Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() [edit]1998 dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Masha, je weet dat ik van je hou... maar als je aan m'n vent gaat zitten zal ik je moeten doden he, dat weet je.... *hihi* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wees maar niet bang hoor kel.. ook al issie sinds een paar weken mijn eigendom (in de letterlijke zin van't woord - ik heb hem gekocht ![]() ![]() heb hem alleen nodig om dingen voor me te halen enzo ![]() (en TOCH issie mooi - je boft maar hoor) *nog een foto van kelly's echtgenoot en masha's eigendom* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
helemaal meej eens!!!!!whaaaaaah en die charlie die n paar keer in dawsons creek meej speelde is ook mega lekker!!! |
![]() |
|
Oh ik zou er best wel een moord voor doen om er zoals Johanna uit te zien...
![]() Maargoed... Eigelijk toch ook wel weer niet... Ik zeur 24/7 over mijn uiterlijk maar ik zou toch niet echt willen veranderen....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
nou als de mooiste en meest sexy man ooit gebaard wil zien kijk dan ff op www.gerardbutler.net
en mooie vrouwen vinnik ehm..(heb helaas geen fotows) christina ricci, winona ryder(met lang haar) ennuh..kzou toch zwereh dat ik er meer wist, ojah michelle pfeiffer of hoe je dat ook schrijft
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|