Advertentie | |
|
![]() |
|
ok niet lachen
![]() ik ga dus leden werfen voor et multiple sclerose stichting ennuh hier is men tenue: ![]() ![]() jaja ik heb er een paraplu bij gekregen
||
Citaat:
![]() Volgens mij selecteren ze die mensen gewoon op uiterlijk om zoveel mogelijk voorbijgangers over te halen ![]()
|
Verwijderd
|
Geef niet bij collectes.
Toen ik nog rookte bood ik iedere bedelnde zwerver sowieso een shaggie aan en heb ook wel eens een paar biertjes voor die arme zwervers die de supermarkt niet meer in mogen gehaald ![]() Verder ook kaarten voor Amnesty geschreven en van een zwerver in de trein boomerang kaarten voor een pleuro gekocht omdat hij het zo leuk bracht! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() voor 'n uitkering hebben ze een postadres nodig en dat hebben ze niet, en is ook moeilijk aan te komen. inloophuizen die heb je uiteraaaaaaaaard in overvloed. ![]() Als je dan geen geld wil geven, prima maar wees dan eerlijk, en kom niet met bullshit aan om jezelf te verdedigen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel soms is dat nog leuk ook. Nu snap ik wel dat niet iedereen muzikaal is aangelegd maar met 'n beetje creativiteit kom je ver. Zo kwam er laatst een man naar me toe die 'kangaroo' (zo heten ze toch?) kaartjes verkocht. Van die gratis ansichtkaarten die je op openbare plekken kan pakken. Dat vind ik origineel en hij was er ook eerlijk over. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar je kan ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je geen poen wil geven vind ik, is verder helemaal geen schande ofzo. Maar dan niet met dingen komen als 'zeker nooit van dit en dat gehoord die vent.'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk als je eenmaal in de neergaande spiraal zit kom je d'r nie uit door even naar 'n inloophuis te gaan. Bovendien is bedelen een behoorlijk mensonwaardige bezigheid dus ik denk niet dat iemand zou gaan bedelen zonder dat daar absoluut de noodzaak toe is. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
't zijn ook gewoon mensen, en als je soms in 'n metro ziet en hoort wat zo iemand dan naar z'n hoofd gesmeten krijgt.. dan schaam ik me voor m'n medemens. ![]()
|
![]() |
Ik verzamel handtekeningen voor Proefdiervrij, en op de middelbare school heb ik ook posters op school en de bieb opgehangen
![]() ![]() ![]() Tja collectebussen geven we thuis altijd wel.. En op straat geef ik alleen aan mensen die er ook wat voor doen (klinkt een btje stom maar ik vind 't te makelijk als ze alleen hun hand ophouden) zoals muziek maken oid ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar wat er erg aan bier is snap ik niet |
![]() |
|
Ik ben lid van Greenpeace, Unicef en Amnesty . . . allemaal voor de minimum bedragen . . . maar tja beter dan niks
Maar verder doe ik niet veel aan goede doelen, sommige collectes geef ik geld, maar sommige principieel ook niet (wat moeten ouderen nu weer met extra geld ??)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Saaiwakije en baby'tjes aan de macht #1021 Rivka | 500 | 25-06-2010 14:09 | |
Werk, Geld & Recht |
Corris fondsenwerving prulleke | 6 | 13-10-2005 17:01 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Lifestyle |
Wat doe jij met oude kleding etc? Roos | 72 | 24-09-2002 23:51 |