Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoorn Volendam Monnickendam Muiderberg Huizen Spakenburg Harderwijk of Elburg
|
- het is de hoofdstad van de grootste landelijke gemeente van Nederland
- in 1994 was de koningin hier op bezoek - in 1998 nog op de tv omdat de koningin er weer was wegens de enorme hagelschade - een paar jaar geleden softdrugsstad nummer 1 van Nederland samen met Steenwijk - en ik woon er ofcourse ![]() - ohja verslaggever etienne glebbeek van de NOS is hier geboren (is btw ook mijn achterneef) - de exparalympisch kampioen tennis Maaike Smit woont hier. Op het moment is ze btw nog wel paralympisch kampioen tennis in de dubbel. In de enkel was ze in sydney tweede. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Thieme Media Center
ligt ergens ver van de bewoonde wereld, iedereen is hier aan het verwilderen, we werken en werken en werken en werken en dan hebben ze ons geadopteerd en toen gingen wij slapen en toen we wakker werden toen ging het licht aan en toen gingen wij weer werken, neej wij moesten werken en werken en werken en werken en toen ging ik naar de wc en toen ging ik weer werken, daar woon ik dus, ik woon op werk slaap op werk eet op werk en poep op werk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe vond jij je woning? Mevrouw Lul | 17 | 03-06-2010 15:15 | |
De Kantine |
waar woon je, en doet men er aan sint maarten? Not for Sale | 74 | 24-11-2009 05:15 | |
De Kantine |
Hoe heet je, hoe oud ben je, waar woon je en wat is je nationaliteit? Yasmientje | 151 | 02-09-2008 18:30 | |
De Kantine |
waar komt je echte naam vandaan? Verwijderd | 188 | 17-02-2008 10:26 | |
De Kantine |
Waar zou je willen wonen? Verwijderd | 53 | 29-03-2006 10:03 | |
De Kantine |
waar vind je je droom partner? Secreet | 50 | 18-11-2002 12:38 |