| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ed de Goey
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
-Space expo / ESA (ruimtevaartcentrum van nederland)
-Mooiste golfbaan van Nederland (tot voor kort was hier ook altijd het tnt toernooi) -Woonplaats van wijlen Freddie Heineken -Huis ter Duin hotel (een van de betere hotels in Nederland) -Zinloos Geweld: een 16-jarige klasgenoot neergestoken -Business Class van die clown van een Harry Mens (dat nemen ze hier op) -Strand: 16 km lang strand, langste Noordzeestrand van Nederland (de eilanden in de waddenzee niet meerekenen) Meer kan ik niet bedenken |
|
|
|
|
Prins Frederik Hendrik (zoon/neef/broer/weet ik veel van Prins Willem van Oranje) en Amalia van Sollem (ofzo.. Was zijn vrouw ofzo.. Ik ben best slecht op de hoogte van de geschiedenis van me dorrup
) heeft hier gewoond En alleen de stallen van zijn kasteel staan er nog en daar huisvest nu een opvang van geestelijk gehandicapten.. Verder is Honselersdijk niet echt boeiend
|
|
||
|
Citaat:
Nee klopt.. Er is geen flikker te beleven in monster behalve het strand (bij de camping ).. Owjawel! Monster heeft een tattoageshop en die had problemen en die is bij "Ook dat nog" geweest ![]() [edit]stant... ja hoor [/edit]
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haagsche is idd heel erg mooi Hilversum ken ik niet (is ver weg voor mij) Kennemer komen iets teveel huisvrouwtjes (misschien ligt dat aan het tijdstip dat ik er was) die praten teveel en spelen te weinig...
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 18:09 | |
| Games |
Warhammer Online: Age of Reckoning Big Boi | 211 | 05-01-2009 02:34 | |
| Verhalen & Gedichten |
Nieuw Verhaal (Fantasy) CDune | 16 | 14-12-2007 00:23 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 16:57 | |
| Algemene schoolzaken |
enquete voor jongeren. Fantôme | 57 | 19-10-2004 21:58 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 18:18 | |