Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
aandelenklapper (op tijd verkocht, voor de luchtbel) en spaargeld ik werk nu ook, gestopt met mn studie, ga in september nieuwe studie beginnen.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
vanaf je 14e iedere dag krantewijkie,pizza's rondbrengen op een brommer, in de vakantie's keihard werken (meerdere banen en in het weekend werken)..ook heb ik nooit een cent van mijn studiefinanciering aangeraakt... vind het behoorlijk pathetic dat mensen gelijk gaan gooien met "pappie en mammie"..
het is maar waar je voor kiest.. als je goed met geld weet om te gaan ,kom je erg ver.. zelfs op 19 jarige leeftijd.. ![]() anywayz miro en henri thanx voor het compliment,ben er ook zeer blij mee.. |
![]() |
|
Damn razorblade, wat een ontzettend gave bak!! 'k heb zelf ook niet te klagen maar die van jou is echt mooi!
di's mijn auto, Bmw M5, en néé, hij's niet van pappie of mamie maar van míj. (oke, wel gekregen van pappie, maar ik ben de enige die er in rijdt). Zelf rijdt ie 'n Mercedes Cl 600, waar ie mij niet in wil hebben, om me koest te houden heeft ie me deze gekocht. Rijdt heerlijk trouwens. ![]() Hmm, volgens mij lijk 'k nu best een patser of kakker of hoe ze dat ook noemen, maar 'k moet inderdaad toegeven dat 'k het niet bepaald slecht heb thuis. (foto is trouwens gewoon voor m'n eigen huis genomen, dus mensjes die 't niet geloven kan 'k nog minstens 20 foto's showen)
||
Citaat:
![]() Kvind een BMW trouwens niks met kakker te maken heeft. Ik vind n BMW eerder ordinair. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit is een monster verkleed als normale auto, bizar ding een M5; heb er zelf ook ns in mogen rijden.. Je trekt de stoeptegels onder je kont vandaan.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Kijk, als je fulltime werkt en thuis woont kun je zoiets makkelijk betalen. Ik heb ook nog veel vaste lasten ivm eigen woning, vandaar dat ik het bij m'n Italiaanse scheurijzertje uit 1994 moet houden. Citaat:
Citaat:
Maar wat ik niet snap...jij hebt een M5 gekregen...je pa rijdt een CL600...je ouders zijn dus duidelijk best wel 'loaded'. Waarom wonen ze dan in een rijtjeshuis? (ok, het ziet er niet uit als het kleinste rijtjeshuis, maar dan nog)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [Hoewel ik moet toegeven dat ik op m'n 19e toch ook echt wel zou willen rondrijden in een auto als italianboy... ![]() ![]() |
![]() |
|
Egyptian>
Ik geloof weinig van je verhaal.. zeker als je een gewone 5-serie post ipv een M5.. en dan erbij zeggen dat het een M5 is (of een 5-serie met wat M-opties en M-onderstel, wat niet te vergelijken is met een M5 imho). Een M5 heeft geloof ik een compleet andere bumper, M-spiegels, en volgens mij andere sideskirts, en geen chromen afwerking bij deuren. Ik vind BMW maar ruk, dus weet er weinig vanaf verder.. wat hierboven staat weet ik ook niet zeker, maar die BMW die hij gepost heeft ziet er meer uit als een gewone 5-serie met dikke velgen. Geef mij maar een Benz.. die zal ik in m'n leven 100% for sure nog één kopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pfff, dit is waarschijnlijk een smaakkwestie maar met zulke velgen als Scheer Mes zou ik niet gezien willen worden, ik vin die dingen spuuglelijk.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() geen geld nog om mooie velgen te kopen en als ik ze koop, geen mes-dingen zoals exo zegt; degelijke klasse velgen die bij de auto passen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
me pa kan er eentje kopen maar die moet compleet gefixed worden... en dat kost ook een onwijze berg centen...
|
![]() mijn pa en stiefma en mama hebben is gespectivelijk die volgorde een: mercedes E ( nieuwe) CDI elegance, een mercedes C ( nieuwe...eehm 320? nog een C combi ( oudere) mitsubishi sjiep ( HEEEL OUDE) en mama heeft fiat punto... ....en ik....... heb een autofobie...
||
Citaat:
ff papieren erbij pakken, Type = BMW 540i, met als optie het M-sportpakket, zoals 't ook in de folder staat. is het geen M5 dan ? 'k heb deze ook nog niet zolang, dus echt veel verstand heb 'k er niet van. 'k had hiervoor een 3 serie cabrio. deze's is nog maar paar weken oud. Maar 'k heb 'm tot nu toe altijd M5 genoemd, leek mij logisch, 5 + M pakket = M5, maar ja, als de kenners zeggen van niet, zal 't wel niet zo zijn dan. maar 't boeit me verder ook nix, hij rijdt heerlijk. Wel raar trouwens dat sommige hier zeggen "mooie M5' en andere "het is geen M5". [QUOTE]Unexplained schreef: Zeer leuke wagen! Maar wat ik niet snap...jij hebt een M5 gekregen...je pa rijdt een CL600...je ouders zijn dus duidelijk best wel 'loaded'. Waarom wonen ze dan in een rijtjeshuis? (ok, het ziet er niet uit als het kleinste rijtjeshuis, maar dan nog) uhm, rijtjeshuis ? 'k wil niet opscheppen of zo, maar ons huis zit nergens aan vast, is gewoon een vrijstaand huis, helemaal links, naast die 2 witte deuren zit een garage, en dan houdt 't links op. En rechts (kan je net niet zien) loopt 't een beetje naar voren en is de Sérrè (of hoe je dat ook schrijft). 't ziet misschien een beetje raar omdat ze op de foto nog niet klaar waren met schilderen, 't rechtse kozijn moest nog opnieuw gewit worden toen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Een 190EVO2 zou ik ook wel willen btw.. erg stoer. Citaat:
Citaat:
Maar dat maakt het dus nog geen 'echte' BMW M... die koop je vooral vanwege de power onder de motorkap (en alle leuke andere M-spulletjes die er dan gelijk al opzitten)... terwijl er bij jou nog een gewone BMW-motor inligt. Post trouwens es foto's van die CL600.. heb ik weer wat om op te geilen ![]()
||
![]() |
Citaat:
deze staan er ook nog: (geocities doet t dus niet..dan maar links...) broers auto 1 broers 2e auto ouders 1e ouders 2e ja ze zijn volvo verslaafden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Mooiste vehikel dat je vandaag gespot hebt! Qimm | 144 | 04-03-2014 15:47 | |
Verkeer & Vervoer |
Opknapproject Saab 96 V4 (veel foto's!) KIET | 37 | 28-10-2011 21:35 | |
De Kantine |
[Foto's] Sneeuwtaferelen! Missy | 77 | 28-12-2010 21:10 | |