Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 11:25
beuk
beuk is offline
Tja, ik ken die hele commissie niet, dus als jij het zegt..
Dat stukje beschrijft ook niet echt wat die uitsrpaken precies inhouden, ik dacht dat "Nederlandse gemeenten moeten" voor zich sprak. maar dank je voor de uitleg
Oud 09-04-2002, 11:34
Verwijderd
You're welcome

(Dit is onderdeel van mijn charme-offensief)
Oud 09-04-2002, 11:36
beuk
beuk is offline
(k)
misschien dat je een alter ego 'aardige man' moet aannemen..
Oud 09-04-2002, 11:47
@pie
@pie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ten eerste: zoals je misschien wel eens hebt gehoord, stemmen intellectuelen niet op Pim.

hahahahahah

het blijft een leuk fopje
Oud 09-04-2002, 11:48
Verwijderd
Citaat:
@pie schreef:

hahahahahah

het blijft een leuk fopje
Ja, komt louter voort uit mijn persoonlijke weerzin tegen de man, maar goed, het bekt wel lekker en met een beetje mazzel trappen mensen erin
Oud 09-04-2002, 11:59
@pie
@pie is offline
wat zijn we weer een partij naïef bezig zeg..

"Hij heeft echt niet tot haat aangezet"

kom OP zeg, hoe directer kun je zoiets brengen?

misschien niet direct tot haat nee, nog n geluk dat er geen nieuwe potenram-brigade is opgericht vanwege zn uitspraken.. maar ik vind het de grootste onzin dat ie is vrijgesproken vanwege 'uiting van geloof'.

de vraag rijst: IS ARTIKEL 1 VAN DE GRONDWET AL GECANCELLED????

hij discrimineert, geloofsuiting of niet. vrijheid van geloof wil niet zeggen: vrijheid van geloof, ook als anderen dat discrimineert. je reinste onzin dat ie dus vrijgesproken word om een eigenlijke 'vrijheid van meningsuiting' die nog steeds pas in artikel 19 naar voren komt.

als ik mijn persoonlijke mening als geloof ga bestempelen en het naar buiten mag brengen zullen sommige mensen zich ook op hun pik getrapt voelen, maar zolang ik niemand heb te discrimineren doe ik dat ook niet.

mijn punt: je eigen geloof mag je best hebben, maar val er geen andere mensen mee lastig.
Oud 09-04-2002, 12:23
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
@pie schreef:

mijn punt: je eigen geloof mag je best hebben, maar val er geen andere mensen mee lastig.
Hij valt niemand lastig, hij geeft alleen zijn (onze) mening.

En die huwelijks voltrekkers die homo's weigeren te huwen vanwege geloofs overtuigingen, dat is wat anders zeker ?
Oud 09-04-2002, 14:45
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Citaat:
@pie schreef:
misschien niet direct tot haat nee, nog n geluk dat er geen nieuwe potenram-brigade is opgericht vanwege zn uitspraken..
L M A O
Oud 09-04-2002, 14:47
fruitmand
fruitmand is offline
ik heb ook mensen op school die zo over homo's praten en hen worden niet opgenomen
Oud 09-04-2002, 14:51
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

En die huwelijks voltrekkers die homo's weigeren te huwen vanwege geloofs overtuigingen, dat is wat anders zeker ?
Hij kan toch niet voor een groep mensen praten, dat sommigen daar nou echt in geloven is echt zo dom gewoon, iedereen heeft andere gedachtengangen!

Daar wordt nix over gezegd, alleen zo een miezerig kutartikeltje
Oud 09-04-2002, 14:53
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Citaat:
Egyptian schreef:
Dat is een totaal andere kwestie. Dat is niet haatdragend. Dat benadeeld een homopaar niet. Als 1 ambtenaar het niet wil, gaan ze maar naar een andere ambtenaar... Shit... ambtenaren zijn ook maar mensen. Alsie iets niet wil doen is dat zijn goed recht.

Ik vond het ook onrechtvaardig dattie uit zijn funcite is ontheven. Dokters mogen ook ten aller tijden nee zeggen.

Het lijkt wel alsof AL mijn standpunten tegen de justitiele beslissingen in gaan.
Oud 09-04-2002, 16:56
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:

Dat is een totaal andere kwestie. Dat is niet haatdragend. Dat benadeeld een homopaar niet. Als 1 ambtenaar het niet wil, gaan ze maar naar een andere ambtenaar... Shit... ambtenaren zijn ook maar mensen. Alsie iets niet wil doen is dat zijn goed recht.

Ik vond het ook onrechtvaardig dattie uit zijn funcite is ontheven. Dokters mogen ook ten aller tijden nee zeggen.

Het lijkt wel alsof AL mijn standpunten tegen de justitiele beslissingen in gaan.
En als een ambtenaar geen negers wil trouwen moet dat ook kunnen?
Oud 09-04-2002, 16:57
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

Dus dat is de mening van alle moslims? Dat werd hier namelijk ontkracht maar als jij spreekt over 'onze' mening.
Oud 28-10-2005, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Master HJ schreef op 28-10-2005 @ 11:30 :
Storm in een glas water, ik lig er niet wakker van.
Jeeezus wat een up
Oud 28-10-2005, 10:38
Boogie
Boogie is offline
Flauwe grapjes.

Regels voor berichten