Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehh
Ordinaire kleren, dus van die felgekleurde kabeltruien, gouden kettingen (de Ricardo-outfit) Erg alternatieve kleren, dus dingen die geen praktisch nut hebben: broeken met het kruis tussen de kniëen, kilo's metaal in je lijf ter 'versiering', etcetera. En natuurlijk refo-gear. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar ik niet in gezien wil worden? Eigenlijk alles wat al opgenoemd is ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou mezelf echt nooit pasteltinten aanmeten, verder houd ik persoonlijk ook echt niet van gouden sieraden.
Ik zal ook nooit in een korte broek (dus boven de knieen) gaan lopen. (behalve als ik ga survivallen ofzo) Verder is het orkest-uniform ook niet om aan te zien (wortelbroek met jasje eroverheen én strikje). Een cryptie outfit zou ik misschien nog over nadenken als ik weer eens naar The Rocky Horror Show ga, dan oogst je namelijk onwijs veel aanzien van de rest van de zaal (en misschien van Frank zelf) ![]()
|
jurken heb ik een gloeiende afschuw van maar die hoef ik dan ook nooit te dragen .......hoewel ik herriner me eens een travestie iets van jarennnn geleden maar laten we het daar maar niet over hebben
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
breza slutten dingenen
zowals truitjes die alles laten zien en broeken waar de kont uitknapt en dat soort dingen hehe.. en ik heb egt hekel aan (nep) leren broeken of truitje... daz zow d*ll*rig ![]() doet me in zown geval egt wat ![]() ![]() Xxx *** GoddeS ***
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() als wij het dragen kan het nooit zo fout zijn ![]() Enne wat is er mis met Vuitton?
|
een pinguinpak
van die puntschoentjes zonder hak leggings slobbertruien broeken (die dingen vind ik echt niks, af en toe heb k ze aan als ik een hangdag thuis heb ofzo) van die onder-de-oksel-klem-tasjes negerkleding shirtjes die net tot onder je tieten komen bruine kleding trainingspakken foute gothic kleding, van die slobberjurken sandalen een pak, voor vrouwen bedoelt dan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oproep aan alle lieden: " Als u een plaatje van voorgenoemde fenomeen aantreft (een skate broek in heksenlaarzen) wilt u deze dan op dit forum posten " |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En je krijgt er absoluut geen klasse door....mensen die dat denken vallen voor mij automatisch onder de categorie...p.c sletten ![]()
|
![]() |
noujah, eigenlijk kun je van alle kledingstukken wel iets fouts maken, als je je kleding niet goed aanpast aan je lichaamsbouw dan. echt walgelijk wat ik op schoolfeesten zie. baby-olifantjes in minrokjes en korte truitjes waartussen 3 tot 6 vetrollen zitten, en uiteraard ingevet met glittergel.. of juist van die planken met geen enkele vorm erin in zulke strakke korte truitjes dat je hun ribben zo kunt tellen en dan van die strakke 3 kwarts omgeslagen broeken waardoor hun spillebeentjes nog duidelijker benadrukt worden.. iew.. zo zou ik er dus niet bij willen lopen.
en verder, ik zou niet graag gezien worden in een jongensmodel skatebroek met een wijd shirt van een of ander skatemerk erboven.. jah, ik ken meisjes die er zo bijlopen.. moeten ze zelf weten, hoor, maar ik zou het absoluut niet willen dragen. |
![]() |
|
Hmz volgens mij loopt de helft hier de hele dag naakt rond te rennen. Want er blijft niet veel leuks over bij sommige.
Mijn foute kleding lijst: - Van die urban kleding. Hip/hop r&b gerelateerd dus. - Rock achtige kleding. Dus van die halsbanden voor honden enzo om je nek. - Kakkerkleding. Dat was het wel zo'n beetje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat is negerkleding?
||
Citaat:
![]() edit: oke ik zag dat je bedoelde 'dan' bronx ![]()
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 11:15. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |