Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
De gehele marketingmix
Alle hoofdsteden van Europa Het gehele kaas- en vleeswarenassortiment van Albert Heijn Het telefoonnummer van de jongen waar ik 5 jaar geleden verliefd op was. De barcode van de ijsbergsla ( 8710400200598 ) De barcode van de komkommer ( 8710400200819 ) De barcode van een gewone krop sla (8710400200567 ) Die zijn echt TE sneu voor woorden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De POScode van de Hema groene 9V batterij: 41 110 82 En verder bijna al onze afdelingen (zo'n 35 a 40 stuks)
|
de oem code van windows 98 (post ik hier maar niet imv boos wordende foruimbaasjes
![]() de pincodes van alle passen hier in huis (lijkt me ook niet handig om neer te zetten, en teveel mensen irl) informatie van voetballers (clubhistorie enzo) skatches van cabaretiers (herman, youp en bert) ook (bijna) alle hoofdsteden van europa
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
barcode doos eieren, 12 stuks, middelgroot: 871008204 (nouja, zoiets dan ![]() telefoonnummers toestellen intern: kantoor:11 kassa:12 brood (+kaas):13 vleeswaren (+ slagerij):14 groente:15 kantine:16 mobiel: 17 (wordt niet meer gebruikt geloof ik) code statiegeldtoestel bierkratje: 16 --> 4,30 euro En nog een zooitje prijs courgette en bosuitjes: 1,49 euro prijs bakje aardbeieen: 2,99 euro en nog een hoop prijzen...zucht plu-code's (dit zijn codes die je invoert op de kassa omdat iets soms geen streepjescode heeft ed.) ijsbergsla:974 bezorgkosten:964 bospeen:973 (mijn lievelingsnummer op de kassa ![]() fotokopie:931 klantenkaart a 4,99 euro:999 blablabla |
![]() |
||
Citaat:
ijsbergsla: 479 PLU komkommer: 490 PLU kropsla : 491 PLU ![]()
|
![]() |
reclame's,zeg mij het begin van een reclame en ik kan direct het vervolg zeggen,als iemand bevoorbeeld roept 'in Gent',dan roep ik automatisch 'in Deinze'(reclame van meubelen weba...),of zo van sunsnacks-->als je snakt naar de zon
boudewijnpark-->dolfinarium video,hifi,electro-->u heeft goed gekozen fancy-->voor meiden die alles willen weten jetair-->uw garantie voor een droom vakantie ... |
![]() |
|
Mn bibliotheekpasnummer, alle verjaardagen (van iedereen die het ooit aan mij verteld heeft), nummerborden, (bijna) alle hoofdsteden van Europa en van de rest van de wereld ook heel veel, oh ik weet ook nog waar ze liggen.
er zijn eigenlijk veel meer dingen die ik niet onthoud dan dat ik wel onthoud.
||
Citaat:
|
practisch alle nummerborden uit de straat (ik verveel me vaak
![]() van die dingen als dat ik er in eens achter kom dat "er"en "daar" hetzelfde betekenen. Of dat juist dat 1 woord 2 verschillende dingen kant betekenen, maar dat je de link nooit hebt gelegd. (zeeeeer nuttig ![]() buitenlandse woorden die je nooit van je leven zal gebruiken etc. ik heb veel nutteloze info in me kop
|
Ik weet van bijna alle vwo6 leerlingen bij mij op school het rooster van het afgelopen jaar. sommigen vroegen aan mij wat voor les ze hadden.
Ook weet ik van een aantal voorgaande jaren somt het rooster nog. Ik dacht eigenlijk dat ik nog meer zinloze zaken wist, maar nu weet ik ze niet meer, vreemd.
||
Citaat:
![]()
|
*Stukken dienstregeling van bussen die ik nooit hoef te nemen. Ze komen altijd lang op tijdstippen dat ik op mijn bus zit te wachten. Steeds als ik een bus zie krijg ik meteen de neiging om te beredeneren welke lijn het wel niet is. Heel vermoeiend, maar ik kom er maar moeilijk vanaf. Heel nutteloos dus.
*een aantal nummerborden waar ik altijd langs kwam op weg naar mijn middelbare school. Ik weet niet eens van wie ze zijn. *vast nog wel veel meer, maar daar kan ik nu niet opkomen. Ik heb veel dingen onthouden van bijvoorbeeld de basisschool wat de meeste anderen vaak al lang zijn vergeten. Losse feitjes, waar je ook maar weinig mee kunt.
||
Citaat:
|
de volgorde van de kerktoonladders!
- ionisch (majeur) - dorisch - phrygisch - lydisch - mixolydisch - aeolisch (is zuiver mineur) Ik moest het een keer leren op school en ben het daarna nooit meer vergeten, ookal gebruik ik het niet meer
|
Rode paprika 413
Groene paprika 412 Gele paprika 411 Bospeen 88 Courgette 63 Galia meloen 14 Citroen 74 Kratje Heineken 31 Kratje Amstel bier 17 Bloemkool 3 AH tasje 5 Peulen 414 Snijbonen 420 Sperziebonen 421 Spinazie 422 Kiwi's 532 Jonagolds 498 Granny Smiths 488 Golden delicious 496 Elstars 499 Braeburns 439 Royal Gala's 444 Perzikken 536 Nectarines 535 ziekelijk.....schaam je nicole.... |
![]() |
||
Citaat:
|
alle liederen van het ordinarium (= iets van de kerk)
Kyrië Gloria Credo Sanctus Benedictus Angus Dei heb ik drie jaar terug is met muziek moeten leren
|
Ik onthoud iedereens naam, ook van mensen die ik een keertje vluchtig heb gezien/gesproken. Ik ken bijv. vrijwel alle voor- en achternamen van kinderen uit de klas van mijn broertje..
maarja, dat is allemaal niet echt zinloos natuurlijk. Songteksten van de SpiceGirls misschien eerder. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |