Advertentie | |
|
![]() |
|
Geheime zender-muziek omgeving Geesbrug (yes!) Even een kleine impressie van enkele literaire hoogstandjes:
"Waarom moest je mij verlaten..*jengel* Blablabla.. in de gaten *kwezel*" "Ik verkoop je een schop en je krijgt een trap na" ![]()
||
Citaat:
nee kijk tis toch groot verschil tussen techno en hardhouse/style/ techno is me gewoon te wazig, vorig jaar was michel de hey hier in geleen op de loveparade maar dat vond ik gewoon 10x nix terwijl ik bij andere wagens waar ze hardstyle draaiden gewoon flink heb kunnen feesten, dus het heb nix te maken met je heb smaak of niet....khou niet van techno, betekend dat ik dan ook geen smaak heb??? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mijn excuses aan alle mensen die er niet mee eens waren dat hypnoskull en hocico extreme herrie waren...
![]() er is zeker weten hardere en extremere herrie zijn maar ik ben geloof ik blij dat ik daar geen namen van kan noemen (mijn muziekkennis is nou ook weer niet zo heel groot). Ik vind de bovengenoemde muziek al erg genoeg...(wat trouwens niet betekent dat ik de mensen die dit soort muziek maken niet respecteer oid). Maar ik blijf erbij dat IK het herrie vindt. ![]() ik was in mijn lijstje trouwens nog apres-ski muziek vergeten. Dat genre zit samen met chickieblingbling hiphop in de hoogste ergerniscategorie...
|
enge grom/schreeuw muziek, grindcore dus... (denk ik), en schlager ja... verder vind ik alles wel best... neej... van die underground gabber herrie (wat gebruiken we weer heerlijke termen), van dat hersendodend gedreun.
|
![]() |
wat ik nu echt de meest vreselijkste herry vind is en blijf r&b en hip hop daarnaast houd ik ook niet van de gewone rap
alleen I.C.P. is vreed voor de rest vind ik het allemaal bagger maar goed dat zeg ik en ja jullie zullen mijn muziek ook vast niet allemaal kunnen waarderen dus:! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Extreme muzikale hoogstandjes qua games 'I'he Prophet | 82 | 30-11-2007 15:47 | |
Lifestyle |
Nieuw merk Thomas007 | 29 | 07-09-2006 22:49 | |
Muziek |
Alweer een luistertopic van mij Metal | 500 | 29-03-2004 12:40 |