Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 17:36
miro
miro is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:

cute
Ik ben cute
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2002, 18:37
Optima
Optima is offline
Citaat:
Tom' schreef:

2 mercedessen voor de deur........ beters

eehm...3...lees eens wat beter....
Oud 15-05-2002, 18:45
Onlyme
Onlyme is offline
Over een jaar of 5 hoop ik mn Subaru Impreza WRC te kopen *zwijmel*
Oud 15-05-2002, 21:05
Tom
Tom is offline
Citaat:
slisje schreef:

SL 55 AMG

Ik heb eg de mooiste foto's van mercedes (persmap van de IAA Frankfurt van 1999 en 2000 en 2001)
Gaaf!! ook spul van Brabus, Carlsson, Lorinser etc.? als je een keer niets te doen hebt, m'n mailadres staat open (tom@antonis.nl).. zou je erg dankbaar zijn.. ben beetje ziek zegmaar, spaar dat soort dingen.. heb 4.500 foto's/filmpjes van Mercedessen hier op m'n harddisk staan.. ik heb ze zelfs netjes gesorteerd per type, etc. en zelfs per tuner. Aanvulling is altijd meer dan welkom en ooit zal er ook één hier op de oprit staan.. spaar al jaartje of 2 dus moet lukken..
Oud 15-05-2002, 21:39
italianboy
italianboy is offline
freak
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 08:58
slisje
slisje is offline
Citaat:
Tom' schreef:

Gaaf!! ook spul van Brabus, Carlsson, Lorinser etc.? als je een keer niets te doen hebt, m'n mailadres staat open (tom@antonis.nl).. zou je erg dankbaar zijn.. ben beetje ziek zegmaar, spaar dat soort dingen.. heb 4.500 foto's/filmpjes van Mercedessen hier op m'n harddisk staan.. ik heb ze zelfs netjes gesorteerd per type, etc. en zelfs per tuner. Aanvulling is altijd meer dan welkom en ooit zal er ook één hier op de oprit staan.. spaar al jaartje of 2 dus moet lukken..
Pooh dan zou ik me toch een verzameling in moeten gaan scannen, want heb alles orgineel...
ik heb een boek wat maar een oplage heeft van 1000 (Rainer W. Schlegelmilch, Hartmut Lehbrink MERCEDES uitgeverij KÖNEMANN ISBN 3-89508-899-4) Dit boek staat als beste verzamelwerk bekend van 100 jaar mercedes trouwens het 100 jaar mercedes boek is ook niet onaardig... maar uhh ik mail je wel een keer met wat exclusieve foto's
Oud 16-05-2002, 11:49
Tom
Tom is offline
Citaat:
slisje schreef:

Pooh dan zou ik me toch een verzameling in moeten gaan scannen, want heb alles orgineel...
ik heb een boek wat maar een oplage heeft van 1000 (Rainer W. Schlegelmilch, Hartmut Lehbrink MERCEDES uitgeverij KÖNEMANN ISBN 3-89508-899-4) Dit boek staat als beste verzamelwerk bekend van 100 jaar mercedes trouwens het 100 jaar mercedes boek is ook niet onaardig... maar uhh ik mail je wel een keer met wat exclusieve foto's
Gaaf zeg zou erg koel zijna ls je wat kan mailen..

en tja.. freak.. weet ook niet hoe het komt, heb er al m'n hele leven 'last' van.. heb gewoon iets met mercedes, al vanaf jongs af aan (terwijl we er thuis nooit één hebben gehad ofzo)
Oud 16-05-2002, 11:54
slisje
slisje is offline
Citaat:
Tom' schreef:

en tja.. freak.. weet ook niet hoe het komt, heb er al m'n hele leven 'last' van.. heb gewoon iets met mercedes, al vanaf jongs af aan (terwijl we er thuis nooit één hebben gehad ofzo)
stond bla verhaal niet ontopic...
hey, maar ik heb je ge-add op me msn
Oud 16-05-2002, 12:45
Genesis
Genesis is offline

Ik heb alleen nog maar een foto van toen het uiterlijk nog nagenoeg standaard was.. Ik heb er later nog van alles aan gedaan, getuned tot een vermogen van 230 pk.. Later voorzien van een verlagingsset, andere wielophanging, de nodige spoilers enzoooow twee recaro kuipstoeltjes en de nodige audio inbouw..

