Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2003, 14:52
Thomas
Thomas is offline
Evito is weer terug.

Nee, mij lijkt dat helemaal niets. Seks is voor mijn beleving iets van gelijke waarden, gelijke mensen.
Oud 27-10-2003, 14:55
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Wawl schreef op 27-10-2003 @ 15:52:
Evito is weer terug.

Nee, mij lijkt dat helemaal niets. Seks is voor mijn beleving iets van gelijke waarden, gelijke mensen.
Evito is helemaal niet terug
dit topic is geupped en die reply van evito is gewoon gepost door hem VOORDAT hij gebannd was
Oud 27-10-2003, 15:30
Sinasappeltje
Sinasappeltje is offline
ik ben graag onderdanig bij mijn vriendje... zowaar hij ****** is... maar dat heeft er niks mee te maken...

Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 15:54.
Oud 27-10-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 28-03-2003 @ 19:52:
Zijn hier nu niet EINDELIJK eens genoeg topics over???

Overigens: in de dominante positie kan het best leuk zijn.
In combinatie met m'n andere fetishes...

(Ik ben vrij apart, ja. )
ga D ... nah, het heeft ook geen nut, tis hetzelfde als onkruid ....

't kom maar terug

Kzie net pas dat het een ouwe is die geupt is, maar dat veranderd niks aan mij statement hierboven ...
Oud 28-10-2003, 08:13
Raven
Raven is offline
Citaat:
grl schreef op 27-10-2003 @ 15:50:
Wie weet

(p.s.: dat keertje is dus met m'n vriend, niet met jou.. mocht daar verwarring over ontstaan. )
Je mag 't met je vriend doen hoor .. ik wil 'm ook nog wel tips geven .. wat fijn is enzo ...
maar dat ga ik jou dan niet vertellen .. moet WEL een verrassing blijven
Oud 28-10-2003, 20:28
)Vampje(
)Vampje( is offline
Onze meester heeft weer gesproken.
Oud 28-10-2003, 22:04
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 28-10-2003 @ 21:28:
Onze meester heeft weer gesproken.
Offtopic: Idd... Er begint me hier iemand op mijn zenuwen te werken...

Ontopic:
Voor een keertje lijkt het me wel leuk, maar misschien valt het in de praktijk wel tegen. Andersom wil ik ook wel een keertje proberen, ghehe
Oud 29-10-2003, 08:17
Raven
Raven is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 28-10-2003 @ 23:04:
Offtopic: Idd... Er begint me hier iemand op mijn zenuwen te werken...
Das precies de bedoeling van sm ..

Ontopic:
Voor een keertje lijkt het me wel leuk, maar misschien valt het in de praktijk wel tegen. Andersom wil ik ook wel een keertje proberen, ghehe
Hmmm zja .. er is maar 1 manier om daar achter te komen he
Oud 29-10-2003, 14:29
Sinasappeltje
Sinasappeltje is offline
hard
Oud 29-10-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Zweepje schreef op 28-03-2003 @ 17:11:
tuurkijk... ik discrimineer niet hoor ...
alleen val ik meer op dames snappie
ja so? dit is geen forum om op te zitten geilen, mocht het je ontgaan zijn..
(dit is ongetwijfeld al eerder gezegd maar wilde even reageren)
Oud 31-10-2003, 18:36
Verwijderd
Tijd voor Het Grote SM Topic Van Zweepje misschien?!
Oud 02-11-2003, 17:30
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Hoewel ik walg van de topicstarter wil ik toch even reageren.
Ik kreeg namelijk het idee dat ik de enige ben die hier enigzins aan doet.
Dat komt hierop neer: Af en toe ( 1x in de maand ofsow) doe ik samen met mijn vriendin wat je een 'rollenspel' zou kunnen noemen. Ik haat dat woord. Tis namelijk niet zo dat de 1 de dokter is en de ander de patient ofsow.
De 1 is dominant, de ander onderdanig. Dat wisselen we regelmatig af; dus er is niet een vaste rolverdeling en we zien elkaar dus in de relatie ook volkomen als gelijken (alleen die exacte avond dan niet )Dit doen we gewoon als afwisseling in ons sexleven. We gaan ook niet ver; vastbinden, zeggen wat de ander moet doen, plagen met ijsklontjes, veertjes of kaarsvet, en daar houd het dan ook wel mee op. Dus niet slaan of iemand rotklusjes laten doen (wat je met een echte slaaf/slavin wel doet).

Misschien oninteressante informatie voor het merendeel van de lezers op het forum. Maar ik wou jullie dit niet onthouden. Want als er 1 manier is waarop je iemand eindeloos, ontzettend kan opgeilen; dan is dit het wel.
Oud 02-11-2003, 17:37
Nona
Nona is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 02-11-2003 @ 18:30:
*schrijfsel*
Dat deed ik met mijn ex-vriend ook weleens, alleen dan zonder de veertjes en het kaarsvet. Dan nam één van ons gewoon opeens de leiding en de ander vond dat wel leuk altijd. Het ging er dan ook niet echt hard aan toe ofzo, maar gewoon het gevoel was wel apart.

Maar als ik dolverliefd ben heb ik alles voor een jongen over, dan ben ik de hele dag zijn slavinnetje.
Oud 02-11-2003, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 02-11-2003 @ 18:37:
Maar als ik dolverliefd ben heb ik alles voor een jongen over, dan ben ik de hele dag zijn slavinnetje.
ik ook, en dat vind ik niet altijd zo'n goede eigenschap van mezelf. maar weer even ontopic: eigenlijk is het idd best leuk een beetje sm, maar niet te hoor.
Oud 02-11-2003, 17:41
angellica
angellica is offline
Het is de bedoeling dat mensen SM op een gegeven moment gaan accepteren, zweepje! En dit helpt dus echt niet! Het is al niet makkelijk om jong en geïnteresseerd in SM te zijn! En dit maakt het niet beter! Er komen hier veel jongeren die deze topics lezen, en ze gaan zich er alleen maar meer voor schamen!

Met al je k*t topics en reacties verpest je het voor iedereen die wel serieus is over SM en die hoopt er ooit over te kunnen praten zonder raar aangekeken te worden (zoals (meestal) bij homoseksualiteit)! Jij maakt met je reacties de weerstand ertegen alleen maar groter! Dus als je echt zo gek bent op SM als je zegt moet je gewoon een tijdje je bek houden, of iets serieus en opbouwends over zeggen. Want momenteel maak je de hele SM-scene belachelijk!

En als je zonodig iets nodig hebt om op je rukken (wat overigens indiceert dat je dus niet erg actief bent in de SM anders had je wel wat anders te doen dan iedereeen hier irriteren), ga dan naar een SM-site. Er zijn er genoeg!

Sorry voor de heftige reactie. Maar dit zat me nou al tijden dwars!

(hier wat informatieve (!(non-graphic, dus open voor onder de 18)) sites voor jongeren die niet weten wat ze met hun gevoelens aanmoeten, want het is niet makkelijk om ermee op te groeien)
http://www.bdsm-voor-jongeren.nl/
http://www.geocities.com/rozes_vzw/linkennl.html (---> tijdelijk onder constructie)
Oud 03-11-2003, 08:22
Aries
Aries is offline
Citaat:
angellica schreef op 02-11-2003 @ 18:41:
Het is de bedoeling dat mensen SM op een gegeven moment gaan accepteren, zweepje! En dit helpt dus echt niet! Het is al niet makkelijk om jong en geïnteresseerd in SM te zijn! En dit maakt het niet beter! Er komen hier veel jongeren die deze topics lezen, en ze gaan zich er alleen maar meer voor schamen!

Met al je k*t topics en reacties verpest je het voor iedereen die wel serieus is over SM en die hoopt er ooit over te kunnen praten zonder raar aangekeken te worden (zoals (meestal) bij homoseksualiteit)! Jij maakt met je reacties de weerstand ertegen alleen maar groter! Dus als je echt zo gek bent op SM als je zegt moet je gewoon een tijdje je bek houden, of iets serieus en opbouwends over zeggen. Want momenteel maak je de hele SM-scene belachelijk!

En als je zonodig iets nodig hebt om op je rukken (wat overigens indiceert dat je dus niet erg actief bent in de SM anders had je wel wat anders te doen dan iedereeen hier irriteren), ga dan naar een SM-site. Er zijn er genoeg!

Sorry voor de heftige reactie. Maar dit zat me nou al tijden dwars!

