Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 20:19
Verwijderd
Euhm, ik vind mn ogen en mijn taille wel mooi... Ik zie het liefst mijn buik en mijn reet anders. Dunner dus...Maar dit lukt me niet...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 20:41
Verwijderd
Mijn ogen en mijn extreem mooie strakke kont
Oh...uhm nou ik ben verder tevreden dus er hoeft niks veranderd te worden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 09:41
Quantes
Quantes is offline
mn ogen en mn voeten
Oud 30-03-2003, 16:32
Orpa
Orpa is offline
Mooi:
-Mijn sleutelbenen en mij nek.
-Mijn haar is vrij lang en lekker zacht.
-Mijn ogen: diep bruin.
-Mijn tanden (door 6 jaar een beugel).
-Mijn handen, lang en slank, en toch sterk.
-Mijn polsen, afgezien van het kleine littekentje.
-Mijn lippen, die van zichzelf mooi rood zijn en waarvan nooit iemand geloofd dat ik geen lippenstift op heb.
-Mijn borsten .

Minder mooi:
-mijn iets te dikke buikje.
-En mijn knieën.
-En op mijn enkels zouden best iets minder wondjes mogen zitten, maar dat komt door mijn paardrijschoenen.

Over het algemeen ben ik dus best tevreden
Oud 30-03-2003, 18:07
iebke*
iebke* is offline
myn ogen zyn mooi

wat ik wil veranderen... misschien iets dunnere benen, maar niet veel! eigelyk wil ik niets veranderen aan men eigen, je bent wie je bent hé!
Oud 02-04-2003, 18:26
jesuslovesme
jesuslovesme is offline
innerlijk + : ik vind me karakter mooi! maak snel vrienden, kan me snel aan passen enz. enz.
innerlijk - : meer doorzettingvermogen had wel fijn gezijn!

uiterlijk + : wel best gespiert (en de ozo originele OGEN vink mooi!) maar iedereen heeft wel speciale ogen!
uiterlijk - : heel dood, dik haar, kleine ronde tandjes met veel spleten.. (ook na 6 jaar een beugel ) en vet!
Oud 02-04-2003, 19:29
stout!
stout! is offline
Van boven naar beneden dan maar:
Ik heb wel makkelijk haar. Niet superdik ofzo, maar gewoon leuk en stijl.. het zit meestal wel goed.
Met mijn ogen ben ik blij, dat is ook altijd het eerste dat ik te horen krijg; ik heb opvallende ogen. Met m'n hele gezicht ben ik wel tevreden, mooi klein neusje, duidelijke wenkbrauwen.. alleen mijn mond is minder. Ik zou graag een iets vollere bovenlip willen hebben.
Ik vind het ook mooi hoe als ik iets slanker ben mijn sleutelbeenderen zo door mijn huid heen schijnen.. niet heel erg uitsteken maar gewoon mooi, vrouwelijk.
Mijn borsten mogen wel iets groter.. maar zo langzamerhand word ik er wel tevreden mee. Mijn buik, billen en bovenkant van mijn bovenbenen (hmm klinkt raar maar zeg maar alleen dat bovenste stukje) vind ik te dik, maar daar wordt aan gewerkt. Opzich heb ik wel een taille dus ook als ik iets molliger ben, blijft mijn figuur wel 'vrouwelijk' dus daar ben ik wel blij mee. Alleen dat mollige is .. ik voel me lekkerder als ik iets slanker ben, hoewel ik nooit superdun zal worden en dat hoeft ook niet.
De rest van mijn benen is mooi, ik heb mooie 'welgevormde' kuiten. Voeten heb ik geen mening over.
Verder ben ik wel klein..maar ik weet eigenlijk niet of ik dat mooi of lelijk vind... ik ben het zó gewend, het is echt een deel van mijn persoonlijkheid. Ik kan me mezelf niet lang voorstellen. Maar iets langer zou wel mooi zijn.
En verder wat donkere haartjes zoals bijna alle meisjes.. maarja daarvoor hebben we nog altijd de Venus.
Oud 03-04-2003, 00:19
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
mooist: armen
Oud 03-04-2003, 14:20
Verwijderd
Ok, dan ga ik ook even

