Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2003, 14:56
king112
king112 is offline
love sucks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2003, 14:57
Verwijderd
nietes

gebrek aan liefde wel, ja
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:00
Davine
Zo lullig bennik niet (al hek der soms wel zin in ), maar somme vrouwen hebben gewoon zin om iemand te versieren en als ze dan gek van hun zijn dan vinden ze het wel weer genoeg en kunnen ze oprotten. Meestal is die "liefde" maar voor een weekje ofzo...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 16:07
king112
king112 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 27-03-2003 @ 15:57:
nietes

gebrek aan liefde wel, ja
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik
Ja dat heb ik

Maar daarom vraag ik om een oplossing want ik heb geen mensen om meee uit tegaan.
dus ik vraag me het gewoon af wat ik moet doen.
ik heb zekker gebrek aan liefde maar wat moet ik er aan doen ik wordt er alleen maar verdrietig van als ik verliefd ben.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 11:39
sunflouwer
sunflouwer is offline
sjees, als jij niet tegen het spelletje " flirten" kan moet je toch even op aarde komen hoor.
Je bent jong en je wilt wat. Maar dat is niet voor iedereen hetzelfde hoor.
Bv. Een meisje heeft alles, de looks, de charme, de geweldige lach, maar ze heeft alleen te weinig aandacht, en als ze die kan krijgen door haar looks,charme,en lach, en jij bent zo onozel om daar voor te vallen keer op keer. Zeur dan ook niet. Als je al zo lang op zoek bent, verwacht ik wel dat je een beetje mensen kennis hebt gekregen en door hebt wanneer een meisje alleen maar geilt op de aandacht en niet op jou.
Oud 29-03-2003, 12:08
king112
king112 is offline
Citaat:
sunflouwer schreef op 29-03-2003 @ 12:39:
sjees, als jij niet tegen het spelletje " flirten" kan moet je toch even op aarde komen hoor.
Je bent jong en je wilt wat. Maar dat is niet voor iedereen hetzelfde hoor.
Bv. Een meisje heeft alles, de looks, de charme, de geweldige lach, maar ze heeft alleen te weinig aandacht, en als ze die kan krijgen door haar looks,charme,en lach, en jij bent zo onozel om daar voor te vallen keer op keer. Zeur dan ook niet. Als je al zo lang op zoek bent, verwacht ik wel dat je een beetje mensen kennis hebt gekregen en door hebt wanneer een meisje alleen maar geilt op de aandacht en niet op jou.
nee ze geilt zekker niet op mij ze geilt erop om mij af te wijzen en daarna uit te lachen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 13:31
PardonMe
PardonMe is offline
ohhhh nee ik kan dat niet echt.. dan zou ik mezelf echt gemeen vinden!!
Tja ik zou het ook niet leuk vinden als een ander dat bij mij doet, me serieus laten denken dat hij me leuk vindt en dan je keihard zeggen dat dat helemaal niet zo is..
IK zou dat ook niet kunnen... Ik vind het niet leuk als een ander dat doet, dus dan vind ik dat ik dat ook een ander niet aan moet doen..
Oud 29-03-2003, 15:47
Bamblerose
Bamblerose is offline
Waarom ze dat doen? Heel simpel. Om hun eigen ego te strelen...
Het is toch een leuk gevoel als je iedere jongen zo gek kan krijgen als jij wilt, en hem vervolgens weer af te stoten, als je als breezersletje vrolijk rondhuppeld in je korte rokje, met hoge laarzen, en je minishirtje met exta grote decollete.
Oud 29-03-2003, 16:27
Loezzel
Loezzel is offline
Wees gerust, alleen die allerdomste meisjes zijn zo. Vaak hebben ze geen hoog IQ en kleden ze zich alsof ze 25 zijn, maar in werkelijkheid zijn ze dan ook vaak nog maar 13 ofzo....
Ik denk dat het overgrote deel van de meisjes niet zo is, ik denk dat je toevallig net de verkeerde meisjes bent tegengekomen
Ik zou mezelf alleen maar een slet voelen als ik zo iets van doen. En je krijgt een slechte reputatie op school: "ow, heb je slet weer, die is al door 10000 jongens geneukt..."
Nee, danQ
Oud 29-03-2003, 18:18
Another Way
Another Way is offline
je moet niet in iedereen een potentiele vriendin zien. Ik doe zelf trouwens niet eens de moeite om verliefd te worden, et wordt toch niks
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:43
king112
king112 is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 29-03-2003 @ 17:27:
Wees gerust, alleen die allerdomste meisjes zijn zo. Vaak hebben ze geen hoog IQ en kleden ze zich alsof ze 25 zijn, maar in werkelijkheid zijn ze dan ook vaak nog maar 13 ofzo....
Ik denk dat het overgrote deel van de meisjes niet zo is, ik denk dat je toevallig net de verkeerde meisjes bent tegengekomen
Ik zou mezelf alleen maar een slet voelen als ik zo iets van doen. En je krijgt een slechte reputatie op school: "ow, heb je slet weer, die is al door 10000 jongens geneukt..."
Nee, danQ
Ik heb zelf ook op laag niveau gezeten!
Dus misschien kwam het daar wel door!
Maar hoewel ik begon met VBO geeindigd bent met MAVO ga ik volgend jaar Havo doen!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:46
king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 29-03-2003 @ 19:18:
je moet niet in iedereen een potentiele vriendin zien. Ik doe zelf trouwens niet eens de moeite om verliefd te worden, et wordt toch niks