Jammer genoeg is deze auto niet meer, omdat een boer met trekker meer recht op voorrang meende te hebben dan ik

Genesis
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:14
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
leuk bakkie,, jammer dat 9 van de 10 van die auto's tegenwoordig ragbakkies zijn...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:39
italianboy
italianboy is offline
ik vind het verschrikkelijke auto's

en voor 1998 niet kopen hoor ik vaak, of was t nou 94
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:46
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Zo, nu wil ik ook ff patsen...

Volkswagen Golf I Karmann Cabrio '83

Geen nieuwe meer dus, maar wel maar 113.000 op de teller (gecontroleerd).

Heb er veel plezier van!
Oud 16-05-2002, 18:49
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Zo, nu wil ik ook ff patsen...

Volkswagen Golf I Karmann Cabrio '83
[img]gif[/img]

Geen nieuwe meer dus, maar wel maar 113.000 op de teller (gecontroleerd).

je zag op t briefje staan: 113.000 km; je kijkt op de teller, verrekt het klopt
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:51
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
italianboy schreef:
ik vind het verschrikkelijke auto's

en voor 1998 niet kopen hoor ik vaak, of was t nou 94
zou het al gokken op 98 .. met die dingen word echt bizar mee geragd.. evenals alfa 33, lacia delta's .. en kadettjes... ik vind ze ook een tikje ordinair.. beetje zo'n ouwe bmw idee.. maar dat ding op dat plaatje vind ik nogwel meevallen,,,
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:51
Cryptic Winterstorm
Citaat:
italianboy schreef:

je zag op t briefje staan: 113.000 km; je kijkt op de teller, verrekt het klopt
Wel eens ooit van NAP gehoord?
Oud 16-05-2002, 18:54
Cryptic Winterstorm
Wel vaag trouwens... dat jongere lui dan ik een veel dikkere auto hebben als ik... Mijn laatste geld gaat op aan die auto van mij!

Maar jah ik woon dan ook zelfstandig etc... Kost ook veel centjes natuurlijk...
Oud 16-05-2002, 18:55
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
Wel vaag trouwens... dat jongere lui dan ik een veel dikkere auto hebben als ik... Mijn laatste geld gaat op aan die auto van mij!

Maar jah ik woon dan ook zelfstandig etc... Kost ook veel centjes natuurlijk...
ach keil er over 5 jaar een LPG tankje erin en je lacht ons allemaal uit..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:10
pseudoniem
pseudoniem is offline
Citaat:
Tom' schreef:

Hmm, ik heb eigenlijk de schurft aan mercedessen, maar mijn buurman heeft wel een mooie, daar werd vroeger mee geraced. Hij haalt 'm alleen nooit uit de schuur, 't is zo eentje met vleugeldeuren. Weet jij wat voor type dat is?? En heb je er een plaatje van?? Zou ik dan graag willen hebben...
groeten
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:46
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
pseudoniem schreef:

Hmm, ik heb eigenlijk de schurft aan mercedessen, maar mijn buurman heeft wel een mooie, daar werd vroeger mee geraced. Hij haalt 'm alleen nooit uit de schuur, 't is zo eentje met vleugeldeuren. Weet jij wat voor type dat is?? En heb je er een plaatje van?? Zou ik dan graag willen hebben...
groeten
Mercedes 300 SL coupé

bouwjaren 1954-1957
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:33
italianboy
italianboy is offline
Citaat:

Wel eens ooit van NAP gehoord?
Nieuw Amsterdams Peil
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:42
Koen
Koen is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
italianboy en Razor - Blade,

Ik vraag mij toch af hoe jullie zo'n auto kunnen betalen op jullie 19e. Aangezien jullie beide volgens jullie profiel student zijn.