(hier wat informatieve (!(non-graphic, dus open voor onder de 18)) sites voor jongeren die niet weten wat ze met hun gevoelens aanmoeten, want het is niet makkelijk om ermee op te groeien)
http://www.geocities.com/rozes_vzw/linkennl.html (---> tijdelijk onder constructie)
Nou ja .. omdat een iemand 'n beetje vreemd doet wil dat nog niet zeggen dat iedereen die in sm geintresseert is daarmee belachelijk gemaakt wordt. en .. van de andere kant .. ik ben altijd wel benieuwd wat zweepje nu weer uit z'n mouw getovert heeft.. steeds weer een verassing
Oud 03-11-2003, 08:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Aries schreef op 03-11-2003 @ 09:22:
Nou ja .. omdat een iemand 'n beetje vreemd doet wil dat nog niet zeggen dat iedereen die in sm geintresseert is daarmee belachelijk gemaakt wordt.
Sorry hoor, maar een 25-jarige nerd die op een scholierenforum op jonge meisjes zit te geilen bevordert het beeld dat ik heb van mensen die aan SM doen niet echt eigenlijk.

Bovendien: ik heb een keer op zo'n erotica beurs een stand van zo'n SM-groep bekeken. Mijn god wat een sneu volk was dat zeg. Van die 50-jarige schriele ambtenaartjes die in het weekend graag even afgeranzeld willen worden door een dikke 60 jarige vrouw in een te strak leren pakje.

*ril*
Oud 03-11-2003, 09:01
Aries
Aries is offline
Citaat:
Chimera schreef op 03-11-2003 @ 09:56:
Sorry hoor, maar een 25-jarige nerd die op een scholierenforum op jonge meisjes zit te geilen bevordert het beeld dat ik heb van mensen die aan SM doen niet echt eigenlijk.

Bovendien: ik heb een keer op zo'n erotica beurs een stand van zo'n SM-groep bekeken. Mijn god wat een sneu volk was dat zeg. Van die 50-jarige schriele ambtenaartjes die in het weekend graag even afgeranzeld willen worden door een dikke 60 jarige vrouw in een te strak leren pakje.

*ril*
Getver .. en daar ga jij naar kijken

maar volgens mij zijn er ook wel normalere vormen van sm hoor
zal soms best leuk zijn ... maar iemand van 25 .. die hier zit te vissen ?? kinky ..
Oud 03-11-2003, 12:19
Luna Tsjik
Luna Tsjik is offline
Citaat:
angellica schreef op 02-11-2003 @ 18:41:

Bdsm-voor-jongeren heeft ook een chat die zeker de moeite waard is te bezoeken Erg lieve mensen
Oud 03-11-2003, 17:55
angellica
angellica is offline
Misschien ben ik idd wel een beetje TE boos geworden als ik het zo terug lees. Maar wat ik alleen maar wil zeggen is dat het niet makkelijk is om op te groeien met SM-gevoelens (want het kan al heel jong komen, soms ben je er mee 'geboren').
En als je dan al deze negatieve en belachelijk makende berichtjes erover leest is dat niet bevorderlijk voor de acceptatie.

Al zijn de meeste van jullie het misschien niet met me eens, maar SM is niet vies, het is juist heel mooi en intiem (de meeste vormen althans, want SM is nou eenmaal een breed woord, sommige dingen vind ik ook te ver gaan, maar ieder zijn voorkeur).

Oh en trouwens, het is echt niet zo dat SM alleen is voor oude, verlopen, perverse mensen. Heel veel jongeren doen eraan. Het is jammer (maar ook wel begrijpelijk) dat dat beeld bij mensen heerst.
Oud 03-11-2003, 18:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
angellica schreef op 03-11-2003 @ 18:55:
Misschien ben ik idd wel een beetje TE boos geworden als ik het zo terug lees. Maar wat ik alleen maar wil zeggen is dat het niet makkelijk is om op te groeien met SM-gevoelens (want het kan al heel jong komen, soms ben je er mee 'geboren').
En als je dan al deze negatieve en belachelijk makende berichtjes erover leest is dat niet bevorderlijk voor de acceptatie.

Al zijn de meeste van jullie het misschien niet met me eens, maar SM is niet vies, het is juist heel mooi en intiem (de meeste vormen althans, want SM is nou eenmaal een breed woord, sommige dingen vind ik ook te ver gaan, maar ieder zijn voorkeur).

