Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://amal.host.sk/fapicx/laskaje02th.jpg
oke, nog nooit een plaatje neergezet ![]() ![]() plaatje deed het niet ![]()
|
![]() mortischa, die wou ik opnoemen Ik post wel nog wat fotootjes van hem ![]() ![]() brandon boyd ![]() ![]() Hier's ie niet zo knappig (middelste), maar wat hij met zn handen doet is ![]() en matt damon vind ik een lieve lach en mooie stem hebben ![]() ![]() en deze vrouwen vind ik heel knap: mandy moore ![]() ![]() laetitia casta ![]() ![]() sorry voor de grootte ![]() ![]()
|
meisjuz:
![]() Alexandra Dahlström & Rebecca Liljeberg ![]() Talena van Kittie *kon nie moojer plaatje vinden want dit vinnik nie zoown moojige eigluk mja* en een heel lievig fwiendinnutjuh van mij ![]() whehe en nog een heeel moojig fwiendinnutjuh van mij waar ik geen foto van heb, maar das ook een zeer mooj meissie mja dara hebben jullie lekkah nix aan ![]() naja jongetjuz...uhh *denkend* oowja ![]() ![]() Daniel van Silverchair *woei* ![]() naja en verders vast nog wel veeeeeel meer mensjuz! hihi
|
|