Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 15:05
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

ja wat er gebeurd is belangrijker zeg je toch, waarom zet je er dan bij wat die ''regen'' is?
dat doen mensen wel vaker ? lees eens een boek , alleen om de mensen in te laten denken , who cares hoe je het noemt , 5 turken, 3 turken en 2 negers, 5 jongens, het gaat niet om jou
Oud 09-04-2002, 15:05
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Secreet schreef:

Boeit een hoop eigenlijk...ken geen enkel meisje dat is lastig gevallen door een nederlandse jongen...enkelt marrokanen....

ik zie een verband...

Dit verschilt ook enorm per stad, rotterdam is t ergst ja..

Maar ik bedoel als een meisje aangerand is, dan gaat t er toch om dat ze aangerand is en dat ze zich niet lekker voelt zegmaar, ik bedoel of het nou een marokkaan of nederlander was, het gaat om datgene wat er gebeurd is
Oud 09-04-2002, 15:06
Bikinie-meisje
Citaat:
Predjuh schreef:

zij ook geloof ik :P
zij meer denk ik :D
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Predjuh schreef:

het was in de metro, heel druk, en toen stond er een steeds met er reed in me kruis te duwen, en toen ging er iets groeien :-) ik voelde me aangerand :< zij ook geloof ik
geil he
Bikinie-meisje
Citaat:
Secreet schreef:

of?

heb eigenlijk alleen maar last van deze 2 bevolkingsgroepen...nooit van een ander...
Ik kon er ook niet meer verzinnen :D
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Secreet schreef:

of?

heb eigenlijk alleen maar last van deze 2 bevolkingsgroepen...nooit van een ander...

niet eens van turken?
Oud 09-04-2002, 15:07
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

zij meer denk ik

sorry hoor, maar je lokt echt alles zelf uit, nu zit je weer te spotten enzo met mensen van andere afkomst, whatever
Oud 09-04-2002, 15:08
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Dit verschilt ook enorm per stad, rotterdam is t ergst ja..

Maar ik bedoel als een meisje aangerand is, dan gaat t er toch om dat ze aangerand is en dat ze zich niet lekker voelt zegmaar, ik bedoel of het nou een marokkaan of nederlander was, het gaat om datgene wat er gebeurd is
Oud 09-04-2002, 15:08
Bikinie-meisje
Citaat:
Dutchy15 schreef:

sorry hoor, maar je lokt echt alles zelf uit, nu zit je weer te spotten enzo met mensen van andere afkomst, whatever
HUH ?

HAHAHAHA

Jij zit echt OVERAL iets discriminerends in he ? HAHAHA
Oud 09-04-2002, 15:09
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
van ouwe leraar - naar turken.. en dutchy15 stel je niet aan.
Oud 09-04-2002, 15:09
Predjuh
Predjuh is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

geil he
anders gaat er niks omhoog staan he ?
Oud 09-04-2002, 15:10
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

HUH ?

HAHAHAHA

Jij zit echt OVERAL iets discriminerends in he ? HAHAHA

Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:
van ouwe leraar - naar turken.. en dutchy15 stel je niet aan.
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Predjuh schreef:

Oud 09-04-2002, 15:11
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Predjuh schreef:

'

geen id, nooit geprobeerd
Oud 09-04-2002, 15:13
Bikinie-meisje
Citaat:
Secreet schreef:

en ze zeiden dus letterlijk dat zij zich schaamden voor de jongeren onder hen...
dat zullen er wel meer doen..

Laatst op me werk werd ik bedreigd door me Marokkaanse collega ? Of ik niet meer arrogant tegen hem wilde praten ANDERS zou die een bord door me hoofd gooien ; dus ik zeg: beter flik je me niet zoiets Begon hij met dat bord voor me kop te zwaaien ? Zwaar dreigend enzo ?

Dat is toch ... vreemd ? Als je in de horeca werkt moet je er tegen kunnen als je collega aan je vraagt of je ook wat tafels wilt opruimen zodat ik niet de hele dag vol met dienbladen met lege glazen loop ?
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Secreet schreef:

Zal je misschien verbazen, maar ik ben opgegroeid met een turkse famillie....

Sinds mijn 5e

En ik herinner me een avond, Sinterklaas dacht ik, dat ook de buren van ze er waren, en deze waren marrokaans, en ze zeiden dus letterlijk dat zij zich schaamden voor de jongeren onder hen...
Ik weet dat..

Hm, vaag, maar leg es uit, hoezo schaamden ze zich dan voor die jongeren onder hen
Bikinie-meisje
Citaat:
Dutchy15 schreef:

ff serieus Dutch, daar bedoelde ik ZEKER niets mee, ik weet niet WAT je erin zag
Oud 09-04-2002, 15:14
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

dat zullen er wel meer doen..

Laatst op me werk werd ik bedreigd door me Marokkaanse collega ? Of ik niet meer arrogant tegen hem wilde praten ANDERS zou die een bord door me hoofd gooien ; dus ik zeg: beter flik je me niet zoiets Begon hij met dat bord voor me kop te zwaaien ? Zwaar dreigend enzo ?

Dat is toch ... vreemd ? Als je in de horeca werkt moet je er tegen kunnen als je collega aan je vraagt of je ook wat tafels wilt opruimen zodat ik niet de hele dag vol met dienbladen met lege glazen loop ?

mja, dat snap ik dus ook niet nee, vaagheid!

maar er zijn ook brutale nederlanders hoor
Oud 09-04-2002, 15:15
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

ff serieus Dutch, daar bedoelde ik ZEKER niets mee, ik weet niet WAT je erin zag
beetje staan lachen, heel overdreven en dan aankomen met dat je nix bedoelde, nee whatever
Oud 09-04-2002, 15:15
Bikinie-meisje
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Ik weet dat..

Hm, vaag, maar leg es uit, hoezo schaamden ze zich dan voor die jongeren onder hen
Omdat het altijd Marokkanen zijn die in het nieuws komen en die je op straat ziet en die je bedreigen en die naar meisjes toe komen, die naar je roepen en vragen of je mee wilt, die vragen of je ze wilt pijpen want 'dan krijg je een vrijkaartje voor het feest'.

Daar kun je onmogelijk trots op zijn
Oud 09-04-2002, 15:18
Bikinie-meisje
Citaat:
Dutchy15 schreef:

beetje staan lachen, heel overdreven en dan aankomen met dat je nix bedoelde, nee whatever
ja ik moest kankerhard lachen ja?

Omdat jij er meteen weer iets inziet wat ik niet bedoelde ?!! Omdat jij waarschijnlijk zo gefixeerd bent op het verdedigen van etnische minderheden dat je zelfs fouten maakt en bijna OVERAL iets discriminerends inziet ?

Want ik weet nog steeds niet wat er discriminerend is in wat ik zei hoor
Oud 09-04-2002, 15:19
Bikinie-meisje
Citaat:
Secreet schreef:

ieder volk heeft gespuis

marrokanen en antillianen alleen erg veel...
Over het algemeen weet de gemiddelde Nederlander wat je bedoelt als je NEE zegt ; mijn ervaring is dat de gemiddele antilliaan 'nee' aanziet voor 'JAJAJAJA'.
Oud 09-04-2002, 15:20
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

Omdat het altijd Marokkanen zijn die in het nieuws komen en die je op straat ziet en die je bedreigen en die naar meisjes toe komen, die naar je roepen en vragen of je mee wilt, die vragen of je ze wilt pijpen want 'dan krijg je een vrijkaartje voor het feest'.

Ben ik toch ook niet!!!

Je moet alleen niet generaliseren
Oud 09-04-2002, 15:20
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Secreet schreef:

jongeren uit hun volk...Omdat ze weigeeren zich aan te passen aan nederlandse cultuur, of zich dusdanig aanpassen dat ze buitenshuis de boel lopen te verzieken...
aha zo...
Oud 09-04-2002, 15:21
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Secreet schreef:

ieder volk heeft gespuis

marrokanen en antillianen alleen erg veel...
helaas wel ja
Oud 09-04-2002, 15:21
Bikinie-meisje
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Ben ik toch ook niet!!!

Je moet alleen niet generaliseren
*zucht*

ik zei toch ook niet dat jij er trots op bent ? nu doe je het weer, je ziet overal wel weer iets in

probeer de woorden te lezen, ga niet zelf iets tussen de regels in verzinnen
Oud 09-04-2002, 15:22
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

ja ik moest kankerhard lachen ja?

Omdat jij er meteen weer iets inziet wat ik niet bedoelde ?!! Omdat jij waarschijnlijk zo gefixeerd bent op het verdedigen van etnische minderheden dat je zelfs fouten maakt en bijna OVERAL iets discriminerends inziet ?

Want ik weet nog steeds niet wat er discriminerend is in wat ik zei hoor
Niet spotten met kanker aub

WHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHHAHA

Oud 09-04-2002, 15:23
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

*zucht*

ik zei toch ook niet dat jij er trots op bent ? nu doe je het weer, je ziet overal wel weer iets in

probeer de woorden te lezen, ga niet zelf iets tussen de regels in verzinnen
Je reply was tegen mij, ik zeg dus dat ik er niet trots op ben,das duidelijk.

hahahahahaha
Oud 09-04-2002, 15:23
Bikinie-meisje
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Niet spotten met kanker aub

WHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHHAHA

pfff

je bent echt traagjes van begrip he
Oud 09-04-2002, 15:24
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

schat, mn beste vriendin werd laatst door een jongen opgebeld of ze hem wou pijpen voor een concert kaartje naar haar favo band (sum41). En het was een nederlander. Alsof marokkanen de enige zijn die gepijpt willen worden
Fl@ppie!
Fl@ppie! is offline
hey,
je hebt er echt moeite mee om het te begrijpen he... maar er zijn nog meer vieze leraren... je zal wel weten wie ik bedoel
tot morgen
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

pfff

je bent echt traagjes van begrip he

Nee, dat lijkt maar zo
Oud 09-04-2002, 15:25
Bikinie-meisje
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Je reply was tegen mij, ik zeg dus dat ik er niet trots op ben,das duidelijk.

hahahahahaha
'BEN IK TOCH OOK NIET!!!!'

is wel iets anders dan :

Ik ben er ook niet trots op

iig, ik heb het gevoel dat ik in herhaling val en dat het hopeloze zaak is je ook maar IETS bij te brengen
Oud 09-04-2002, 15:25
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

Alsof marokkanen de enige zijn die gepijpt willen worden

Oud 09-04-2002, 15:27
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

iig, ik heb het gevoel dat ik in herhaling val en dat het hopeloze zaak is je ook maar IETS bij te brengen

gelukkig
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Secreet schreef:

njah...ik vind marrokanen nog iets aardiger dan antilianen wat dat aangaat...gezien antilianen ook nog eens de neiging hebben als ze doorkrijgen dat nee echt nee is, een mes tegen je strot te zetten...

bedoel...volgens mij lopen die gasten nooit ongewapend ofzo...
idd....
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Secreet schreef:

njah...ik vind marrokanen nog iets aardiger dan antilianen wat dat aangaat...gezien antilianen ook nog eens de neiging hebben als ze doorkrijgen dat nee echt nee is, een mes tegen je strot te zetten...

bedoel...volgens mij lopen die gasten nooit ongewapend ofzo...
mee eens ja..
Oud 09-04-2002, 15:29
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Weet je wat het is:

De Turken hebben een hekel aan Marokkanen en Antillianen
De Marokkanen hebben weer een hekel aan de Antillianen
En de Antillianen, tja die hebben de hekel aan iedereen

(btw, stukje is niet generaliserend bedoeld)
Oud 09-04-2002, 15:30
Bikinie-meisje
Citaat:
fruitmand schreef:

schat, mn beste vriendin werd laatst door een jongen opgebeld of ze hem wou pijpen voor een concert kaartje naar haar favo band (sum41). En het was een nederlander. Alsof marokkanen de enige zijn die gepijpt willen worden
.. in mijn ervaring zijn het altijd antillianen

enne, jouw vriendin ook al ? hahaha , het was zooo vervelend , het was :

JIJ wilt naar Amphion ? Ik heb nog 3 vrijkaartjes. Als je me pijpt dan uh ..

Kwam die me achterna lopen , duwde hij me tegen een muur hahaha, ik moest ZO lachen , vooral omdat ik in me ooghoeken zag hoe me vriendin van voor en achter tegelijk ... hahaha als ik er nog aan terug denk ook.

Ik had het trouwens niet gedaan

Maar me vriendin, later op een feestje voor het zelfde feest hahaha dat is weer een ander verhaal maar iig :

We waren op een soort pre - party dus, we hadden nog steeds geen kaartje. En een van die jongens stelde dus voor dat zij met hem zou neuken, en dan zouden we beiden een kaartje krijgen, dus ik zeg voor de grap: DOEN! Dit is ONZE KANS! En ze doet het nog ook, die muts hahaha

Terwijl ik lekker in de huiskamer een biertje zat te drinken met de jongens, werd zij hard geneukt , en het zou niet dr eerste zijn die avond
Oud 09-04-2002, 15:32
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Terwijl ik lekker in de huiskamer een biertje zat te drinken met de jongens, werd zij hard geneukt , en het zou niet dr eerste zijn die avond

Hard nog wel
Oud 09-04-2002, 15:33
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Secreet schreef:

LoL
wij vinden het hier kloppen

T is gewoon zo
Oud 09-04-2002, 15:33
Bikinie-meisje
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Weet je wat het is:

De Turken hebben een hekel aan Marokkanen en Antillianen
De Marokkanen hebben weer een hekel aan de Antillianen
En de Antillianen, tja die hebben de hekel aan iedereen

(btw, stukje is niet generaliserend bedoeld)
\

Het is standaard ruzie tussen Antillianen en Marokkanen, ook wel eens in de stad hier. Vroeger ging ik dan altijd kijken Stonden we met half jeugdig Zoetermeer op het plein te wachten op het gevecht ofzo, horen we dat de Marokkanen in Palenstein een paar Antillianen heeft beschoten enzo, Altijd maf die dagen

Ik had toen mijn grote buitenlandse-periode ; ik wilde alleen maar Surinames, Antillianen, Marokkannen etc haha was echt erg
Oud 09-04-2002, 15:35
Bikinie-meisje
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Hard nog wel
'

naar wat we konden horen terwijl we muziek aanhadden
Oud 09-04-2002, 15:36
Bikinie-meisje
Citaat:
Secreet schreef:

Ik ben nog steeds blij dak nie geweest ben
Naar Amphion ?
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
\

Het is standaard ruzie tussen Antillianen en Marokkanen, ook wel eens in de stad hier. Vroeger ging ik dan altijd kijken

Ik weet t, ik heb het wel es in een klein stadje gezien ja en gehoord
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

.. in mijn ervaring zijn het altijd antillianen

enne, jouw vriendin ook al ? hahaha , het was zooo vervelend , het was :

JIJ wilt naar Amphion ? Ik heb nog 3 vrijkaartjes. Als je me pijpt dan uh ..

Kwam die me achterna lopen , duwde hij me tegen een muur hahaha, ik moest ZO lachen , vooral omdat ik in me ooghoeken zag hoe me vriendin van voor en achter tegelijk ... hahaha als ik er nog aan terug denk ook.

Ik had het trouwens niet gedaan

Maar me vriendin, later op een feestje voor het zelfde feest hahaha dat is weer een ander verhaal maar iig :

We waren op een soort pre - party dus, we hadden nog steeds geen kaartje. En een van die jongens stelde dus voor dat zij met hem zou neuken, en dan zouden we beiden een kaartje krijgen, dus ik zeg voor de grap: DOEN! Dit is ONZE KANS! En ze doet het nog ook, die muts hahaha

leuke feestjes hebben jullie.
bij haar was het zo;
we zaten bij haar thuis en ze vertelde me dat een jongen in haar franse klas haar telefoon# had gevraagd omdat ie haar wou bellen als ie in de knoop zat met het huiswerk. Dus zij zegt tuurlijk! Dus wij zitten bij haar thuis, en iemand belt! En ze neemt op en zegt "hoi tim!!!!" en ik zet hem op de speaker omdat ik mee wil luisteren. En dan hoor je hem zo zeggen van "eh...ik heb je telefoon nummer gevraagd omdat ik je hulp nodig had...nou...ik heb je hulp wel nodig...wil je me pijpen?!" en ik zat daar echt met zon kop; . was echt vet verbaasd. En zij moet keihard lachen, en vraagt wat ze ervoor krijgt. en dan zegt ie dat hij een x-tra kaarte voor sum41 heeft. En ik schud echt heftig met mn hoofd van "NEE NEE, NIET DOEN!!!!" dus zij zegt lekker droog van "eh...dankje, maar ik heb het druk! tot morgen!" en hangt ze op! haha we lagen echt vet in een deuk. Elke keer als ik die jongen nu zie krijg ik rare beelden in mn kop
Oud 09-04-2002, 15:37
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
'

naar wat we konden horen terwijl we muziek aanhadden

Nog harder dan de muziek?
Oud 09-04-2002, 15:38
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

*cool verhaal*
Hahaha, weet de hele klas het nou ofzo?
Oud 09-04-2002, 15:39
Bikinie-meisje
Citaat:
fruitmand schreef:

we zaten bij haar thuis en ze vertelde me dat een jongen in haar franse klas haar telefoon# had gevraagd omdat ie haar wou bellen als ie in de knoop zat met het huiswerk. Dus zij zegt tuurlijk! Dus wij zitten bij haar thuis, en iemand belt! En ze neemt op en zegt "hoi tim!!!!" en ik zet hem op de speaker omdat ik mee wil luisteren. En dan hoor je hem zo zeggen van "eh...ik heb je telefoon nummer gevraagd omdat ik je hulp nodig had...nou...ik heb je hulp wel nodig...wil je me pijpen?!" en ik zat daar echt met zon kop; . was echt vet verbaasd. En zij moet keihard lachen, en vraagt wat ze ervoor krijgt. en dan zegt ie dat hij een x-tra kaarte voor sum41 heeft. En ik schud echt heftig met mn hoofd van "NEE NEE, NIET DOEN!!!!" dus zij zegt lekker droog van "eh...dankje, maar ik heb het druk! tot morgen!" en hangt ze op! haha we lagen echt vet in een deuk. Elke keer als ik die jongen nu zie krijg ik rare beelden in mn kop
hahahahahahahaah gewoon een jongen uit haar KLAS ?

Regels voor berichten