Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo'n kind op je zestiende lijkt me een fijne beperking. En als je echt heel slim bent ga je gelijk samenwonen. Geluk gebeuren dit soort dingen alleen bij geestelijk lichtbeperkte mensen, of niet? (sorry) Krijg je nog leuk kinderbijslag bij je zakgeld.
REIE
|
Ik hoorde gister dat een ex-collegatje van mij zwanger is. Zij is 20 en gebruikte wel de pil, maar is daar door heen zwanger geworden. Ze was er nog blij mee ook
![]() Ik vind het ontzettend dom als je zwanger wordt, en okee mocht het een ongelukje zijn dan zou ik het laten weghalen. Je wil toch niet één van de beste tijden van je leven laten verpesten!
||
Citaat:
deze reply komt een beetje achterlijk over ![]() je hebt het steeds over meisjes terwijl jongens evengoed schuldig kunnen zijn... meisjes DIE een ongelukje hebben gehad en daardoor vroeg zwanger zijn daar moet je juist respect voor hebben HUN hebben de VERDOMDE DURF om de zorg van dat kind op hun te nemen de gene die hier zeggen; de beste van je leven laten verpsten door een kind...PARDON WAT ZIELIG je moord dus liever iemand uit omdat JIJ zo graag een LEUKE tijd wilt hebben?! ![]() naja EGOISTEN MOETEN ER OOK ZIJN!... |
![]() |
||
Citaat:
Komt erg egoistisch over meisje, en praat niet ergens over als je het GEVOEL nog nooit hebt gehad dat er een kindje in je groeit!... Als jij dat gevoel hebt gehad of DENKT gehad te hebben dan praat je maar verder!... Maar om nou te zeggen dat je abortus zou laten plegen ![]() ![]() |
![]() |
|
En waarom zit iedereen te zeiken over het feit; ja nou als IK iemand zie lopen dan vind ik het wel dommig!...
In je normale leven laat je je toch zeker ook niet bevelen door anderen?!... Niet te vergeten dat mannen vaak evengoed schuld hebben als het meisje...maar toch durven zeggen dat deze meisjes die er de moed voor hebben dom zijn?! ![]() Hierbij vraag ik me meteen af of jullie misschien nog in superhelden geloven of gewoon weinig nadenken en iets typen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ow god, zij heeft nou eenmaal een andere mening hierover, en wil dus geen kind. En sinds wanneer mogen mensen alleen hun mening geven als er GEVOEL bij zit? Is er iets mis met rationeel denken? Er is dit jaar ook gestemd met een hoop GEVOEL, en je ziet hoeveel mensen daar nu spijt van hebben
|
![]() |
Als ze ook voor de kinderen kunnen zorgen, zie ik het probleem. Een meisje (18) op mijn werk is zwanger is netjes getrouwd en heeft alle mogelijkheden om voor haar dochtertje te kunnen zorgen. Dus ik zie in zo'n geval het probleem niet.
ik vind het wel zorgelijk als het om meisjes gaat die nog thuis wonen en geen vaste relatie hebben.
|
Het is zeker wel zorgelijk om meisjes al op jonge leeftijd zwanger te zien. Dan loop ik er langs en denk van: "Jezus, ik heb medelijden". Maar wat zij er mee doen (weghalen of behouden) is hun zaak. Ik persoonlijk ben tegen abortus, maar iedereen is vrij om te doen en te laten wat ie wil in dit land. Gelukkig ook maar.
||
Citaat:
![]() Tuurlijk mag ze het wel zeggen, of beter gezegd typen...maar dit zoiets dat je er pas iets over kan zeggen als je het 'gevoeld' hebt of denkt gevoeld te hebben zodat je er veel over nagedacht hebt, of je het zou houden of zou weghalen, het gevoel voelen dat er leven in je ( kan ) zitten, dat het daar van binnen veilig aan het groeien is... Vroeger zei ik ook altijd; weg laten halen die troep ik heb een heel leven voor me... Nu weet ik dat ik zoiets nooit meer zou zeggen of denken, het is egoistisch om te doen, iets kwijtschelden om er zelf beter van te worden, het klinkt misschien erg hard, maar dit is nou eenmaal de maatschappij, alles moet snel, mooi, makkelijk, en niet te vergeten perfect... En dat zie ik nu ook weer in al deze reply's; alles moet perfect zijn voor er aan kinderen begonnen kan worden, er moet een diploma aan de muur hangen, een kapitaal op de bank staan, een partner zal er zeker in voorkomen, en niet te vergeten de 'carriere'... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ach je moet gewoon goed nadenken of je een kind wil krijgen, met alle consequenties van dien. Maar dat geld natuurlijk voor alle zwangerschappen. Dus of je die tijd eraan wilt besteden, geld, enz enz.
Je kunt niet halverwege zeggen dat je geen zin meer hebt in een kind, als je m eenmaal hebt. oja, ik denk trouwens dat de meeste mensen onder de 18 niet in staat zijn om zo'n beslissing te nemen dus er maar beter niet aan kunnen beginnen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
VMBO vs. VWO pokerguy99 | 33 | 08-08-2013 06:43 | |
Liefde & Relatie |
abortus nieny | 103 | 30-12-2010 01:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog Verwijderd | 52 | 19-11-2003 19:46 |