gaan eten als ik nix beters te doen heb, en al heb ik wat beters te doen combineer ik dat graag met eten.
Ik zelf vind zelf dat mijn buik iets te dik wordt en wil der wel wat van af hebben, maar mijn vriendinnen verbieden mij te af te vallen omdat ze denken dat er dan nix van mij over gaat blijven (bang dat ik door sla ofzo

)
Ik eet alleen bruin brood, gooi mezelf dagelijks vol met kruidenthee (heb ongeveer 20 verschillende soorten kruiden staan… dus ik varieer ook nog

)
Ik roep al een jaar dat ik op fitness ga.... en dat roep ik nu nog steeds..
Als ik ergens last van heb, zoals hoofdpijn (wat ik bijna dagelijks heb) ga ik eerst met kruiden enzo aan de gang en als dat niet helpt neem ik ibuprofen in.
Ik drink niet overdreven veel, maar toch wel ieder weekend als ik uit ga. Verder rook of blow ik ook wel eens als ik uit ga, maar dat is toch wel een uitzondering.
Denk dat ik wel kan zeggen dat ik niet zo gezond leef

Ik zou graag gezonder leven, en ik probeer het ook vaak (neem me voor een tijd geen chips meer te eten en dat hou ik dan een dag vol… ik ga naar de sportschool om een inschrijfformulier te halen, dat vul ik dan thuis in maar breng het nooit meer terug naar de sportschool…. Dat soort dingen)