Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 09:07
qghp
qghp is offline
Citaat:
A* schreef:
ja met mn lieve broertje ruben

Anders up je even een topic van 8 maanden oud!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2003, 09:53
Quiana
Quiana is offline
Ehm. Wat versta je onder echt vechten..?
Een beetje denk ik.
Oud 18-01-2003, 09:53
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
Anders up je even een topic van 8 maanden oud!
9 maanden!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 10:07
qghp
qghp is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
9 maanden!

like... whatever!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 10:23
Verwijderd
ehm...hij lag na 1 ram al knock out dus kweenie of je t vechten kan noemen , maar ja nu zit ik dus wel bij HALT en das minder
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 12:03
Thomas
Thomas is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 12:20
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
1 keer gevochten,was wettelijke zelfverdediging,anders ben ik anti-geweld
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 12:46
Another Way
Another Way is offline
Ik heb iemand eens bewusteloos geslagen, teminste zo leek het want hij lag daar 30 seconden knock out
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 13:42
A*
A* is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
Anders up je even een topic van 8 maanden oud! :eek:
achja, dat moet ook gebeuren he :p

maar nu terug ontopic :)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 14:28
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jah, 1x, er begon een turks meisje in me te rammen in de mac, ze moest zich zonodig bewijzen voor haar vriendinnen, ze begon opeens aan mijn haar te trekken en me te slaan. eerst riep ik dat ze op moest houden, maar naderhand bleef ze maar trekken en mijn haar viel er zowat uit, toen heb ik haar een duw gegeven en toen geslagen en ben ik tegen haar tekeer gegaan, waarom ze opeens zo'n achterlijke actie deed.
Oud 18-01-2003, 14:39
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
best wel vaak eigenlijk, maar toen was ik nog een stuk jonger en werd ik erg gepest :/
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 14:41
Qamra
Qamra is offline
Neuh... Kheb me "beste" vriendin wel eens gemept met een natuurkunde-boek...

Ow en nog een keertje op een feest; ik stond buiten in de armen van me vriend beetje te zoenen, trekt z'n bezopen kutgast me aan me vlechten achterover met de mededeling dat als ik geen Maasdijker was ik op kon rotten en dat ik zeker niet openlijk klef mocht doen! Toen wilde me vriend met hem op de vuist, maar dat heb ik maar tegen gehouden want die andere gasten waren met z'n 7'en...

Maar echt vechten.. Neuh...
Oud 18-01-2003, 14:44
Verwijderd
Vroeger met met mn zus (hey ze is 4 jaar ouder hoor!) en verder tegenwoordig in de pitt een beetje meppen...Maar verder ga ik ruzie absoluut uit de weg. Trouwens, de meeste mensen gaan voor ruzie mij ook uit de weg, omdat ik vrij groot ben, en er agressief uit zie (is me verteld ). Anyway, knokken uit pure agressie is echt kansloos.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:26
]{ing
]{ing is offline
vroeger wel een paar keer (basisschool) maar dat was enkel uit zelfverdediging
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 16:11
Balance
Balance is offline
ja, 2 keer. Toen ik 8 en toen ik 9 was.
De één pestte mij al ruim een jaar samen met een vriendin en ik was het helemaal zat en kon d'r niet meer tegen. Die was toen heel wat plukken uit d'r haar kwijt en had wat klappen in d'r gezicht te pakken.

De ander was tijdens een schooltoernooi ofzo. Het meisje dauwde mij constant omver, sloeg en schopte me, ook als er geen bal te zien was. Scheidsrechter vond dat ik m'n mond moest houden, want die had niks gezien en toen werd ik kwaad. Maar goed, dat meisje was veel sterker dus op een gegeven moment ben ik huilend weggerend