Mooi:

Mijn haar natuurlijk, lang en tamelijk dik en als het geborsteld is mooi glanzend en rood
Mijn ogen hebben een mooie kleur, maar dat was wel het enige leuke.
Ik heb op zich een vrij zuivere huid (behalve als ik ongesteld moet worden). Wel sproetjes, maar dat is lief.
Vanuit bepaalde hoeken kan ik heel mooi voor de dag komen... álleen vanuit die hoeken en je ziet het waarschijnlijk alleen op foto's, maar het kan
Ben heel blank... dat vind ik eigenlijk stiekem wel mooi. Alleen voel me zo wit in bikini
Heb op zich goed figuur, begin me eindelijk lekker te voelen in m'n nakie voor de spiegel - alleen dan. Niet als er mensen bij zijn
Mijn kuiten zijn heel mooi slank en gespierd yay paardrijden.
Mooi lange nek, dus nek, schouders, jukbeenderen etc. zijn leuk.
Handen mooi lang en slank, lange vingers.

Minder leuk:

Wil wel iets mooier figuur in billen en iets minder vet op buik...
Nadeel van mijn huid is dat je er alles op ziet.
Vorm van gezicht e.d. begin ik niet eens over, dat is niks.
Mijn nagels zijn heel dun, scheuren snel en dan bijt ik ze af, dus geen lange sterke nagels voor Morgan.

<edit> Als ik dit zo doorlees heb ik geloof ik niet eens zo'n slecht zelfbeeld. Yay, want ik kan er toch niks aan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:37
Qimm
Qimm is offline
er zijn 3 dingen 'mooi' of iig ben ik er tevreden over
* ogen, groen/blauwig, en heel fel als ik kwaad ben *grin*
* haar, dik, blond, lichtelijk golvend en glanzend haar
* borsten, MITS ze in een shirtje zitten striae (of hoe je dat ook spelt ) :/ Nee, goed formaat (80C), niet hangend, geen enorme, donkere tepels.
verder... uh... het stuk van onder mijn kin(nen) tot onder mijn borsten vin ik mooi. Dat is het enige deel van mij lichaam dat enigzins slank is . In een goede situalie komen mijn sleutelbeenderen goed uit, das mooi. Ik heb behoorlijk brede schouders, wedstrijdzwemmen
niet leuk... uh het overtollige vet... overal maar als ik op een plek af zou willen vallen... uhm dan wil ik een mooie taille!
Goed kont en bovenbenen mogen ook wel minder!
Oud 03-04-2003, 15:09
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
Mooi: mn haar, bruin en heel erg veel en dik haar wel stijl, mn kont ben ik ook tevreden mee, geen fatass maar lekker strak door dansen. en uh, mn handjes en polsjes zijn lekker dun en vrouwelijk en ook mn enkels en voetjes. Mn borsten, hmm die zijn echt te groot, meer als dd dus ik kijk wel of ik daar een verkleining voor doe, misschien ben ik dan daar wel helemaal tevreden mee. mn benen zijn gespierd , ben ik tevreden mee. Mn hoofd is ook niet lelijk. Heb bruine-groenachtige ogen, volgens mij ben ik de enige met normale ogen op dit forum haha. de rest heeft allemaal wel iets speciaals.

Jammer: dat ik maar 1.60 ben. zooo klein, dus kleine beentjes. verhoudingen kloppen bijna. Vind het ook jammer dat ik stevig gebouwd ben. niet overdreven dik. gewoontjes zegt iedereen. maja had liever slank willen zijn, aangezien iedereen onderhand slank is, Maar ik wordtwel bang van die modellen als je die een keer een hand geeft breken die vingers hahah. naja da was ut.
Oud 03-04-2003, 15:31
knak
knak is offline
Citaat:
steentje schreef op 25-03-2003 @ 22:00:
en wat zou je veranderd willen hebben?

Ik vind dus mijn lippen het mooist en zou graag een mooiere buik willen hebben....
mijn ogen

Regels voor berichten