![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
't kom maar terug ![]() ![]() ![]() Kzie net pas dat het een ouwe is die geupt is, maar dat veranderd niks aan mij statement hierboven ... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar dat ga ik jou dan niet vertellen .. moet WEL een verrassing blijven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Voor een keertje lijkt het me wel leuk, maar misschien valt het in de praktijk wel tegen. Andersom wil ik ook wel een keertje proberen, ghehe ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hoewel ik walg van de topicstarter wil ik toch even reageren.
Ik kreeg namelijk het idee dat ik de enige ben die hier enigzins aan doet. Dat komt hierop neer: Af en toe ( 1x in de maand ofsow) doe ik samen met mijn vriendin wat je een 'rollenspel' zou kunnen noemen. Ik haat dat woord. Tis namelijk niet zo dat de 1 de dokter is en de ander de patient ofsow. ![]() De 1 is dominant, de ander onderdanig. Dat wisselen we regelmatig af; dus er is niet een vaste rolverdeling en we zien elkaar dus in de relatie ook volkomen als gelijken (alleen die exacte avond dan niet ![]() Misschien oninteressante informatie voor het merendeel van de lezers op het forum. Maar ik wou jullie dit niet onthouden. Want als er 1 manier is waarop je iemand eindeloos, ontzettend kan opgeilen; dan is dit het wel. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar als ik dolverliefd ben heb ik alles voor een jongen over, dan ben ik de hele dag zijn slavinnetje. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is de bedoeling dat mensen SM op een gegeven moment gaan accepteren, zweepje! En dit helpt dus echt niet! Het is al niet makkelijk om jong en geïnteresseerd in SM te zijn! En dit maakt het niet beter! Er komen hier veel jongeren die deze topics lezen, en ze gaan zich er alleen maar meer voor schamen!
![]() Met al je k*t topics en reacties verpest je het voor iedereen die wel serieus is over SM en die hoopt er ooit over te kunnen praten zonder raar aangekeken te worden (zoals (meestal) bij homoseksualiteit)! Jij maakt met je reacties de weerstand ertegen alleen maar groter! Dus als je echt zo gek bent op SM als je zegt moet je gewoon een tijdje je bek houden, of iets serieus en opbouwends over zeggen. Want momenteel maak je de hele SM-scene belachelijk! En als je zonodig iets nodig hebt om op je rukken (wat overigens indiceert dat je dus niet erg actief bent in de SM anders had je wel wat anders te doen dan iedereeen hier irriteren), ga dan naar een SM-site. Er zijn er genoeg! Sorry voor de heftige reactie. ![]() ![]() (hier wat informatieve (!(non-graphic, dus open voor onder de 18)) sites voor jongeren die niet weten wat ze met hun gevoelens aanmoeten ![]() http://www.bdsm-voor-jongeren.nl/ http://www.geocities.com/rozes_vzw/linkennl.html (---> tijdelijk onder constructie) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien: ik heb een keer op zo'n erotica beurs een stand van zo'n SM-groep bekeken. Mijn god wat een sneu volk was dat zeg. Van die 50-jarige schriele ambtenaartjes die in het weekend graag even afgeranzeld willen worden door een dikke 60 jarige vrouw in een te strak leren pakje. *ril* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar volgens mij zijn er ook wel normalere vormen van sm hoor zal soms best leuk zijn ... maar iemand van 25 .. die hier zit te vissen ?? kinky .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Misschien ben ik idd wel een beetje TE boos geworden als ik het zo terug lees. Maar wat ik alleen maar wil zeggen is dat het niet makkelijk is om op te groeien met SM-gevoelens (want het kan al heel jong komen, soms ben je er mee 'geboren').
En als je dan al deze negatieve en belachelijk makende berichtjes erover leest is dat niet bevorderlijk voor de acceptatie. Al zijn de meeste van jullie het misschien niet met me eens, maar SM is niet vies, het is juist heel mooi en intiem (de meeste vormen althans, want SM is nou eenmaal een breed woord, sommige dingen vind ik ook te ver gaan, maar ieder zijn voorkeur). Oh en trouwens, het is echt niet zo dat SM alleen is voor oude, verlopen, perverse mensen. Heel veel jongeren doen eraan. Het is jammer (maar ook wel begrijpelijk) dat dat beeld bij mensen heerst. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en jij kan er in elk geval mooi over schrijven .. maar eh .. open jij dan een topic op de goede manier .. misschien kunnen we er wat van leren .. ![]() |
![]() |
|
tis jammer dat zweepje hier misschien op gaat zitten geilen, maar ja...
![]() mijn vriend en ik hebben dat idd wel s gedaan. Absoluut niet met pijn doen enzo, maar gewoon dat 1 van de 2 (dat wisselt dus!) onderdanig is en moet doen wat de ander zegt. Hierbij gaan we soms ook net iets verder dan bij de "gewone" sex, door bijv. te bijten in iemands nek, ipv zoenen. Ik vind trouwens de onderdanige rol leuker dan de dominante. Is veel makkelijker. Hoef je niet na te denken, enzo ![]()
||
Citaat:
|
Wat ik ervan begrepen heb, is dat het zo eng niet hoeft te zijn.
Sm is eerder een zeer liefdevol iets, waarbij de meester doet wat de slaaf wil, en beslist niet meer. Er schjnen ook serieuze onderhandelingen aan vooraf te gaan. Wat mag wel, wat gaat te ver. De meester moet ook voortdurend op signalen letten, zodat het slaafje het leuk blijft vinden, dat de pijn lekker blijft en niet te erg wordt. Die grens ligt bij ieder mens, iedere vrijpartij en ook op ieder moment in een SM vrijpartij weer anders. Een goede meester is in feite de slaaf, en de slaaf is de baas. De slaaf laat met zich spelen, en geniet van die rol, terwijl de meester het werk doet. En daar op zijn beurt van geniet. Het is de ultieme vertrouwenstest, vooral als er bondage aan te pas komt. Dat maakt de emotionele lading erachter heel groot. SM is behoorlijk intiem, je gaat sneller met iemand een nachtje rollebollen, dan dat je er mee gaat spelen. Sex in de zin van neuken komt er vaak niet aan te pas. De slaaf mag wel klaarkomen, de meester gebruikt na afloop zijn handen maar. Het draait bij een SM beurt om de slaaf, en zijn/haar genot. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het subje is niet voor niets onderdanig, waarbij hij/zij zijn/haar wil en verlangens opzij zet voor die van de meester... Het is geen spel waarbij het alleen om het plezier van het subje gaat. Doe je als subje wat fout, dan krijg je straf en de bedoeling van straf is niet dat het leuk is. Klappen als straf kan nog leuk zijn als je ervan houdt, maar je kan net zo goed een bepaalde tijd in een bepaalde houding moeten gaan staan of genegeerd worden. Een spel doe je dan ook meestal niet wel "ff", maar daar trek je een paar uur of nog langer voor uit. En ooit gehoord van een masturbatie- of klaarkomverbod? ![]() ![]() Met de rest van je post ben ik het wel eens, bdsm is ook veel praten, grenzen (er)kennen en vertrouwen hebben ![]()
||
Citaat:
hmmzja .. dat is wel zo .. maar ik zelf vind 't veel leuker om te plagen .. en net op de grens te gaan zitten van wat ze lekker vind .. zonder d'r echt pijn te doen .. ( beetje wel natuurlijk maar dat houd de spanning erin .. ) en eeeh .. als je iemand verbied om klaar te komen .. moet je 't na een tijdje wel afmaken .. ( als ze braaf is ![]() anders ben je gewoon een rotzak ![]() owja t kan ook zijn dat je niet klaar mag komen en dat je meester dan iets doet waarvan ie weet dat je er zeker klaar van komt .. da's wel leuk .. dan moet je " slachtoffer" het maar zien tegen te houden .. ![]() Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 08:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hmmm dus dan zou ik een goede meester zijn .. ik sloof me nu al altijd uit ![]() maar .. zoals jij 't beschrijft klinkt 't wel lief ja .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik smeek je: please, stop! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
De bijbel, interpretatie van controversiële verzen LB06 | 43 | 07-08-2007 16:17 | |
De Tien Geboden Joostje | 117 | 14-10-2005 00:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Slavenkinderen Sudan verkracht. Phanoxyl | 261 | 03-02-2005 13:12 | |
Seksualiteit |
2x klaarkomen achter elkaar dindjemek | 34 | 09-10-2003 17:27 | |
Seksualiteit |
slavin ikkuhtjuh | 32 | 25-06-2002 14:27 |