Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik heb een boek wat maar een oplage heeft van 1000 (Rainer W. Schlegelmilch, Hartmut Lehbrink MERCEDES uitgeverij KÖNEMANN ISBN 3-89508-899-4) Dit boek staat als beste verzamelwerk bekend van 100 jaar mercedes trouwens het 100 jaar mercedes boek is ook niet onaardig... maar uhh ik mail je wel een keer met wat exclusieve foto's ![]()
||
Citaat:
hey, maar ik heb je ge-add op me msn ![]()
|
Ik heb alleen nog maar een foto van toen het uiterlijk nog nagenoeg standaard was.. Ik heb er later nog van alles aan gedaan, getuned tot een vermogen van 230 pk.. Later voorzien van een verlagingsset, andere wielophanging, de nodige spoilers enzoooow ![]() Jammer genoeg is deze auto niet meer, omdat een boer met trekker meer recht op voorrang meende te hebben dan ik ![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
groeten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bouwjaren 1954-1957 |
![]() |
||
Citaat:
Neemt niet weg dat ik daarna wel een goede kans heb op een niet onaardige baan (althans, dat mag ik dan hopen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet zeggen dat weinig auto's in deze klasse (denk aan kadett gsi, golf gti) kunnen tippen aan de prestaties en wegligging van een crx V-TEC. Wat dat betreft zou ik er zo weer een kopen, maar je moet inderdaad wel heel goed opletten wat je koopt.. Maar het is me nu ook te duur geworden er weer een te kopen, dus ben ik op dit moment zonder auto. Misschien dat ik binnenkort iets koop in de geest van een paar honderd euro ofzoow, kijken wat ik tegen kom. ![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Daar doe ik namelijk meer aan denken als je over zo'n race wagen heb, echter is er natuurlijk ook geraced met de 300Sl gullwing... En er zijn behoorlijk wat types geweest van de 300Sl(R) vooral voor de race ![]()
||
Citaat:
wwwtttffffffffffffffffffffffffff IIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKK HHHHHHIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJGGGGGGGGGGGGG GGGGGGGGEEEEEEEEEIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL FFUUUUUUUUUUUCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKK AAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en jij zegt dat je het niet bepaald slecht hebt in huis. JE HEBT HET FUCKING PERFECT !!!!!!! als ik zo een auto heb volgend jaar, dan doe ik de pelgrim tocht naar mekka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() dure auto, dat wel, maar der zijn der vele leukere voor 't zelfde geld die voor 'n iets jonger publiek zijn
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|