Oh en trouwens, het is echt niet zo dat SM alleen is voor oude, verlopen, perverse mensen. Heel veel jongeren doen eraan. Het is jammer (maar ook wel begrijpelijk) dat dat beeld bij mensen heerst.
Juist!
Oud 04-11-2003, 08:17
Aries
Aries is offline
Citaat:
angellica schreef op 03-11-2003 @ 18:55:

en jij kan er in elk geval mooi over schrijven ..
maar eh .. open jij dan een topic op de goede manier .. misschien kunnen we er wat van leren ..
Oud 04-11-2003, 09:45
snoopy
snoopy is offline
tis jammer dat zweepje hier misschien op gaat zitten geilen, maar ja...
mijn vriend en ik hebben dat idd wel s gedaan. Absoluut niet met pijn doen enzo, maar gewoon dat 1 van de 2 (dat wisselt dus!) onderdanig is en moet doen wat de ander zegt. Hierbij gaan we soms ook net iets verder dan bij de "gewone" sex, door bijv. te bijten in iemands nek, ipv zoenen. Ik vind trouwens de onderdanige rol leuker dan de dominante. Is veel makkelijker. Hoef je niet na te denken, enzo
Oud 04-11-2003, 20:52
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Chimera schreef op 03-11-2003 @ 09:56:

*ril*
Anecdotal evidence.
Oud 04-11-2003, 22:41
juno
juno is offline
Wat ik ervan begrepen heb, is dat het zo eng niet hoeft te zijn.

Sm is eerder een zeer liefdevol iets, waarbij de meester doet wat de slaaf wil, en beslist niet meer. Er schjnen ook serieuze onderhandelingen aan vooraf te gaan. Wat mag wel, wat gaat te ver. De meester moet ook voortdurend op signalen letten, zodat het slaafje het leuk blijft vinden, dat de pijn lekker blijft en niet te erg wordt. Die grens ligt bij ieder mens, iedere vrijpartij en ook op ieder moment in een SM vrijpartij weer anders.

Een goede meester is in feite de slaaf, en de slaaf is de baas. De slaaf laat met zich spelen, en geniet van die rol, terwijl de meester het werk doet. En daar op zijn beurt van geniet.

Het is de ultieme vertrouwenstest, vooral als er bondage aan te pas komt. Dat maakt de emotionele lading erachter heel groot. SM is behoorlijk intiem, je gaat sneller met iemand een nachtje rollebollen, dan dat je er mee gaat spelen.

Sex in de zin van neuken komt er vaak niet aan te pas. De slaaf mag wel klaarkomen, de meester gebruikt na afloop zijn handen maar. Het draait bij een SM beurt om de slaaf, en zijn/haar genot.
Oud 04-11-2003, 23:47
Luna Tsjik
Luna Tsjik is offline
Citaat:
juno schreef op 04-11-2003 @ 23:41:
Sex in de zin van neuken komt er vaak niet aan te pas. De slaaf mag wel klaarkomen, de meester gebruikt na afloop zijn handen maar. Het draait bij een SM beurt om de slaaf, en zijn/haar genot.
*Vraagt zich af hoe men bij het idee komt dat het om het genot van het subje gaat*

Het subje is niet voor niets onderdanig, waarbij hij/zij zijn/haar wil en verlangens opzij zet voor die van de meester... Het is geen spel waarbij het alleen om het plezier van het subje gaat. Doe je als subje wat fout, dan krijg je straf en de bedoeling van straf is niet dat het leuk is. Klappen als straf kan nog leuk zijn als je ervan houdt, maar je kan net zo goed een bepaalde tijd in een bepaalde houding moeten gaan staan of genegeerd worden. Een spel doe je dan ook meestal niet wel "ff", maar daar trek je een paar uur of nog langer voor uit.

En ooit gehoord van een masturbatie- of klaarkomverbod? Vreselijk gemeen zoiets "Doe dat met jezelf, maar je mag niet klaarkomen" Argh. Hoe frustrerend.

Met de rest van je post ben ik het wel eens, bdsm is ook veel praten, grenzen (er)kennen en vertrouwen hebben
Oud 05-11-2003, 08:44
Raven
Raven is offline
Citaat:
Luna Tsjik schreef op 05-11-2003 @ 00:47:
*Vraagt zich af hoe men bij het idee komt dat het om het genot van het subje gaat*

Het subje is niet voor niets onderdanig, waarbij hij/zij zijn/haar wil en verlangens opzij zet voor die van de meester... Het is geen spel waarbij het alleen om het plezier van het subje gaat. Doe je als subje wat fout, dan krijg je straf en de bedoeling van straf is niet dat het leuk is. Klappen als straf kan nog leuk zijn als je ervan houdt, maar je kan net zo goed een bepaalde tijd in een bepaalde houding moeten gaan staan of genegeerd worden. Een spel doe je dan ook meestal niet wel "ff", maar daar trek je een paar uur of nog langer voor uit.

En ooit gehoord van een masturbatie- of klaarkomverbod? Vreselijk gemeen zoiets "Doe dat met jezelf, maar je mag niet klaarkomen" Argh. Hoe frustrerend.

Met de rest van je post ben ik het wel eens, bdsm is ook veel praten, grenzen (er)kennen en vertrouwen hebben

hmmzja .. dat is wel zo .. maar ik zelf vind 't veel leuker om te plagen .. en net op de grens te gaan zitten van wat ze lekker vind .. zonder d'r echt pijn te doen .. ( beetje wel natuurlijk maar dat houd de spanning erin .. )
en eeeh .. als je iemand verbied om klaar te komen .. moet je 't na een tijdje wel afmaken .. ( als ze braaf is )
anders ben je gewoon een rotzak

owja t kan ook zijn dat je niet klaar mag komen en dat je meester dan iets doet waarvan ie weet dat je er zeker klaar van komt .. da's wel leuk .. dan moet je " slachtoffer" het maar zien tegen te houden ..

Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 08:51.
Oud 05-11-2003, 08:46
Aries
Aries is offline
Citaat:
juno schreef op 04-11-2003 @ 23:41:
Wat ik ervan begrepen heb, is dat het zo eng niet hoeft te zijn.

Sm is eerder een zeer liefdevol iets, waarbij de meester doet wat de slaaf wil, en beslist niet meer. Er schjnen ook serieuze onderhandelingen aan vooraf te gaan. Wat mag wel, wat gaat te ver. De meester moet ook voortdurend op signalen letten, zodat het slaafje het leuk blijft vinden, dat de pijn lekker blijft en niet te erg wordt. Die grens ligt bij ieder mens, iedere vrijpartij en ook op ieder moment in een SM vrijpartij weer anders.

Een goede meester is in feite de slaaf, en de slaaf is de baas. De slaaf laat met zich spelen, en geniet van die rol, terwijl de meester het werk doet. En daar op zijn beurt van geniet.

Het is de ultieme vertrouwenstest, vooral als er bondage aan te pas komt. Dat maakt de emotionele lading erachter heel groot. SM is behoorlijk intiem, je gaat sneller met iemand een nachtje rollebollen, dan dat je er mee gaat spelen.

hmmm dus dan zou ik een goede meester zijn .. ik sloof me nu al altijd uit
maar .. zoals jij 't beschrijft klinkt 't wel lief ja ..
Oud 27-04-2004, 15:41
Camilla
Camilla is offline
mij lijkt het wel leuwk om slafinNetjuh te zijn.. lijkt me supah spannenD enzow. maawr ik wIl niej te hart geslage worde, dat lijkt me niej zow fijn, ma gewoon slafinnetjuuhh Graaag.

lots 0f love, Camil
Oud 27-04-2004, 15:50
juno
juno is offline
Citaat:
Camilla schreef op 27-04-2004 @ 16:41 :
mij lijkt het wel leuwk om slafinNetjuh te zijn.. lijkt me supah spannenD enzow. maawr ik wIl niej te hart geslage worde, dat lijkt me niej zow fijn, ma gewoon slafinnetjuuhh Graaag.

lots 0f love, Camil
Je bent wel een meesteres. Wat jij schrijft doet me echt pijn aan mijn ogen.

Ik smeek je: please, stop!
Oud 27-04-2004, 16:39
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Camilla schreef op 27-04-2004 @ 16:41 :

lots 0f love, Camil
Briljant!
Oud 27-04-2004, 20:35
AngelLena
AngelLena is offline
doelloze up

Regels voor berichten