| 

| 

|

Verwijderd

| 

ik noemde dat wel... ik zei dat als 1000 vrouwen een jaar lang 'regelmatig' sex met de pil hebben, er aan het eind van dat jaar 1 vrouw zwanger is. En wiskundig gezien kun je een kans van 0,1 % inderdaad niet gelijkstellen aan nul, maar in de praktijk is de kans wel verwaarloosbaar. Ik bedoel: er is een kans van 0,1 %, en toch vertrouw ik erop dat ik niet zwanger raak - hoppa, ik verwaarloos de kans 

| 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

en ja, ik weet dat het een keer kan gebeuren, maar toch lijkt het mij niet nodig om er rekening mee te houden. Als je al het meest betrouwbare voorbehoedsmiddel (volledige onthouding niet meegerekend) niet meer mag vertrouwen...
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel 
	 | 
	||
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit | 

Goed of slecht teken? bjornmulder  | 26 | 21-02-2013 12:22 | |
| Lichaam & Gezondheid | 

Condoom gescheurd Applepie  | 12 | 16-06-2012 19:48 | |
| Seksualiteit | 

Gescheurd condoom Marijn1992  | 20 | 23-08-2010 12:47 | |
| Lichaam & Gezondheid | 

seksvoor het eerst, zwanger door vocht? mooierd94  | 11 | 21-05-2009 09:49 | |
| Seksualiteit | 

scheurende condooms Maroon  | 42 | 11-11-2004 00:16 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 

Pil en 1x perjaar tandartscontrole uit ziekenfondspakket? Gatara  | 292 | 29-09-2003 20:56 | |