Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de achterlijke lui zijn degenen die zich niet kunnen beheersen en je al beginnen te schoppen als je ze aanstoot ![]() en als mensen dan principieel niet terugvechten vind ik dat alleen maar dom. tuurlijk, laat je maar in elkaar slaan, volgende keer herkent ie je en gaat ie je weer lopen stangen. e aangifte doen helpt ook niet want dan is die na een paar weken vrij wegens goed gedrag en komt ie je ook opzoeken ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nee, nog nooit
![]() Ze zeggen altijd dat ik geen vijanden heb, wat opzich wel een beetje waar is... Maar als iemand mij begint te slaan ofzo, dan zou ik wel teruggaan slaan, zo hard mogelijk. Lijkt me toch normaal dat je iets terug doet.. Verder zou ik natuurlijk niet zomaar iemand gaan slaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja, met een meisje... hele tijd geleden hoor. Geen zin om hele verhaal te vertellen maar laten we zeggen dat het terecht was
![]() ![]() Verder heb ik er een neus voor om in vechtpartijen terecht te komen (per ongeluk) zodat ik een klap o.i.d. meekrijg, weet ook niet wat dat is ![]()
|
ben nieuw hier
1 keer toen een jochie in groep 8 de hele tijd liep te sgelde dat memoeder hoer was enzow moest van zn vriende om erbij te horen, toen ie me nie zag heb ik van 8er zn kop vastgepakt en tegen de schooldeur aangemept losgelate hij pleurt 8erover en tijdens die val met 2 vuisten samen op zn bek gemept... hij lag 2 weken in t ziekenhuis met gebroke neus en nog wat maar mijn verzekering moest dokke ware niet egt blij geloof ik... zit nu op karate kzou zoiets niet meer doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
op de basisschool wel, met een meisje uit m'n klas omdat ze irritant was, weet ik veel... ze had m'n trui gescheurd :/
en zo'n kutje bij ons uit de wijk die mij altijd moest hebben, hitste haar vriendinnetjes altijd op om mij lastig te gaan vallen... vond ik niet zo leuk, dus daar heb ik ook mee gevochten en met een scherpe steen een hele lange scheur in d'r jas gemaakt. (Die m'n moeder toen weer dicht moest naaien van haar moeder.) kgeloof niet dat ik ooit iemand echt heb verwond... met vijandige bedoelingen dan ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwemmen Verwijderd | 125 | 27-07-2009 09:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
seksvoor het eerst, zwanger door vocht? mooierd94 | 11 | 21-05-2009 08:49 | |