Advertentie | |
|
![]() |
|
sjees, als jij niet tegen het spelletje " flirten" kan moet je toch even op aarde komen hoor.
Je bent jong en je wilt wat. Maar dat is niet voor iedereen hetzelfde hoor. Bv. Een meisje heeft alles, de looks, de charme, de geweldige lach, maar ze heeft alleen te weinig aandacht, en als ze die kan krijgen door haar looks,charme,en lach, en jij bent zo onozel om daar voor te vallen keer op keer. Zeur dan ook niet. Als je al zo lang op zoek bent, verwacht ik wel dat je een beetje mensen kennis hebt gekregen en door hebt wanneer een meisje alleen maar geilt op de aandacht en niet op jou.
||
Citaat:
|
![]() |
|
ohhhh nee ik kan dat niet echt.. dan zou ik mezelf echt gemeen vinden!!
Tja ik zou het ook niet leuk vinden als een ander dat bij mij doet, me serieus laten denken dat hij me leuk vindt en dan je keihard zeggen dat dat helemaal niet zo is.. IK zou dat ook niet kunnen... Ik vind het niet leuk als een ander dat doet, dus dan vind ik dat ik dat ook een ander niet aan moet doen..
|
Waarom ze dat doen? Heel simpel. Om hun eigen ego te strelen...
Het is toch een leuk gevoel als je iedere jongen zo gek kan krijgen als jij wilt, en hem vervolgens weer af te stoten, als je als breezersletje vrolijk rondhuppeld in je korte rokje, met hoge laarzen, en je minishirtje met exta grote decollete. ![]()
|
Wees gerust, alleen die allerdomste meisjes zijn zo. Vaak hebben ze geen hoog IQ en kleden ze zich alsof ze 25 zijn, maar in werkelijkheid zijn ze dan ook vaak nog maar 13 ofzo....
Ik denk dat het overgrote deel van de meisjes niet zo is, ik denk dat je toevallig net de verkeerde meisjes bent tegengekomen ![]() Ik zou mezelf alleen maar een slet voelen als ik zo iets van doen. En je krijgt een slechte reputatie op school: "ow, heb je slet weer, die is al door 10000 jongens geneukt..." Nee, danQ ![]()
||
Citaat:
Dus misschien kwam het daar wel door! Maar hoewel ik begon met VBO geeindigd bent met MAVO ga ik volgend jaar Havo doen! |
![]() |
||
Citaat:
Voor verliefd worden doe je volgens mij geen moeite hoor of ligt dat nou aan mij! Als ik het k0n sturen zou ik het 00k n00it w0rden! Want het maakt me alleen maar 0ngelukkiger! 0f weet jij een medicijn ertegen dat kan ik namelijk wel gebruiken |
![]() |
|
Verwijderd
|
dat heet flirten jongen. Ik flirt ook vaak genoeg, en geef van die stiekeme hints. Maar dat wil helemaal niks zeggen dat ik met ze wil, en dat weten ze evengoed als ik.
niet gemeen bedoeld, maar misschien ligt het aan jou? dit hoeft uiteraard niet, of het moet echt een gemeen mens zijn |
![]() |
||
Citaat:
Daar verlang je je hele leven naar zoiets! En dan blijkt het flirten te zijn of hoe je het ook noemt! Het is zo omdat ik er zo lang naar verlang maar niemand toch niks wilt met zo een jongen met zo een r0tk0p! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als ik jou was zou ik eerst even wat aan deze attitude doen want zo bak je er echt niks van! En maak jij je over je uiterlijk maar niet druk, want ik heb wel heel erg lelijke gasten met vriendin zien rondlopen (die net zo lelijk was). Dus op ieder potje past wel een dekseltje.. Betere houding en iets positiever? Goedzo.... Ga eens uit, maak lol met je vrienden weet ik wat. Reis met het OV, want geloof mij daar komt echt veel vrouwelijk schoon! ![]() Maarja, ik heb verder geen tips voor je, ben totaal geen vrouwenversierder en ook allesbehalve populair, maar wees niet te wanhopig en blijf vooral jezelf! Als je je uiterlijk een beetje gaat restylen (bijv leukere kleding), dat is ook leuk, niks mis mee zolang je je er maar happy in voelt. En die metamorfose hoeft niet persé van je vrienden te komen want ook ik heb besloten dat mn haar gewoon een keer anders moest en dat ik mn huidige kleding zat was ![]() Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 20:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ooooh je meisjes kunnen mij soms ook echt gek maken dat is erg naaar inderdaad. ik heb ook de kwaal dat ik op onberijkbare meisjes val
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe maak je een jongen gek? boomstruik | 12 | 25-05-2016 16:44 | |
Seksualiteit |
hoe maak je HAAR gek!! justine1997 | 15 | 14-09-2011 22:57 | |
Liefde & Relatie |
liefde maakt gek elledc | 61 | 24-11-2004 11:49 | |
Seksualiteit |
Parfum/Aftershave die je gek maken? Verwijderd | 73 | 24-05-2004 03:37 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 | |
Seksualiteit |
Vriendje helemaal gek maken Ilona1 | 9 | 25-04-2002 15:01 |