Deze meiden vroegen erom, maar tegenwoordig ben ik toch wel tegen dit soort acties
Oud 18-01-2003, 16:14
Zoulou
Zoulou is offline
paar keer op/net voor school. Niets schokkends, behalve dat ik één keetr één tand wegknokte.
En uiteraard honderde keren bij Judo-wedstrijden, maar daar ging het nou niet om
Oud 18-01-2003, 16:16
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
basisschool. keer of 2.
Oud 18-01-2003, 16:54
angel_girl
angel_girl is offline
Ja.
Oud 18-01-2003, 16:57
DarkRaven
DarkRaven is offline
De grootste nerd en flikker die ik ken zat stoer te doen, dus had ik zijn gezicht ff verbouwd. Die sukkel rende gelijk huilend weg
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:32
Smartie
Smartie is offline
met mijn broertje, maar nog nooit met een onbekende ofzo (ff afkloppen*
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:33
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
De grootste nerd en flikker die ik ken zat stoer te doen, dus had ik zijn gezicht ff verbouwd. Die sukkel rende gelijk huilend weg
nu ben jij de grootste nerd en flikker die ik ken, zielle poot
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 20:01
Verwijderd
1 keer op de basisschool omdat dat joch me onzettend dwars zat altijd. Als ik hem nu tegenkom kan ik gerust een pilsje drinken met hem. Mocht er nu bijv een vriend van me in elkaar geslagen worden, dan help ik hem/haar wel een handje mee. Maar ik verkeer gelukkig in de goede kringen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 20:49
Menahem
Menahem is offline
Nog nada keer.
Ben wel benieuwd hoe ik het er vanaf zou brengen......
Oud 18-01-2003, 21:01
Dminor
Dminor is offline
Paar klappen op het gezicht gehad. Liet ik gewoon toe, ik had geen zin in vechten.
Oud 18-01-2003, 21:04
Verwijderd
yup

misschien zelfs te vaak

ik trek problemen aan
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 21:05
Verwijderd
Ja, 1 x. Of nou ja, beter gezegd; hij vocht eigenlijk met mij. Ik heb een judoworp toegepast (voor de kenners: 1e sjutimi). Bij die worp ga je zelf op je hurken zitten, en steek je 1 been in de onderbuik van je tegenstander; net boven het kruis. Daarna trek je aan zijn/haar armen, leun je achterover, en vliegt hij/zij over je heen.
Daarna was het alweer afgelopen en had hij een scheur lopende van zijn kruis naar zijn knie aan de binnenkant van zijn broek; hij stond in zijn onderbroek . Haha, net goed. Maar ik was best wel geschrokken.
Maar die lul wilde dus ook nog dat ik zijn broek vergoedde, terwijl hij mij begon te schoppen . Daarna heb ik een stuk of 5 gesprekken gehad met een paar leraren ( ), want ik moest dus die broek vergoeden . 'k Heb volgehouden dat ik er niet voor wilde betalen omdat hij was begonnen, en heb geen cent betaald.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 21:50
Verwijderd
1x, maar was snel klaar gaf hem zo'n onwijs harde hoek dat ie gelijk neer ging, toen legde ik maar een arm klem aan. Dus niej egt vechtte
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 22:33
p-chez
p-chez is offline
Niet echt.. 'k heb wel es iemand een mep gegeven.. maar das echt 't uiterste.. als praten geen zin meer heeft.. en de persoon tegenover je door 't lint gaat.. tja.. weinig keus. Dan is 't slaan, of slaag krijgen. Maar 'k ben niet zo'n held verder.
Zelf ook best 'ns een tik gehad, maar dat was meer door van die semi-stoere lui die meteen meppen als je een keer hun kant op kijkt..

Verder ben ik 't opzich wel met nare man eens..
Oud 18-01-2003, 23:20
charly not
charly not is offline
uhm, met m'n broertjes
Oud 18-01-2003, 23:57
Aafster
Aafster is offline
broer broer broertje zus
Oud 19-01-2003, 16:21
Verwijderd
met Semyaz, in vroeger tijden regelmatig, en op school heel veel klappen gekregen (underdog)
MAAR NU ben ik bijna net zo stoer als DarkRaven,
vernederen van zwakkeren om ze vervolgens onder mijn schoenzolen vandaan te plukken, als een echte stoere, eervolle dappere man.
Vrouwen idem, LUISTEREN zullen ze, we leven niet voor niets in het stenen tijdperk, NEANDERTHALER!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:12
Verwijderd
met mijn vader
we hadden eigenlijk ruzie om niks en toen liep het ene beetje uit de hand, en mijn moeder qwas verdrietig weggegaan en me vader kan zich neit zo goed inhouden, en begon toen te slaan enzo, k ben toen terug gaan slaan maar hij stompte me egt gewoon enzo. toen was ik hem uitgaanschelden zeggen dat hij wel zielig was zijn zoontje van 14 te gaan slana enzo, toen werd ie nog bozer

was wel kut toen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, op de basisschool een paar keer, maar sinds de brugklas niet meer, vechten is nix, lost nix op.
Oud 19-01-2003, 17:57
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ja vroeger, met m'n zus...en ook paar keer met m'n ma .
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 10:40
barbara.inc
barbara.inc is offline
Neej. nie echt...zit op kickboksen, dus eigenlijk sla ik zo'n 2 keer per week mensen , maar dat is anders...moet van mn vriendinnen wel altijd mee als zij ruzie hebben. een beetje als bodyguard. zeg maar, maar ik zou et niet in mn hoofd halen om zomaar mensen te gaan slaan...als zij mij aanvallen is et natuurlijk een ander verhaal, dan hebben ze denk ik wel een probleempje...
Oud 20-01-2003, 10:44
berteltje
berteltje is offline
Hmmm, tellen kleine zusjes ook mee?
Ik heb wel eens op de basisschool met een jongen gevochten die me uitschold, toen ben ik op em in gaan trappen Moest wel nablijven toen Evil me........
Maar voor de rest ben ik uit mezelf niet zo'n gewelddaidg hoor, maar ik sla wel terug
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 10:46
Verwijderd
vechten is niet dom.

zomaar op iemand in beginnen te slaan is dom

ik bedoel; ik weet niet wat jullie doen als je "aangevallen" wordt, maar ik sla terug.

bij voorkeur zo hard dat ie er meteen mee kapt

geen tijd voor een politieke oplossing zou ik zeggen, ben ik ook zeer slecht in overigens

ik bedoel; ik heb het vaak zat gezien/meegemaakt:
als zo een vent jou iets wilt aandoen, dan vind ik het knap als je em kan "aflullen".
ik gok het er iig niet op.
als ie lomp doet gewoon soetemi/sjutemi doen, vaak voldoende

of 1 van mijn favo technieken, knieen wegtrappen van achter en tegelijkertijd elleboog op ze borstkas planten, dan gaat die best wel hard achterover
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 08:11
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Havock schreef:
vechten is niet dom.

zomaar op iemand in beginnen te slaan is dom

ik bedoel; ik weet niet wat jullie doen als je "aangevallen" wordt, maar ik sla terug.

bij voorkeur zo hard dat ie er meteen mee kapt

geen tijd voor een politieke oplossing zou ik zeggen, ben ik ook zeer slecht in overigens

ik bedoel; ik heb het vaak zat gezien/meegemaakt:
als zo een vent jou iets wilt aandoen, dan vind ik het knap als je em kan "aflullen".
ik gok het er iig niet op.
als ie lomp doet gewoon soetemi/sjutemi doen, vaak voldoende

of 1 van mijn favo technieken, knieen wegtrappen van achter en tegelijkertijd elleboog op ze borstkas planten, dan gaat die best wel hard achterover
Precies dat wou ik ook net zeggen, je kan wel zeggen dat het zwak/dom is om te vechten maar als iemand jouw komt slaan dan ga je daar echt niet staan totdat hij/zij klaar met je is. En ik zal ook nooit zomaar iemand gaan slaan maar als iemand met mij begint te vechten dan denk ik ook dat zij even een probleempje heeft.
Het is maar twee keer voorgekomen dat ik echt gevochten heb.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 10:09
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef:
Precies dat wou ik ook net zeggen, je kan wel zeggen dat het zwak/dom is om te vechten maar als iemand jouw komt slaan dan ga je daar echt niet staan totdat hij/zij klaar met je is. En ik zal ook nooit zomaar iemand gaan slaan maar als iemand met mij begint te vechten dan denk ik ook dat zij even een probleempje heeft.
Het is maar twee keer voorgekomen dat ik echt gevochten heb.
juist.

de achterlijke lui zijn degenen die zich niet kunnen beheersen en je al beginnen te schoppen als je ze aanstoot
en als mensen dan principieel niet terugvechten vind ik dat alleen maar dom.
tuurlijk, laat je maar in elkaar slaan, volgende keer herkent ie je en gaat ie je weer lopen stangen.
e aangifte doen helpt ook niet want dan is die na een paar weken vrij wegens goed gedrag en komt ie je ook opzoeken , nee, sla em dan liever gewoon goed op ze bek zodat ie je niet meer lastig valt
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 10:25
Destrøyer
Destrøyer is offline
ik heb wel eens gevochten; maar ik heb nog niet verloren, vechtsport + brute kracht ole ole
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:28
Atje85
Atje85 is offline
Nee, nog nooit
Ze zeggen altijd dat ik geen vijanden heb, wat opzich wel een beetje waar is...

Maar als iemand mij begint te slaan ofzo, dan zou ik wel teruggaan slaan, zo hard mogelijk. Lijkt me toch normaal dat je iets terug doet..

Verder zou ik natuurlijk niet zomaar iemand gaan slaan.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:38
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Barelientje schreef:
Ik verlies altijd met vechten, ben al 10 keer halfdood geslagen!
apeklit neem ik aan
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:49
Verwijderd
heb bijna nooit ruzie...heb nog nooit gevochten...alleen pas als t echt moet..of als 1 van mn dierbaren worden lastig gevallen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:51
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Havock schreef:
juist.

de achterlijke lui zijn degenen die zich niet kunnen beheersen en je al beginnen te schoppen als je ze aanstoot
en als mensen dan principieel niet terugvechten vind ik dat alleen maar dom.
tuurlijk, laat je maar in elkaar slaan, volgende keer herkent ie je en gaat ie je weer lopen stangen.
e aangifte doen helpt ook niet want dan is die na een paar weken vrij wegens goed gedrag en komt ie je ook opzoeken , nee, sla em dan liever gewoon goed op ze bek zodat ie je niet meer lastig valt
Wij begrijpen elkaar
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 17:15
Esmée
Esmée is offline
Ja, met een meisje... hele tijd geleden hoor. Geen zin om hele verhaal te vertellen maar laten we zeggen dat het terecht was Heel on-elegant I know...
Verder heb ik er een neus voor om in vechtpartijen terecht te komen (per ongeluk) zodat ik een klap o.i.d. meekrijg, weet ook niet wat dat is
Oud 21-01-2003, 17:43
robbzooi
robbzooi is offline
ben nieuw hier

1 keer toen een jochie in groep 8 de hele tijd liep te sgelde dat memoeder hoer was enzow moest van zn vriende om erbij te horen, toen ie me nie zag heb ik van 8er zn kop vastgepakt en tegen de schooldeur aangemept losgelate hij pleurt 8erover en tijdens die val met 2 vuisten samen op zn bek gemept...
hij lag 2 weken in t ziekenhuis met gebroke neus en nog wat maar mijn verzekering moest dokke ware niet egt blij geloof ik...

zit nu op karate kzou zoiets niet meer doen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 17:56
Verwijderd
op de basisschool wel, met een meisje uit m'n klas omdat ze irritant was, weet ik veel... ze had m'n trui gescheurd :/

en zo'n kutje bij ons uit de wijk die mij altijd moest hebben, hitste haar vriendinnetjes altijd op om mij lastig te gaan vallen... vond ik niet zo leuk, dus daar heb ik ook mee gevochten en met een scherpe steen een hele lange scheur in d'r jas gemaakt. (Die m'n moeder toen weer dicht moest naaien van haar moeder.)
kgeloof niet dat ik ooit iemand echt heb verwond... met vijandige bedoelingen dan
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:55
Verwijderd
Citaat:
charmedkiz schreef:
Wij begrijpen elkaar
ik jou begrijp.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:41
Destrøyer
Destrøyer is offline
ruzie heb'k ook bijna nooit, maar ik ben't wel eens met Havoc dat je iemand eens goed moet laten voelen dat er niet met je gespot moet worden.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:45
Mariebel
Mariebel is offline
Ik heb een keer klappen gehad omdat ik iemand tijdens het schoolvoetbaltoernooi voor kutwijf uitschold, omdat ze mij steeds omver liep. Toen kwam er een ander mens na de wedstrijd naar me toe en begon opeens te slaan. Ik heb niet terug geslagen, was te verbaasd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten