Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 08:47
Anteverta
Anteverta is offline
Ik eet te veel chips, koekjes en dergelijke. Ik heb de vervelende de neiging te gaan eten als ik nix beters te doen heb, en al heb ik wat beters te doen combineer ik dat graag met eten.
Ik zelf vind zelf dat mijn buik iets te dik wordt en wil der wel wat van af hebben, maar mijn vriendinnen verbieden mij te af te vallen omdat ze denken dat er dan nix van mij over gaat blijven (bang dat ik door sla ofzo )
Ik eet alleen bruin brood, gooi mezelf dagelijks vol met kruidenthee (heb ongeveer 20 verschillende soorten kruiden staan… dus ik varieer ook nog )
Ik roep al een jaar dat ik op fitness ga.... en dat roep ik nu nog steeds..
Als ik ergens last van heb, zoals hoofdpijn (wat ik bijna dagelijks heb) ga ik eerst met kruiden enzo aan de gang en als dat niet helpt neem ik ibuprofen in.
Ik drink niet overdreven veel, maar toch wel ieder weekend als ik uit ga. Verder rook of blow ik ook wel eens als ik uit ga, maar dat is toch wel een uitzondering.

Denk dat ik wel kan zeggen dat ik niet zo gezond leef
Ik zou graag gezonder leven, en ik probeer het ook vaak (neem me voor een tijd geen chips meer te eten en dat hou ik dan een dag vol… ik ga naar de sportschool om een inschrijfformulier te halen, dat vul ik dan thuis in maar breng het nooit meer terug naar de sportschool…. Dat soort dingen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 10:00
INViCTuS
INViCTuS is offline
Ik leef zoals ik dat wil en doe wat ik wil!

Ik eet gezond en dan weer niet en de ene keer zuip ik veel en de andere keer niet en dan weer dit wat slecht is en dan weer dat en dan eet of doe je weer wat gezonds.

Het zal me grotendeels een rotzorg zijn, ik geniet ervan en heb er lol bij en ga liever 5 jaar eerder dood en dat ik kan trug kijken op een geweldig en leuk leven e.d dan dat ik nu helemaal nix doe en overal rekening mee hou en dan 5 jaar langer moet leven.
Oud 25-03-2003, 12:13
Whippersnapper
Whippersnapper is offline
ik rook als een kaars...alleen als ik uit ga.
ik drink
Ik eet "gewoon" ( k let niet op wat ik eet )

Ik fitness 1x perweek en loop 1x perweek hard en zit 1x perweek op de race fiets of moutinbike.

ik vind me zelf aardig gezond
Reageren

Regels voor berichten