Voor verliefd worden doe je volgens mij geen moeite hoor of ligt dat nou aan mij!
Als ik het k0n sturen zou ik het 00k n00it w0rden!
Want het maakt me alleen maar 0ngelukkiger!
0f weet jij een medicijn ertegen dat kan ik namelijk wel gebruiken
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:56
Verwijderd
dat heet flirten jongen. Ik flirt ook vaak genoeg, en geef van die stiekeme hints. Maar dat wil helemaal niks zeggen dat ik met ze wil, en dat weten ze evengoed als ik.

niet gemeen bedoeld, maar misschien ligt het aan jou?

dit hoeft uiteraard niet, of het moet echt een gemeen mens zijn
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:15
king112
king112 is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 09-04-2003 @ 19:56:
dat heet flirten jongen. Ik flirt ook vaak genoeg, en geef van die stiekeme hints. Maar dat wil helemaal niks zeggen dat ik met ze wil, en dat weten ze evengoed als ik.

niet gemeen bedoeld, maar misschien ligt het aan jou?

dit hoeft uiteraard niet, of het moet echt een gemeen mens zijn
Nou ja wat moet ik daar nou van vinden met mij superlelijke k0p die alleen kan fantaseren over dat s00rt dingen!
Daar verlang je je hele leven naar zoiets!
En dan blijkt het flirten te zijn of hoe je het ook noemt!
Het is zo omdat ik er zo lang naar verlang maar niemand toch niks wilt met zo een jongen met zo een r0tk0p!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:17
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
king112 schreef op 09-04-2003 @ 20:15:
Nou ja wat moet ik daar nou van vinden met mij superlelijke k0p die alleen kan fantaseren over dat s00rt dingen!
Daar verlang je je hele leven naar zoiets!
En dan blijkt het flirten te zijn of hoe je het ook noemt!
Het is zo omdat ik er zo lang naar verlang maar niemand toch niks wilt met zo een jongen met zo een r0tk0p!
Ach komop Ik heb ook 'pas' op mn 16e voor het eerst gezoend en een meisje gehad en nu ook al 1,5 jaar niet meer (ben nu 18.) En tegen mij werd ook vreemd op gekeken door sommigen. Nou en? Schijt! Mijn beurt komt heus wel en het geeft wel een fijn gevoel dat er wel ns meisjes naar me kijken en soms lief glimlachen

Als ik jou was zou ik eerst even wat aan deze attitude doen want zo bak je er echt niks van! En maak jij je over je uiterlijk maar niet druk, want ik heb wel heel erg lelijke gasten met vriendin zien rondlopen (die net zo lelijk was). Dus op ieder potje past wel een dekseltje.. Betere houding en iets positiever? Goedzo.... Ga eens uit, maak lol met je vrienden weet ik wat. Reis met het OV, want geloof mij daar komt echt veel vrouwelijk schoon!