Ik werk zelf fulltime in de ICT-branche, en kan een bescheiden autootje uit 1994 betalen.

Misschien is het toch de auto van papa en/of mama?
Zou ik me niet te druk om maken. Ik werk nu ook weinig, heb niet vaak geld en spaar amper. Ben druk genoeg met school, en zal dat de komende jaren ook nog wel zijn.

Neemt niet weg dat ik daarna wel een goede kans heb op een niet onaardige baan (althans, dat mag ik dan hopen ), en dan wel zie waar m'n geld aan op gaat. Ik spaar me die lol liever nog even op
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 00:08
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:
zou het al gokken op 98 .. met die dingen word echt bizar mee geragd.. evenals alfa 33, lacia delta's .. en kadettjes... ik vind ze ook een tikje ordinair.. beetje zo'n ouwe bmw idee.. maar dat ding op dat plaatje vind ik nogwel meevallen,,,
je moet geen crx kopen als je een probleemloze auto wilt hebben nee.. Moet ik zeggen dat ik een heleboel mazzel heb gehad bij de aanschaf hoor.. aan het interieur zag je nauwelijks dat ie gebruikt was, en hij was helemaal standaard.. Toen ik er een tijdje in had rondgeragd knapte de distributieriem met alle gevolgen van dien.. Daarbij is het blok gereviseerd en tegelijkertijd getuned.

Ik moet zeggen dat weinig auto's in deze klasse (denk aan kadett gsi, golf gti) kunnen tippen aan de prestaties en wegligging van een crx V-TEC. Wat dat betreft zou ik er zo weer een kopen, maar je moet inderdaad wel heel goed opletten wat je koopt..

Maar het is me nu ook te duur geworden er weer een te kopen, dus ben ik op dit moment zonder auto. Misschien dat ik binnenkort iets koop in de geest van een paar honderd euro ofzoow, kijken wat ik tegen kom.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 19:33
Tom
Tom is offline
Citaat:
pseudoniem schreef:

groeten
zie Built to last.. vul ik hem even aan met 2 plaatjes:

Oud 17-05-2002, 19:47
slisje
slisje is offline
Citaat:
Tom' schreef:
zie Built to last.. vul ik hem even aan met 2 plaatjes:

Hij bedoeld de race uitvoering en dan kijk je al sneller naar de 300 SLR
kan het deze zijn toevallig?

Daar doe ik namelijk meer aan denken als je over zo'n race wagen heb, echter is er natuurlijk ook geraced met de 300Sl gullwing... En er zijn behoorlijk wat types geweest van de 300Sl(R) vooral voor de race
Oud 22-05-2002, 18:22
ReiN
ReiN is offline

Ik en mijn Plymouth NEON uit '95.
Het nummerbord is echt, mijn trots en tegelijkertijd de ultieme souvernir
Oud 22-05-2002, 19:42
martijn1985
martijn1985 is offline

Nouja...auto van pa en moe dan...maar rijdt wel goed (ervaring als passagier, welteverstaan)
Oud 22-05-2002, 19:51
Verwijderd
Ik heb nog geen auto, dus post ik de auto die ik over een aantal jaar ga kopen (wanneer ik het geld bij elkaar heb )

Peugeot 306xsi woooooooooooooei
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 21:23
The Wanderer
The Wanderer is offline

Oud 22-05-2002, 21:26
Hoffie G
Hoffie G is offline
Op dit moment rijd ik met een kleine 4x4, een Suzuki Vitara (bj 92). Gitzwart en verbreed. Mooie wagen, maar al wel kleine tegensalgen mee gehad.
Oud 25-05-2002, 06:32
Verwijderd

Renault Kangoo Express 1.9D

Zelfs met airco en electrische ramen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 22:42
Stilo/Seek
Stilo/Seek is offline
Citaat:
Egyptian schreef:
Damn razorblade, wat een ontzettend gave bak!! 'k heb zelf ook niet te klagen maar die van jou is echt mooi!

di's mijn auto, Bmw M5, en néé, hij's niet van pappie of mamie maar van míj. (oke, wel gekregen van pappie, maar ik ben de enige die er in rijdt).
Zelf rijdt ie 'n Mercedes Cl 600, waar ie mij niet in wil hebben, om me koest te houden heeft ie me deze gekocht.
Rijdt heerlijk trouwens.

Hmm, volgens mij lijk 'k nu best een patser of kakker of hoe ze dat ook noemen, maar 'k moet inderdaad toegeven dat 'k het niet bepaald slecht heb thuis.

(foto is trouwens gewoon voor m'n eigen huis genomen, dus mensjes die 't niet geloven kan 'k nog minstens 20 foto's showen)

wwwtttffffffffffffffffffffffffff IIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKK

HHHHHHIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGEEEEEEEEEIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL FFUUUUUUUUUUUCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKK AAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH

en jij zegt dat je het niet bepaald slecht hebt in huis. JE HEBT HET FUCKING PERFECT !!!!!!!
als ik zo een auto heb volgend jaar, dan doe ik de pelgrim tocht naar mekka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 23:14
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Stilo/Seek schreef:

wwwtttffffffffffffffffffffffffff IIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKK

HHHHHHIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGEEEEEEEEEIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL FFUUUUUUUUUUUCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKK AAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH

en jij zegt dat je het niet bepaald slecht hebt in huis. JE HEBT HET FUCKING PERFECT !!!!!!!
als ik zo een auto heb volgend jaar, dan doe ik de pelgrim tocht naar mekka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
overdrijf anders

dure auto, dat wel, maar der zijn der vele leukere voor 't zelfde geld die voor 'n iets jonger publiek zijn
Oud 26-05-2002, 00:11
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Ik heb nog geen auto, dus post ik de auto die ik over een aantal jaar ga kopen (wanneer ik het geld bij elkaar heb )

Peugeot 306xsi woooooooooooooei
ik neem aan dat je begrijpt dat dit geen standaard 306 xsi meer is... ??

Genesis
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 00:14
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Genesis schreef:

ik neem aan dat je begrijpt dat dit geen standaard 306 xsi meer is... ??

Genesis
anders rijd ik direct naar de autoboer
Oud 26-05-2002, 11:22
DutchTerror
DutchTerror is offline

Die Auto Rullez zo hard , die wil ik als ik 18 ben over 2.5 jaar =) kost wat maar heb je ook wat
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:51
S
S is offline
Citaat:
Egyptian schreef:
Damn razorblade, wat een ontzettend gave bak!! 'k heb zelf ook niet te klagen maar die van jou is echt mooi!

di's mijn auto, Bmw M5, en néé, hij's niet van pappie of mamie maar van míj. (oke, wel gekregen van pappie, maar ik ben de enige die er in rijdt).
Zelf rijdt ie 'n Mercedes Cl 600, waar ie mij niet in wil hebben, om me koest te houden heeft ie me deze gekocht.
Rijdt heerlijk trouwens.

Hmm, volgens mij lijk 'k nu best een patser of kakker of hoe ze dat ook noemen, maar 'k moet inderdaad toegeven dat 'k het niet bepaald slecht heb thuis.

(foto is trouwens gewoon voor m'n eigen huis genomen, dus mensjes die 't niet geloven kan 'k nog minstens 20 foto's showen)
Dit is dus echt géén M5. Misschien een 535 met een M-pakket, maar check die bumper, grille, skirts, ramen... Allemaal geen M5-elementen...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 13:54
S
S is offline
Citaat:
Tom' schreef:

Ja... Dat merkte ik al op het WDForum .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten