als ik heel erg eerlijk ben, ben ik al minstens een half jaar geleden niet meer naar de kapper geweest, komt ook wel doordat ik eindelijk weer eens lang haar wil hebben en het anders toch weer te kort wordt geknipt maar ook omdat ik geen zin heb om het zelf te gaan te betalen sinds mijn moeder eht niet meer wil betalen..ach verven kan ik zelf..ik ga wel weer in de zomer ofzow..i kheb het toch nooit los..
De laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest is 3 jaar terug en toen nam ik een permanent
EPD houdt mn opgeschoren haartjes nu bij met de tondeuse en al die ontkleurde gespoelde geverfde uitgedroogde gespleten haarpunten laat ik er lekker aanzitten
punkyfish schreef: uhm, ik moet 1x in de 2 maanden (kort kapsel), maar ik vergeet het telkens, dus dan wordt het te lang *bah*, maar nu is het dus te kort afgeknipt (ik ben nu een jongetje... zucht), dus dat kan wel weer wat langer duren voordat ik weer naar die geweldige fantastische kapper stap...
Same here! Ik heb ook een kort kapsel en moet dus ook 1x in de 2 maanden, maar het is bij mij ook al eens voorgekomen dat het te kort afgeknipt was. Denken mensen direct dat je een jongen bent of ze twijfelen wel eens. Bij een restaurant toen ik uiteten ging met mijn ouders: ''Uw Bailey's, jongeman.'' Moehahaha!
Ripper