Maarja, ik heb verder geen tips voor je, ben totaal geen vrouwenversierder en ook allesbehalve populair, maar wees niet te wanhopig en blijf vooral jezelf! Als je je uiterlijk een beetje gaat restylen (bijv leukere kleding), dat is ook leuk, niks mis mee zolang je je er maar happy in voelt. En die metamorfose hoeft niet persé van je vrienden te komen want ook ik heb besloten dat mn haar gewoon een keer anders moest en dat ik mn huidige kleding zat was

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:25
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 14:45:
Waarom vinden somige vrouwen het leuk om jongens uit te lokken(net doen alsof ze hem leuk vinden) en dan uiteindelijk lekker afwijzen.
zodat je je weer lekker kut voelt.
Het is echt heel gemeen en je verliest er alleen maar je zelfvertrouwen mee.
maar waarom doen ze dat?? willen ze bewonderd worden of vinden ze andermans leed leuk.
ik ben benieuwd

ooooh je meisjes kunnen mij soms ook echt gek maken

dat is erg naaar inderdaad.

ik heb ook de kwaal dat ik op onberijkbare meisjes val
Oud 11-04-2003, 15:19
Verwijderd
ik heb het 1 keer gehad, omda tik serieus dacht da tik hem leuk vond, maar naar een tijdje was het zooo weg, hij was zoooo stom, we zijn nu gewoon wel echte vrienden, maar ik moet er nie aan denken om hem als vriendje te hebben...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:39
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
king112 schreef op 26-03-2003 @ 14:45:
Waarom vinden somige vrouwen het leuk om jongens uit te lokken(net doen alsof ze hem leuk vinden) en dan uiteindelijk lekker afwijzen.
zodat je je weer lekker kut voelt.
Het is echt heel gemeen en je verliest er alleen maar je zelfvertrouwen mee.
maar waarom doen ze dat?? willen ze bewonderd worden of vinden ze andermans leed leuk.
ik ben benieuwd
ik hoorde laatst een vriend zeggen, vrouwen vinden t pas leuk als ze n beetje voor n man kunnen vechten... das waar.. ik ga nie veralgemenen maar vrouwen vinden t dikwijls leuk wat complimentjes uit te lokken maar je moet ze natuurlijk wel kennen é
Oud 12-04-2003, 21:13
king112
king112 is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 09-04-2003 @ 21:17:
Ach komop Ik heb ook 'pas' op mn 16e voor het eerst gezoend en een meisje gehad en nu ook al 1,5 jaar niet meer (ben nu 18.) En tegen mij werd ook vreemd op gekeken door sommigen. Nou en? Schijt! Mijn beurt komt heus wel en het geeft wel een fijn gevoel dat er wel ns meisjes naar me kijken en soms lief glimlachen

Als ik jou was zou ik eerst even wat aan deze attitude doen want zo bak je er echt niks van! En maak jij je over je uiterlijk maar niet druk, want ik heb wel heel erg lelijke gasten met vriendin zien rondlopen (die net zo lelijk was). Dus op ieder potje past wel een dekseltje.. Betere houding en iets positiever? Goedzo.... Ga eens uit, maak lol met je vrienden weet ik wat. Reis met het OV, want geloof mij daar komt echt veel vrouwelijk schoon!

Maarja, ik heb verder geen tips voor je, ben totaal geen vrouwenversierder en ook allesbehalve populair, maar wees niet te wanhopig en blijf vooral jezelf! Als je je uiterlijk een beetje gaat restylen (bijv leukere kleding), dat is ook leuk, niks mis mee zolang je je er maar happy in voelt. En die metamorfose hoeft niet persé van je vrienden te komen want ook ik heb besloten dat mn haar gewoon een keer anders moest en dat ik mn huidige kleding zat was
Heb geen mensen om uit te gaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten