Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het verschil tussen een HBO en een universiteit is het feit dat je op een HBO leert hoe je al bestaande kennis in de praktijk moet brengen, terwijl je op een universiteit leert hóe die kennis tot stand is gekomen, en hoe je nieuwe kennis tot stand kunt brengen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben geen scholier meer, maar misschien volgend jaar wel weer. Ik heb vorig jaar mijn VWO gehaald en ik heb afgelopen jaar gestudeerd aan de universiteit, maar de studie valt me erg tegen. Ik ga daar mee stoppen en misschien volgend jaar een paar vakken nog op VWO niveau doen, waar ik vorig jaar geen examen in heb gedaan, zodat ik een andere studie kan gaan doen.
||
Citaat:
het is alleen op een andere manier georganiseerd.. student klinkt gewoon leuker, meer niet..
||
Citaat:
als dat het geval is.. stuur ff eentje bij ons langs, die van ons is een beetje van slag ![]() en we gaan kijken voor een nieuwe, misschien een mooie verkoop tip ![]() (ookal is die gehuurd ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Nieuw anti-pestbeleid (mijn ervaring) JustTalk | 35 | 03-06-2014 15:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Altijd de Joker..maar dan opeens STILL !!! Ant0ni0 | 47 | 12-11-2003 18:24 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |