Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
www.zinloosgeweld.nl
|
Verwijderd
|
Nou k heb vandaag toch zo gelachun:
![]() Gisteren werd een leraar echt heel boos niet normaal hij begon helemaal tegen me te schruwen dat ik op moest rotten! ![]() Nou eerlijk waar ik schrok me dood ![]() Ik ging gisteren echt met een rot gevoel naar huis! k heb zo'n spijt dat ik boos op je werd het was wel terecht maar niet zo erg sorry het spijt me! Nou ik heb echt zo gelachen een leraar die sorry zegt vind ik cool. ![]() |
![]() |
|
Vandaag liep ik van mn werk naar het station, gleedt er een vrouw voor me uit met dr fiets. Dus ik wou haar even helpen. Bleek dat heel haar been en hoofd bloedde, bloed kwam door dr schoenen heen en sijpelde langs haar broekspijp. Ik een ambulance bellen. Kwam die, moet ik helpen haar been vasthouden, maar toen gingen ze haar broek open knippen en toen staken dr allemaal botten uit. Heel mn handen onder het bloed, best wel zielig, ze had ook nog tanden eruit.
Maar ja, da was dus het gekste wat ik heb meegemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() GADVERDAMME!!!! En dat alleen door van haar fiest afvallen!!!
||
Citaat:
- lopen - beltegoed misbruiken om een ander te helpen, terwijl je er geen profijt van hebt - vieze handen maar toch is het best zielig voor miro jah... ik leef met dr mee. Wie er ook mee leeft, post dan hierna een bericht met daarin een ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |